Gå til innhold

Hvilke plateartister misliker du mest?

Anbefalte innlegg

Gjest BeaTea
Skrevet

De to verste jeg hører, er Maria Mena og Bryan Adams.

Dere'a?

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• Prozak

9

• laguna1365380434

9

• Dorthe

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest blomsterløk
Skrevet

De første jeg da tenker på er Marion Ravn og Maria Mena.

laguna1365380434
Skrevet

Oj..Mange! Men jeg må bare slå av radioer over alt jeg ferdes om jeg kommer ut for Wenche Myhre, DDE, Toni Braxton, Rein Aleksander, Inger Lise Andersen, Elisabeth Andreason..

Den der fæle kidden som synger "Whats in it for me?" er også grusom..Også lurer jeg på om den værste av ALLE ikke er han derre lille rødhåra nissen med "Tjeriou" og andre smakløsheter..Der burde det være skuddpremie! Grøss og gru!

Og mye mye mere. Jeg er ikke særlig grei. 80 prosent av radiomusikken er søppel, selvom noe er enda verre enn andre ting! Nå skrapet jeg VIRKELIG bunnen her. Jeg kunne sikkert skreve liste til i morgen over andre heslige arister.

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

De fleste nye, norske artister misliker jeg sterkt.

Men ingen slår Finn Kalvik, Rune Rudberg og hun dumme, blondina som synger en eller annen sang som heter noe om å tygge tyggis. Herregud.

Ja, og disse karokesyngende idolfolka.

laguna1365380434
Skrevet

Men ingen slår Finn Kalvik, Rune Rudberg og hun dumme, blondina som synger en eller annen sang som heter noe om å tygge tyggis. Herregud.

De går rett inn på min liste også! Men som sagt, jeg misliker vel omtrent åtti prosent av artistene representert på en vanlig radiodag, så skulle lista mi bli komplett måtte jeg sitte til i morgen! ;-)

Men at jeg glemte dine kandidater her var fortsatt litt tabbe, da de defintivt er med på 10 på bunn!

Annonse

Skrevet

Hvorfor synes du egentlig Finn Kalvik er så grusom? Han minner meg om gode, gamle dager og Club7 men er det bare nostalgi at jeg liker ham.

Gjest Solstrålene
Skrevet

De første jeg da tenker på er Marion Ravn og Maria Mena.

Marion Ravn har jo forbedret seg i det minste.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor synes du egentlig Finn Kalvik er så grusom? Han minner meg om gode, gamle dager og Club7 men er det bare nostalgi at jeg liker ham.

Jeg synes tekstene til Finn Kalvik er så gjennomsyra av klisjeer og patetisk dramatikk at jeg får helt fnatt.

I tillegg ødelegger han haugevis av låter med patetiske oversetninger.

Skrevet

De som synger sånne sippe-syte-sanger.

Og danseband-greier.

ShitDiddelyDo
Skrevet

De går rett inn på min liste også! Men som sagt, jeg misliker vel omtrent åtti prosent av artistene representert på en vanlig radiodag, så skulle lista mi bli komplett måtte jeg sitte til i morgen! ;-)

Men at jeg glemte dine kandidater her var fortsatt litt tabbe, da de defintivt er med på 10 på bunn!

Samme her. Jeg misliker så godt som all radiomusikk.

Dagens musikk er sjelløs at det smerter et musikkelskende hjerte.

Det at folk har så satans dårlige dømmekraft at de hører på galskapen, jeg tror til og med noen betaler penger for den, irriterer meg også. :)

Gjest Timari
Skrevet

samme her. har stor sans for tekstene hans:)

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Samme her. Jeg misliker så godt som all radiomusikk.

Dagens musikk er sjelløs at det smerter et musikkelskende hjerte.

Det at folk har så satans dårlige dømmekraft at de hører på galskapen, jeg tror til og med noen betaler penger for den, irriterer meg også. :)

Jupp! Men ikke det at jeg ikke innimellom har mine "guilty pleasures" altså! Det hender jo at jeg bare elsker enkelte tvilsomme radiohits,men det har jeg stort sett vett tilå holde det for meg selv! ;-)

(Og dette er ikke noe sånn elitistisk og sortkleddsnobba selger det så kan det ikke være bra-tankegang heller altså..For det kan det, det er bare så jævla sjelden! Trist men sant, folk elsker crap! Det er helt forbausende!;-))

Gjest lei hele mannen
Skrevet

Finn Kalvik var kanskje ok for 20 år siden. Nå er han blitt en forsura, bitter gammal gubbe som det er vondt å se og høre på.

Skrevet

Finn Kalvik var kanskje ok for 20 år siden. Nå er han blitt en forsura, bitter gammal gubbe som det er vondt å se og høre på.

Hvis jeg hører på Finn Kalvik er det nok minst 20 år gamle sanger :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jupp! Men ikke det at jeg ikke innimellom har mine "guilty pleasures" altså! Det hender jo at jeg bare elsker enkelte tvilsomme radiohits,men det har jeg stort sett vett tilå holde det for meg selv! ;-)

(Og dette er ikke noe sånn elitistisk og sortkleddsnobba selger det så kan det ikke være bra-tankegang heller altså..For det kan det, det er bare så jævla sjelden! Trist men sant, folk elsker crap! Det er helt forbausende!;-))

Problemet er at dagens crap er helt lik. Klart det en sjelden gang dukker opp et unntak, men det er sjelden.

Jeg synes all musikk høres lik ut, mens alle musikere ser like ut. Det er helt utrolig.

Hvor faen har det blitt av dagens Bowie, Dylan, Mick Jagger (han hadde sannsynligvis ikke vært pen nok til å få platekontrakt i dag), Iggy, Ian Curtis, Lou Reed, osv.?

Folk som lagde original musikk.

Det finnes ikke mer. Hvis de finnes blir de stoppa lenge før de kommer til studio, for ingen vil ha dem.

Det som selger i dag er banal crap som fjortisene kjøper den ene dagen og har glemt den neste, og platecovrene er sannsynligvis mer forseggjort enn musikken, slik at fjortisene kan få pene bilder å bli våte til.

Sånn sett sier egentlig Idol alt.

"Du kan synge, men du har ikke utseendet til å bli en popstjerne, ei heller har du A4-stemmen vi leter etter".

Sånn er det.

Og hvor f... er tekstene som betyr noe? De har i hvert fall blitt borte i all galskapen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Problemet er at dagens crap er helt lik. Klart det en sjelden gang dukker opp et unntak, men det er sjelden.

Jeg synes all musikk høres lik ut, mens alle musikere ser like ut. Det er helt utrolig.

Hvor faen har det blitt av dagens Bowie, Dylan, Mick Jagger (han hadde sannsynligvis ikke vært pen nok til å få platekontrakt i dag), Iggy, Ian Curtis, Lou Reed, osv.?

Folk som lagde original musikk.

Det finnes ikke mer. Hvis de finnes blir de stoppa lenge før de kommer til studio, for ingen vil ha dem.

Det som selger i dag er banal crap som fjortisene kjøper den ene dagen og har glemt den neste, og platecovrene er sannsynligvis mer forseggjort enn musikken, slik at fjortisene kan få pene bilder å bli våte til.

Sånn sett sier egentlig Idol alt.

"Du kan synge, men du har ikke utseendet til å bli en popstjerne, ei heller har du A4-stemmen vi leter etter".

Sånn er det.

Og hvor f... er tekstene som betyr noe? De har i hvert fall blitt borte i all galskapen.

Huff, det verste er at jeg tar meg i å bli irritert når jeg tenker over hvor patetisk det hele er.

Min teori er at det var MTV som engang ødela alt som heter kreativitet.

Skrevet

De jeg misliker mest, er i all hovedsak de som jeg har problemer med å nevne her fordi de IKKE fortjener benevnelsen "artister". Gode eksempler er Rune Rudberg, Sandra Lyng Haugen og Cowboy-Laila.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...