Gå til innhold

Hvilke plateartister misliker du mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oh God, det er mange! Jørn Hoel, Bettan, Jan Werner, alle dsse talentløse idolbertene, Sigvart Dagsland, Sondre Lerche, Sissy Wish, dama til Kåre Conradi, Carola - tett fulgt av Maria Arredondo, Venke Knutson og alle de andre frøken bibelstrippene, Kaia Huuse, alle disse som står og tindrer i kirka hver jul for å håve inn penger, alt av danseband, Mariah Carey, Britney, Jessica Simpson, Helmut Lotti, Jewel, J-Lo, Henning Kvitnes, Øystein Sunde, Gåte, Big Bang, DDE, Åge Aleksandersen, Tor Endresen.......Stopp meg, noen!!!!

Dødsbra!

Selvom jeg liker big bang, så sant jeg slipper "Girl in Oslo" den er helt forferdelig.

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• Prozak

9

• laguna1365380434

9

• Dorthe

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest BeaTea
Skrevet

IDOL-Jorunn

synes ikke noen av sangene hennes er bra

Nå var det ARTISTER jeg spurte om, og Jorun kan vel ikke akkurat kalles det...?

Skrevet

Westlife og Kurt Nilsen.

Og det fleste av disse moderne såkalte R&B artistene *puke*

Skrevet

Hvorfor synes du egentlig Finn Kalvik er så grusom? Han minner meg om gode, gamle dager og Club7 men er det bare nostalgi at jeg liker ham.

Hehe - kom ut, kom frem - var det ikke det en av sangene hans fra glansdagene het...?

Hørte en del på en kassett med ham for ca 20 år siden; syntes det var bra musikk den gangen ihvertfall.

Skrevet

Problemet er at dagens crap er helt lik. Klart det en sjelden gang dukker opp et unntak, men det er sjelden.

Jeg synes all musikk høres lik ut, mens alle musikere ser like ut. Det er helt utrolig.

Hvor faen har det blitt av dagens Bowie, Dylan, Mick Jagger (han hadde sannsynligvis ikke vært pen nok til å få platekontrakt i dag), Iggy, Ian Curtis, Lou Reed, osv.?

Folk som lagde original musikk.

Det finnes ikke mer. Hvis de finnes blir de stoppa lenge før de kommer til studio, for ingen vil ha dem.

Det som selger i dag er banal crap som fjortisene kjøper den ene dagen og har glemt den neste, og platecovrene er sannsynligvis mer forseggjort enn musikken, slik at fjortisene kan få pene bilder å bli våte til.

Sånn sett sier egentlig Idol alt.

"Du kan synge, men du har ikke utseendet til å bli en popstjerne, ei heller har du A4-stemmen vi leter etter".

Sånn er det.

Og hvor f... er tekstene som betyr noe? De har i hvert fall blitt borte i all galskapen.

Oh boy *s*

Tror du skulle tatt et dypdykk ned i musikkfilene jeg har på dataen hjemme SDD - så skulle du funnet mye samtidig god musikk, hvor såvel musikken som tekstene er bra *s*

Dagens lille tips: Riverside "Second life syndrome"

Fyr opp en passende p2p klient, og la deg bli overrasket over hva som skjer på rockescenen i Polen for tiden ;-)

Skrevet

Hehe - kom ut, kom frem - var det ikke det en av sangene hans fra glansdagene het...?

Hørte en del på en kassett med ham for ca 20 år siden; syntes det var bra musikk den gangen ihvertfall.

Jo, det husker jeg. Jeg har ham bare på plate og alle platene mine er på loftet og jeg har ikke platespiller :o)

Skrevet

Jo, det husker jeg. Jeg har ham bare på plate og alle platene mine er på loftet og jeg har ikke platespiller :o)

Har en platespiller her som for tiden ikke brukes. Du kan sikkert låne den - om du tør å ta reisen til Oslo nordøst *s*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Oh boy *s*

Tror du skulle tatt et dypdykk ned i musikkfilene jeg har på dataen hjemme SDD - så skulle du funnet mye samtidig god musikk, hvor såvel musikken som tekstene er bra *s*

Dagens lille tips: Riverside "Second life syndrome"

Fyr opp en passende p2p klient, og la deg bli overrasket over hva som skjer på rockescenen i Polen for tiden ;-)

Den er grei.

Jeg skal sjekke Riverside når jeg kommer hjem! :)

Skrevet

Oh God, det er mange! Jørn Hoel, Bettan, Jan Werner, alle dsse talentløse idolbertene, Sigvart Dagsland, Sondre Lerche, Sissy Wish, dama til Kåre Conradi, Carola - tett fulgt av Maria Arredondo, Venke Knutson og alle de andre frøken bibelstrippene, Kaia Huuse, alle disse som står og tindrer i kirka hver jul for å håve inn penger, alt av danseband, Mariah Carey, Britney, Jessica Simpson, Helmut Lotti, Jewel, J-Lo, Henning Kvitnes, Øystein Sunde, Gåte, Big Bang, DDE, Åge Aleksandersen, Tor Endresen.......Stopp meg, noen!!!!

Kåre? Og Gåte? *dåner litt*

Skrevet

Hvorfor synes du egentlig Finn Kalvik er så grusom? Han minner meg om gode, gamle dager og Club7 men er det bare nostalgi at jeg liker ham.

Han er jo så hakkete! *grøsser*

Skrevet

Har en platespiller her som for tiden ikke brukes. Du kan sikkert låne den - om du tør å ta reisen til Oslo nordøst *s*

Jeg takker for tilbudet men har faktisk en jeg skal hente i leiligheten til faren min bare jeg får noen til å hjelpe meg.

Tandberg Sølvsuper med platespiller og høytalere og jeg er nesten sikker på at den virker.

ikke fast nick
Skrevet

Sissel Kyrkjebø, særlig når hun synger "Kjærlighet".

Og vokalisten i DeLillos, eller hvordan det skrives.

Dette grøsser jeg av.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Marion Ravn har jo forbedret seg i det minste.

Synes fortsatt hun er like ille jeg. Så henne i går kveld på idrettsgallaen.

Gjest BeaTea
Skrevet

Ja.

Det er jo det mest patetiske med hele mannen. Det at han stjæler så vannvittig mye fra andre.

Sannsynligvis er det fordi han kjenner sin egen inkompetanse bedre enn noen.

Det var ikke snakk om å "stjele". Inger Hagerup levde den gangen, og syns det var en fin idè å sette melodi til hennes dikt. Inger Hagerup fikk sikkert godt betalt, og det ble ei veldig fin plate.

Jeg syns FK er en fin, og ikke minst sympatisk artist.

Jeg syns f eks at "En tur rundt i byen" med FK er mye bedre enn alle innspillinger av "Streets of London" som jeg har hørt.

Skrevet

Jeg har en teori om hvorfor Cowboy-Laila ble som hun ble.

Jeg mener... kaller du ungen din Cowboy blir hun en blodharry countrysanger. Det sier seg selv.

Hehe :)

Skrevet

Jupp! Ikke bare er den ræva, men det er i tillegg bra homsete å synge Britney Spears i dusjen! ;-)

Visker: Eksen min har alle cd'ne med Samantha Fox!

Om jeg mobber ham for det ved anledning? Gjett! *Gliser stygt*

Skrevet

Kurt Nilsen! Stemmen er fantastisk, så for meg er han en bra artist å snurre på CD-spilleren, men jeg orker ikke se han eller høre h an. Og det er IKKE utseendet jeg ikke liger, men personligheten han utstråler.

Skrevet

Kåre? Og Gåte? *dåner litt*

Trenger du luktesalt kjære, eller har du kommet deg nå? ;-)

Nå var det vel egentlig dama til Kåre jeg nevnte, men jeg kunne godt tatt med ham også. Jeg kunne faktisk godt tatt med alle som er med i vennegjengen til Ari og Märtha. De er ekle. Ekkkkkkle! Og oppskrytte.

Skrevet

Finn Kalvig.

- Selv om det at en av abba-gutta liker ham, i følge minst én person her inne "beviser" at FK er en skikkelig bra artist...:-)

".............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...