Gå til innhold

Hvilke plateartister misliker du mest?

Anbefalte innlegg

Gjest BeaTea
Skrevet

Oh God, det er mange! Jørn Hoel, Bettan, Jan Werner, alle dsse talentløse idolbertene, Sigvart Dagsland, Sondre Lerche, Sissy Wish, dama til Kåre Conradi, Carola - tett fulgt av Maria Arredondo, Venke Knutson og alle de andre frøken bibelstrippene, Kaia Huuse, alle disse som står og tindrer i kirka hver jul for å håve inn penger, alt av danseband, Mariah Carey, Britney, Jessica Simpson, Helmut Lotti, Jewel, J-Lo, Henning Kvitnes, Øystein Sunde, Gåte, Big Bang, DDE, Åge Aleksandersen, Tor Endresen.......Stopp meg, noen!!!!

Ojsann....du inkluderer Gåte i DEN kategorien??? *gjør store øyne*

Altså et sensasjonelt bra norsk rockeband, basert på norske stev og sagn, med en frontfigur(Gunnhild), som kanskje er den ypperste vi finner av kvinnelige rockevokalister i Norge i dag? Og som trekker smekkfulle hus hvor enn de har opptrådt, og som overøses av antall prikker på terningene til alle musikkjournalister, både i forbindelse med konserter og plateutgivelser??

En bekreftelse på at man bare må stille seg undrende til folks musikksmak, og resignere overfor fenomenet smak og behag.

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• Prozak

9

• laguna1365380434

9

• Dorthe

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest BeaTea
Skrevet

Oh God, det er mange! Jørn Hoel, Bettan, Jan Werner, alle dsse talentløse idolbertene, Sigvart Dagsland, Sondre Lerche, Sissy Wish, dama til Kåre Conradi, Carola - tett fulgt av Maria Arredondo, Venke Knutson og alle de andre frøken bibelstrippene, Kaia Huuse, alle disse som står og tindrer i kirka hver jul for å håve inn penger, alt av danseband, Mariah Carey, Britney, Jessica Simpson, Helmut Lotti, Jewel, J-Lo, Henning Kvitnes, Øystein Sunde, Gåte, Big Bang, DDE, Åge Aleksandersen, Tor Endresen.......Stopp meg, noen!!!!

Det er rett og slett oppsiktsvekkende at du inkluderer Gåte i samme kategori som f eks DDE.

Her er en link:

http://www.dagbladet.no/uteliv/arrangement.html?kalender_id=101422

Skrevet

Altså et sensasjonelt bra norsk rockeband, basert på norske stev og sagn, med en frontfigur(Gunnhild), som kanskje er den ypperste vi finner av kvinnelige rockevokalister i Norge i dag? Og som trekker smekkfulle hus hvor enn de har opptrådt, og som overøses av antall prikker på terningene til alle musikkjournalister, både i forbindelse med konserter og plateutgivelser??

En bekreftelse på at man bare må stille seg undrende til folks musikksmak, og resignere overfor fenomenet smak og behag.

Gåte suger pung.

Oppskrytt.

Om en har en god ide må fremdeles framførelsen være god.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi snakker også om mannen som frivillig deltar på en humoristisk tv-opptreden om seg selv, og deretter går ut i aviser og tv-er og syter om at han blir mobbet, at han har det så fælt etc.

"............................................."

Ja, det er en mann som gjør seg umulig å like.

Gjest BeaTea
Skrevet

Gåte suger pung.

Oppskrytt.

Om en har en god ide må fremdeles framførelsen være god.

Hva er galt med framførelsen? Dårlige musikere som ditt argument blir lite troverdig, Likeså kritikk av fyrverkeriet Gunnhild på scenen.

Da skal det bli moro å høre hva som etter din mening gjenstår å si i form av dårlig framførelse...

Skrevet

Jeg har fått med meg at de er elsket av kritikerne, men det hjelper ikke. Jeg synes det er sabla slitsomt å høre på. Masete, og alt høres likt ut for meg. Og så blir jeg helt svett av å se på den jentungen som gauler på kråkemål mens hun danser crazydans. Jeg avskyr den musikken. Det er banne meg verre enn Kaizers!

Annonse

Skrevet

At mange liker noe, har ingen nødvendig sammenheng med at det er bra. Som oftest er det heller motsatt.

Jeg har aldri hørt eller sett Gåte, men ut fra beskrivelsene her, synes det like bra. Er de liksom sånn VELDIG autentiske og FARGERIKE?

Skrevet

1) Finn Kalvik

2) Rune Larsen

3) Hun derre samedama som alltid stikker trynet fram på tv i en eller annen sammenheng.

4) Marion Ravn

5) DDE

6) Åge Aleksandersen

7) Jethro Tull

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...