Gjest Har ingen bruk for meg? Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 ser det ut som å få meg en jobb !Jeg er utdannet for å jobbe i barnehage,har erfaring fra butikk,utannet medisnsk sekretær, er voksen( 30 år),pålitelig, ansvarsfull og ØNSKER meg jobb.I stedet får jeg dagpenger, går hjemme og lengter etter noe å gjøre. Noen som har gode råd? 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Gå inn på Uloba sine nettsider og se på de annonsene om personlig assistent. Det er faktisk den eneste jobben jeg vet det er etterspørsel etter. 0 Siter
Gjest selv på hugget Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Bare stå på du, og søk på alt som er relevant for deg!! Ring og oppsøk dama på arbeidskontoret som har med stillingsannonsene å gjøre!! Det tror jeg er viktig. Hun sender vel ut stillingene til de som er arbeidsledige og hvis du er i forkant av de andre så er det nok en fordel. I tillegg, om du har internett så kan det være lurt å sjekke nettet hver dag for det kan fort dukke opp vikariater hver dag hvor du må være kjapt ute. Du bør ringe arbeidsgiver med en gang å gi deg til kjenne. Virk ivrig og på hugget!! Lykket til :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Hvor mye vil du satse for å få deg jobb? Villig til å ringe rundt og be om møter? villig til å gjøre en god jobb med å finne ut hva du selv står for og vite hva du skal svare på de fleste spørsmål du kan få ved intervjuer osv?? Det er mye du kan lære hvis du selv vil, jeg har ganske mye på dette området og kan lære deg mye, men det krever endel av deg selv og er du villig til det?? Det er få som virkelig gjør en innsats på dette området dessverre. 0 Siter
Dr. Frankenstein Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Hvor mye vil du satse for å få deg jobb? Villig til å ringe rundt og be om møter? villig til å gjøre en god jobb med å finne ut hva du selv står for og vite hva du skal svare på de fleste spørsmål du kan få ved intervjuer osv?? Det er mye du kan lære hvis du selv vil, jeg har ganske mye på dette området og kan lære deg mye, men det krever endel av deg selv og er du villig til det?? Det er få som virkelig gjør en innsats på dette området dessverre. #Det er få som virkelig gjør en innsats på dette området dessverre.# Hvis alle ble like flinke til å søke jobb vil vi uansett komme tilbake til utgangspunktet som er at det ikke er nok jobber til alle. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 #Det er få som virkelig gjør en innsats på dette området dessverre.# Hvis alle ble like flinke til å søke jobb vil vi uansett komme tilbake til utgangspunktet som er at det ikke er nok jobber til alle. Hehe, så da er det like greit å ikke gjøre en innsats da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.