Gå til innhold

kommer dere til å se på fjerde omgang av IDOL?

Anbefalte innlegg

Gjest Tiramisu
Skrevet

jeg har fulgt med de tre første gangene men nå vet jeg ærlig talt ikke om jeg orker mer. det er jo samme konseptet. Både jakten på en cæsarstjerne, jakten på en filmstjerne, jakten på et IDOL

er drittlei av å høre om Oddrun som kommer fra Volda og som liker å skrive sanger i fritiden og drømmer om å bli et idol.

og all gråting etterpå når de ikke kommer tilbake

Nei, tror ikke jeg orker mer av det samme konseptet

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har ikke sett de tre første så hvorfor skal jeg se runde 4?

Men jeg kommer muligens til å se litt på Dansefeber (er det ikke det det heter?), det ser litt morsomt ut. :o)

Skrevet

Kanskje se når finalerundene begynner, ellers er det uintressant. Men har noen i huset her som elsker Idol. ;-)

Skrevet

Minst to av mine tre barn venter og er klare for ny runde, så det blir på vår tv enten jeg vil eller ikke. Litt gøy er det jo innimellom ;)

Gjest Calóni
Skrevet

Kanskje se når finalerundene begynner, ellers er det uintressant. Men har noen i huset her som elsker Idol. ;-)

Det er jo de innledende rundene som er gøy! Å se hvor mange folk som faktisk står fram på tv og driter seg loddrett ut, og attpåtil ikke skjønner det selv :)

Skrevet

Jeg har ikke sett de tre første så hvorfor skal jeg se runde 4?

Men jeg kommer muligens til å se litt på Dansefeber (er det ikke det det heter?), det ser litt morsomt ut. :o)

samma som lillemus, vet ikke om jeg orker og se på dansefebern heller, kan jo bli smittet :P

Annonse

ikke fast nick
Skrevet

Nei. Så ikke de tre andre heller. Skjønner ikke hva som er så bra ved det programmet.

Skrevet

Ja, jeg kommer antagelig til å følge med lenger uti serien når de ikke er så mange lenger. De andre du nevner har jeg ikke sett på

Skrevet

Det er jo de innledende rundene som er gøy! Å se hvor mange folk som faktisk står fram på tv og driter seg loddrett ut, og attpåtil ikke skjønner det selv :)

Jeg har fått med meg en og annen av de håpefulle, men herreguuuud - det er jo bare så pinlig på deres vegne!

Gjest Olganova
Skrevet

Med en 10 åring og en 13 åring i huset er det nok ikke noen vei utenom.MEN jeg tror ikke jeg gidder følge så mye med før ppå slutten.

Annonse

Skrevet

Følger kun med på de innledende rundene der alle de som er fritatt for evnen selvinnsikt stiller opp og underholder alle oss med lytehumor på en storstilt måte fredag kveld. Jeg skikkelig gleder meg. Akkurat som Dansefeber forhåpentligvis kommer til å gjøre- den amerikanske utgaven var i hvertfall godt egnet til det.

Gleeeder meg til å flire og hikste av latter fredag etter fredag fremover. Heia Idol!

Skrevet

Annenhver fredag kommer jeg nok til å se det, ja. Sammen med 11 åringen i huset.

Skrevet

Det fins ingen tvil i mitt hjerte! Heller ikke når det kommer til Dansefeber. Det skal og må ses.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg har fått med meg en og annen av de håpefulle, men herreguuuud - det er jo bare så pinlig på deres vegne!

Ja, jeg vet. Det er noen ganger jeg må ta meg en ekstra hente-vann-pause eller tisse-pause, gitt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...