Gå til innhold

FU: Gulitypleasures!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg vil vite hvilke sanger,filmer tvprogrammer og bøker forstår du at er crap, mens du allikevel koser deg som fy med i smug!

Her tenkte jeg vi kunne ha en tråd der ting virkelig kunne komme ut av skapet!Og siden jeg føler meg modig i dag kan jeg begynne med fortelle ting som jeg hvertfall ALDRI ville sagt på første (eller fjortende) date! ;-)

På filmfronten har jeg ikke så mange stygge skjelleter selv om det kanskje er et tegn på begynnende idioti eller wetbrain å le av "hjelp det er juleferie" hvert år! Tv, derimot, ojoj.. Jeg ser TV3 komedier! :-o Gjerne mange og på rad, om jeg har dagen, og til og med ting av kaliber "according to Jim":-o Der var DEN katta ute av sekken! Jeg har et par grove på musikkfronten også,liker og synger med på"Lift me" og hva verre er, jeg er eier av en hel Totoskive! *blush*

På bokfronten må vel mine værste innrømmelser at jeg har lest hele "Isfolket" og at jeg koste meg stort mens jeg gjorde det! Og jeg har lest minst fire bøker "Fra virkelighetens verden! (Og det er SERIØST crap!)

Nå var jeg vel modig her?;-) Så nå kan dere følge opp og fortelle hva DERE har gjort! Gleder meg til på se hvilke katter som kommer ut av sekkene nå..! ;-)

Fortsetter under...

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

16

• Lillemus

8

• Dorthe

8

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Timari
Skrevet

hører mye på kristne Artister. Liker tekstene til Anne-Grete Preus og Finn Kalvig. Og norsk musikk i det hele

filmene får jeg komme tilbake når jeg ser om det er flere her som kommer ut av skapet:)

laguna1365380434
Skrevet

hører mye på kristne Artister. Liker tekstene til Anne-Grete Preus og Finn Kalvig. Og norsk musikk i det hele

filmene får jeg komme tilbake når jeg ser om det er flere her som kommer ut av skapet:)

Å, come on! :-) Nå ble jeg nysgjerrig! Jeg turte jo å si masse drit da! Er ikke det bra nok eller..hæ? ;-)

Skrevet

Jeg leser stort sett ikke "ukebladsromaner", men ettersom jeg er sjuk og gikk tom for annet lesestoff så fant jeg frem "Kjærlighetens kraft" av Nicholas Sparks i går og leste den ut i morrest. Og jeg som overhode ikke ser på meg selv som spesielt romantisk grein fordi slutten var så romantisk! *Pinlig*

Mrs. Wallace
Skrevet

"Hjelp, det er juleferie" godkjenner jeg rett og slett ikke som noen guilty pleasure - det er jo en humorklassiker! ;o)

Men jeg har en dyp, dyp hemmelighet på TV-seriefronten som jeg nesten ikke vet om jeg tør å røpe her, engang.

*kvinner meg opp*

OK, here goes: Noen ganger har jeg sett på serien "7th Heaven" - uten å zappe. Ja, jeg har endog tatt meg selv i å kose meg litt. Samtidig som jeg rødmer og gremmer meg og prøver å gjøre narr av hele greia.

Det er en ultraprektig, ultrasuburban amerikanskkonservativ søtsuppegreie av den sorten jeg vanligvis haaaater. Men så er det noe allikevel....huff.

Der var katta ute av sekken.

*dukker og skamrødmer*

laguna1365380434
Skrevet

Jeg leser stort sett ikke "ukebladsromaner", men ettersom jeg er sjuk og gikk tom for annet lesestoff så fant jeg frem "Kjærlighetens kraft" av Nicholas Sparks i går og leste den ut i morrest. Og jeg som overhode ikke ser på meg selv som spesielt romantisk grein fordi slutten var så romantisk! *Pinlig*

*LOL* Den kvalifiserer seg godt.lillemus! Absolutt, modig av deg! ;-)

Annonse

Skrevet

"Hjelp, det er juleferie" godkjenner jeg rett og slett ikke som noen guilty pleasure - det er jo en humorklassiker! ;o)

Men jeg har en dyp, dyp hemmelighet på TV-seriefronten som jeg nesten ikke vet om jeg tør å røpe her, engang.

*kvinner meg opp*

OK, here goes: Noen ganger har jeg sett på serien "7th Heaven" - uten å zappe. Ja, jeg har endog tatt meg selv i å kose meg litt. Samtidig som jeg rødmer og gremmer meg og prøver å gjøre narr av hele greia.

Det er en ultraprektig, ultrasuburban amerikanskkonservativ søtsuppegreie av den sorten jeg vanligvis haaaater. Men så er det noe allikevel....huff.

*dukker og skamrødmer*

7th heaven er søt den da! :o) Men litt vel prektig kanskje...

Gjest Timari
Skrevet

Å, come on! :-) Nå ble jeg nysgjerrig! Jeg turte jo å si masse drit da! Er ikke det bra nok eller..hæ? ;-)

vel, dette turde jeg aldri å fortelle til eksen som studerte littteraturvitenskap og hadde sikkert fått sjokk om han visste hva jeg leste for noe

men altså jeg elsker enkle bøker. har lest bøkene om Matilda både av Roald Dahl og Philip Newth.

lurte litt på om jeg skulle gå på biblioteket å låne meg Charlie og sjokoladefabrikken (vekker noen gamle barndomsminner). Boka Søndagsbarn var jo også veldig søt da. Gråt mye da jeg leste den. Er jo en barnebok men...Det er jo ikke alltid at det er de mest anerkjente bøkene som gir mest glede:)

og så ser jeg på Jul i Blåfjell:)

noen bedre?

laguna1365380434
Skrevet

*kvinner meg opp*

*dukker og skamrødmer*

Veldig, veldig sterkt! ;-)

Modig innrømmelse der! Får se om vi får noen som topper da!

Og jeg vet, "Hjelp det er juleferie" var en pinglete guiltypleasure, men jeg ler virkelig litt for mye av den til å ha sett den 20 ganger, og dessuten var den den eneste jeg kom på..På filmområdet har jeg tydeligvis rein samvittighet og god smak..;-P Eller så kommer jeg bare ikke på noe juicy..Det kan OGSÅ hende..;-)

laguna1365380434
Skrevet

vel, dette turde jeg aldri å fortelle til eksen som studerte littteraturvitenskap og hadde sikkert fått sjokk om han visste hva jeg leste for noe

men altså jeg elsker enkle bøker. har lest bøkene om Matilda både av Roald Dahl og Philip Newth.

lurte litt på om jeg skulle gå på biblioteket å låne meg Charlie og sjokoladefabrikken (vekker noen gamle barndomsminner). Boka Søndagsbarn var jo også veldig søt da. Gråt mye da jeg leste den. Er jo en barnebok men...Det er jo ikke alltid at det er de mest anerkjente bøkene som gir mest glede:)

noen bedre?

Jul i blåfjell kvalifiserer! ;-) Resten er jo søte fine barnefortellinger da, de er jo bare koselige!

:-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Veldig, veldig sterkt! ;-)

Modig innrømmelse der! Får se om vi får noen som topper da!

Og jeg vet, "Hjelp det er juleferie" var en pinglete guiltypleasure, men jeg ler virkelig litt for mye av den til å ha sett den 20 ganger, og dessuten var den den eneste jeg kom på..På filmområdet har jeg tydeligvis rein samvittighet og god smak..;-P Eller så kommer jeg bare ikke på noe juicy..Det kan OGSÅ hende..;-)

Jeg kommer sikkert til å angre på å ha røpet min mørke hemmelighet. Har ikke fortalt det til mine nærmeste venner, en gang. ;o)

Du får komme hjem til oss neste jul; både jeg og mannen ler så vi brekker oss av "hjelp, etc". Vi har stått fram for lenge siden - and we're proud of it!

Skrevet

Jeg har sett filmene "Top secret" og "Spaceballs" et titalls ganger hver... Idiotisk teite filmer, men de har vanvittig mange parodier på kjente filmer i seg begge to. :o)

Og Grease selvfølgelig, den må jeg ha sett minst 15 ganger tror jeg, men det er jo ikke noe å skamme seg over! ;o)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg kommer sikkert til å angre på å ha røpet min mørke hemmelighet. Har ikke fortalt det til mine nærmeste venner, en gang. ;o)

Du får komme hjem til oss neste jul; både jeg og mannen ler så vi brekker oss av "hjelp, etc". Vi har stått fram for lenge siden - and we're proud of it!

Jeg har faktisk heller ikke fortalt NOEN om at jeg har den Totoskiva..(Den ligger bak de andre..Jeg synes africa er litt fin..:-o) Jeg tror noen få utvalgte vet om det med TV tre og at jeg har lest Isfolket, men det er ikke noe jeg vanligvis skryter av! ;-)

"Hjelp det er juleferie" er bare dritmorsom da..Jeg er spesielt svak for at han mener at han ikke er mere overrasket over å se Cousin ED enn han ville vært om han våknet neste morgen med hodet sydd fast til teppet! Hahaha! Jeg liker også måten trappestolpen blir reparert på! :-D

Annonse

Skrevet

noen bedre?

Du kødder ikke med Roald Dahl, jeg er mye mer skeptisk til de som IKKE liker Roald Dahl.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har sett filmene "Top secret" og "Spaceballs" et titalls ganger hver... Idiotisk teite filmer, men de har vanvittig mange parodier på kjente filmer i seg begge to. :o)

Og Grease selvfølgelig, den må jeg ha sett minst 15 ganger tror jeg, men det er jo ikke noe å skamme seg over! ;o)

Hehehe..Jeg vet noen som hadde vært dypt uenig om "Grease" da..Og det er bror min..Han spilte gitar med musikalen i TO år og har aldri vært nærmere sammenbruddet! Eller, kanskje når han spilte med "Footloose! ;-)

Han er egentlig en musiker med integritet og egenart, men også slike må ha penger til smør på brødet! ;-)

Skrevet

Hehehe..Jeg vet noen som hadde vært dypt uenig om "Grease" da..Og det er bror min..Han spilte gitar med musikalen i TO år og har aldri vært nærmere sammenbruddet! Eller, kanskje når han spilte med "Footloose! ;-)

Han er egentlig en musiker med integritet og egenart, men også slike må ha penger til smør på brødet! ;-)

Jeg digga Footloose også jeg, men den kommer ikke i nærheten av Grease nei! ;o)

Gjest Shira12
Skrevet

*kvinner meg opp*

*dukker og skamrødmer*

"OK, here goes: Noen ganger har jeg sett på serien "7th Heaven" - uten å zappe. Ja, jeg har endog tatt meg selv i å kose meg litt. Samtidig som jeg rødmer og gremmer meg og prøver å gjøre narr av hele greia."

*rødmer sammen med deg*

Skrevet

Mine fleste guilty pleasures are lagt bak meg. 7th heaven og Home & Away f.eks. Og det faktum at jeg har vært skikkelig Take That-fan *gremmes og går i dekning*

Det med Take That er hardest å svelge, jeg har flere CD-er, singler, plakater og utklipp fra div. blader (hjemme, følte virkelig ikke for å ta dem med meg når jeg flytta).. herregud.. at ingen slo meg i bakhodet med noe hardt.. Er vel elleve år siden nå, og fortsatt vondt å tenke på :P

Akkurat nå.. vel.. jeg syns egentlig Madonna - Hung Up er en kul sang.. iih!

Og så elsker jeg Gilmore Girls, noe jeg blir mye mobba for, men det syns jeg ikke er ille ;D

laguna1365380434
Skrevet

Jeg digga Footloose også jeg, men den kommer ikke i nærheten av Grease nei! ;o)

Jeg har sett oppsetningen til footloose to ganger siden bror min var i forestillingen..Men hadde nok aldri ellers..;-)Gud for en tynn historie..!Særlig når det er masse dansende homser som skal trekke tråden tre timer til ende..:-o!! Det var nesten litt skummelt, og jeg hadde medfølelse med brutter som måtte gjennom det der flere kvelder i uka! ;-)

Grease oppsetningen så jeg aldri, jeg var ikke i USA på et passende tidspunkt, men jeg har jo sett filmen da! :-)

Skrevet

noen bedre?

Døh, alle disse er ting jeg gledelig forteller enhver. Roald Dahl er jo BRA ;D

Ser ikke Blåfjell da, men hadde igrunn ikke vært flau om jeg gjorde det. Søstera mi fulgte med, hehe. Ungene så jo på det, men så merka hun at selv hvis ungene var borte, så måtte hun få det med seg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...