Atene Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jeg har sett filmene "Top secret" og "Spaceballs" et titalls ganger hver... Idiotisk teite filmer, men de har vanvittig mange parodier på kjente filmer i seg begge to. ) Og Grease selvfølgelig, den må jeg ha sett minst 15 ganger tror jeg, men det er jo ikke noe å skamme seg over! ;o) "Spaceballs" er jo hysterisk morsom, da... "I'm a mog - a cross between a man and a dog. I'm my own best friend." 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jeg har også lest Isfolket, det var mens jeg gikk gravid, og var så oppslukt at det var rett før den nyfødte ble hetende Tengel den Gode ;-) Vel... jeg abonnerer på Hjemmet. Der var det sagt. Sier til meg selv at det er pga kryssordet, men jeg leser alltid "fra virkgligheten" Og så leser jeg slike søtsuppe amrikanske bøker. Leser mye bra annet også, men innimellom slår jeg til med en slik bok, hvor det kommer en ridendes på en hvit hest, og gir de stormendes orgasmer, men så kommer fortiden for en dag, og de er egentlig halvsøskne, men fødselslegen ble kjøpt og betalt osv... Dette ble skrevet i rødvinsrus, så det er ikke sikkert jeg står ved det i morgen. Og fy deg laguna, starte en slik tråd en sen lørdagskvel da det er meget stor sjansgse for at jeg er kommet langt ned i rødvinsflaska og klar til og røpe mine innerste hemmligheter! ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jeg liker bigbrother og flytter inn omtrent. Jeg elsker Hjemmets bokklubbs kjærlighetsromaner og virkelighetsromaner osv. Og så liker jeg Finn Kalvik da og. Og så synger jeg til Last Christmas med George Michael og ABBA, det siste er skikkelig skammelig. FLAUT FLAUT FLAUT. 0 Siter
flisa Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jeg har kommet dit i livet at jeg ikke skammer meg over alle mine lyster og ulyster :-) så jeg har ingen hemmeligheter. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 Jeg har også lest Isfolket, det var mens jeg gikk gravid, og var så oppslukt at det var rett før den nyfødte ble hetende Tengel den Gode ;-) Vel... jeg abonnerer på Hjemmet. Der var det sagt. Sier til meg selv at det er pga kryssordet, men jeg leser alltid "fra virkgligheten" Og så leser jeg slike søtsuppe amrikanske bøker. Leser mye bra annet også, men innimellom slår jeg til med en slik bok, hvor det kommer en ridendes på en hvit hest, og gir de stormendes orgasmer, men så kommer fortiden for en dag, og de er egentlig halvsøskne, men fødselslegen ble kjøpt og betalt osv... Dette ble skrevet i rødvinsrus, så det er ikke sikkert jeg står ved det i morgen. Og fy deg laguna, starte en slik tråd en sen lørdagskvel da det er meget stor sjansgse for at jeg er kommet langt ned i rødvinsflaska og klar til og røpe mine innerste hemmligheter! ;-) *LOL* Her snakker vi ja! :-D Gode gjengivelser..hehehe! Godt du tok til vett med oppnavningen da..Jeg regner med at du fort kan bli gjenstand for utidig kommentering om du heter "Tengel den gode" ;-) Og, jupp, det var kanskje litt dårlig gjort å prøve å få folk tilå komme ut av skapet på ukens store pjalledag..;-) Men noe må jo jeg gjøre med lørdagen mon også, her er det nemlig særdeles alkoholfritt, da jeg tk meg av pjallingen i går! ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 Jeg liker bigbrother og flytter inn omtrent. Jeg elsker Hjemmets bokklubbs kjærlighetsromaner og virkelighetsromaner osv. Og så liker jeg Finn Kalvik da og. Og så synger jeg til Last Christmas med George Michael og ABBA, det siste er skikkelig skammelig. FLAUT FLAUT FLAUT. Ojojoj..! :-o Jeg lurer på om vi kan kåre en vinner over modige innrømmelser her jeg! ;-) Steike, Dorthe, her var det mye på engang! ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 Jeg har kommet dit i livet at jeg ikke skammer meg over alle mine lyster og ulyster :-) så jeg har ingen hemmeligheter. Det er sannelig ikke dårlig! Jeg skammer meg som en hund! Og det synes jeg ofte jeg har GOD grunn til! ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jeg har lest nesten alle Hardy-bøkene. Har nok rundt 80 stykker liggende et sted, jeg lånte mange av min onkel, samt det jeg fant på biblioteket. Men jeg var jo rundt 10 da, og hadde det ikke vært for disse bøkene er det ikke sikkert jeg hadde blitt lesefrelst, så jeg synes ikke det er så flaut. Filmmessig... Tja, jeg synes Charlies Angels 2 er morsom. Men det er egentlig ikke så flaut det heller, for det er jo en film hvor både jentene og regissøren har forstått hvilket makkverk av et manuskript de har fått å arbeide ut ifra, og gjort det desidert verste ut av det på en selvironisk og morsom måte. Derfor er den litt artig. Musikk: Nja, jeg synes jo selv jeg har fantastisk musikksmak, og at jeg hører på alt fra klassisk til Bjørn Eidsvåg til den mest ekstreme satanmusikk, er jo ikke flaut det heller... Nei, tror faktisk jeg har mitt på det tørre! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 *LOL* Her snakker vi ja! :-D Gode gjengivelser..hehehe! Godt du tok til vett med oppnavningen da..Jeg regner med at du fort kan bli gjenstand for utidig kommentering om du heter "Tengel den gode" ;-) Og, jupp, det var kanskje litt dårlig gjort å prøve å få folk tilå komme ut av skapet på ukens store pjalledag..;-) Men noe må jo jeg gjøre med lørdagen mon også, her er det nemlig særdeles alkoholfritt, da jeg tk meg av pjallingen i går! ;-) Du har fikset underholdning på Dol i kveld da, det skal du ha ) Tror nok pappaen og resten av slekta hadde lagt ned veto om jeg kom med Tengel.. Han fikk ett vanlig navn, slik at han ikke skulle legge meg for hat senere i livet ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Ojojoj..! :-o Jeg lurer på om vi kan kåre en vinner over modige innrømmelser her jeg! ;-) Steike, Dorthe, her var det mye på engang! ;-) Tviler ikke et øyeblikk. Jeg skammer meg dypt og inderlig *hulk* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 Jeg har lest nesten alle Hardy-bøkene. Har nok rundt 80 stykker liggende et sted, jeg lånte mange av min onkel, samt det jeg fant på biblioteket. Men jeg var jo rundt 10 da, og hadde det ikke vært for disse bøkene er det ikke sikkert jeg hadde blitt lesefrelst, så jeg synes ikke det er så flaut. Filmmessig... Tja, jeg synes Charlies Angels 2 er morsom. Men det er egentlig ikke så flaut det heller, for det er jo en film hvor både jentene og regissøren har forstått hvilket makkverk av et manuskript de har fått å arbeide ut ifra, og gjort det desidert verste ut av det på en selvironisk og morsom måte. Derfor er den litt artig. Musikk: Nja, jeg synes jo selv jeg har fantastisk musikksmak, og at jeg hører på alt fra klassisk til Bjørn Eidsvåg til den mest ekstreme satanmusikk, er jo ikke flaut det heller... Nei, tror faktisk jeg har mitt på det tørre! Det er sannelig ikke dårlig! :-) Sjelden vare! Jeg trodde alle gikk rundt med noen små eller store skyldbetyngede hemmeligheter på kulturfronten;-) Om det der var det verste du kunne komme opp med er du i min verden helt home free! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 Tviler ikke et øyeblikk. Jeg skammer meg dypt og inderlig *hulk* Så, så! ;-) Men det var saftig det der altså..Tråden er kanskje ikke ferdig enda, men jeg lurer på om vi har en potensiell vinner allerede! ;-P Hehehe! Håper du ikke synes jeg er slem nå da,gir deg vinnerhatten allerde..Det er jo bare på skøy da! :-) 0 Siter
tonie Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Kommer ikke på noe, jeg. Det er nok ikke fordi jeg har så god smak. Jeg mangler nok bare skamvett;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 "Hjelp, det er juleferie" godkjenner jeg rett og slett ikke som noen guilty pleasure - det er jo en humorklassiker! ;o) Men jeg har en dyp, dyp hemmelighet på TV-seriefronten som jeg nesten ikke vet om jeg tør å røpe her, engang. *kvinner meg opp* OK, here goes: Noen ganger har jeg sett på serien "7th Heaven" - uten å zappe. Ja, jeg har endog tatt meg selv i å kose meg litt. Samtidig som jeg rødmer og gremmer meg og prøver å gjøre narr av hele greia. Det er en ultraprektig, ultrasuburban amerikanskkonservativ søtsuppegreie av den sorten jeg vanligvis haaaater. Men så er det noe allikevel....huff. Der var katta ute av sekken. *dukker og skamrødmer* "OK, here goes: Noen ganger har jeg sett på serien "7th Heaven" - uten å zappe. Ja, jeg har endog tatt meg selv i å kose meg litt." Jeg vet ikke hva 7th Heaven er, men misforstår jeg deg litt nå? Hvis ikke var det en modig innrømmelse! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Det er sannelig ikke dårlig! :-) Sjelden vare! Jeg trodde alle gikk rundt med noen små eller store skyldbetyngede hemmeligheter på kulturfronten;-) Om det der var det verste du kunne komme opp med er du i min verden helt home free! :-) Altså: Vi skal aldri se bort fra at jeg har fortrengt et og annet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Det er sannelig ikke dårlig! :-) Sjelden vare! Jeg trodde alle gikk rundt med noen små eller store skyldbetyngede hemmeligheter på kulturfronten;-) Om det der var det verste du kunne komme opp med er du i min verden helt home free! :-) Jeg har forresten et samlealbum av Lionel Richie. Det kvalifiserer vel? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 Jeg har forresten et samlealbum av Lionel Richie. Det kvalifiserer vel? Ja, gjett om! :-o Seriøst!? :-o 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 "Hjelp, det er juleferie" godkjenner jeg rett og slett ikke som noen guilty pleasure - det er jo en humorklassiker! ;o) Men jeg har en dyp, dyp hemmelighet på TV-seriefronten som jeg nesten ikke vet om jeg tør å røpe her, engang. *kvinner meg opp* OK, here goes: Noen ganger har jeg sett på serien "7th Heaven" - uten å zappe. Ja, jeg har endog tatt meg selv i å kose meg litt. Samtidig som jeg rødmer og gremmer meg og prøver å gjøre narr av hele greia. Det er en ultraprektig, ultrasuburban amerikanskkonservativ søtsuppegreie av den sorten jeg vanligvis haaaater. Men så er det noe allikevel....huff. Der var katta ute av sekken. *dukker og skamrødmer* Hjelp Det Er Juleferie ER en vannvittig klassiker! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jeg har også lest hele serien med Isfolket. Det må vel sies til min fordel at jeg gjorde det den gangen bøkene kom ut og det er jo endel år siden... Godt mulig jeg hadde blitt hekta idag også ;-) Ellers har jeg lest hele serien om Heksemesteren og May Grethe Lerum-bøkene "Livets døtre".... På TV-fronten må jeg bare innrømme at jeg liker godt Realityserier. Mellommenneskelige forhold interesserer meg og jeg kan gå og gruble over hvorfor folk gjør slik og sånn... Og så gjør jeg noe som ingen andre dolere gjør: Jeg leser Se og Hør og Her og Nå! *nekter å rødme!* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jeg liker bigbrother og flytter inn omtrent. Jeg elsker Hjemmets bokklubbs kjærlighetsromaner og virkelighetsromaner osv. Og så liker jeg Finn Kalvik da og. Og så synger jeg til Last Christmas med George Michael og ABBA, det siste er skikkelig skammelig. FLAUT FLAUT FLAUT. Å nå kom jeg på at jeg har lest alle bøkene som mamma har fått i Hjemmets bokklubb *rødme* Og jeg har grått til Last Christmas, sukk kom aldri til og gi hjerte mitt til noen ever again! Men det er noen år siden, og jeg kan skylde det på hormoner på villstyr i kroppen ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.