Gå til innhold

FU: Gulitypleasures!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, så! ;-) Men det var saftig det der altså..Tråden er kanskje ikke ferdig enda, men jeg lurer på om vi har en potensiell vinner allerede! ;-P

Hehehe! Håper du ikke synes jeg er slem nå da,gir deg vinnerhatten allerde..Det er jo bare på skøy da! :-)

Jeg synes ikke du er slem i det hele tatt :o)

Men jeg liker ordentlige ting og da og har lest mange bra og skikkelige bøker, har mye bra musikk og liker skikkelig filmer også ;o)

Dette var jo virkelig hemmelighetene da :o)

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

16

• Lillemus

8

• Dorthe

8

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Altså: Vi skal aldri se bort fra at jeg har fortrengt et og annet. :)

Bra det..Hvis ikke blir det nesten litt prektig..;-) Litt som fettern min, jeg har ALDRI sett noe pinlig i hyllene hans..Det er litt forsmedelig, nesten! (Men det kan hende han gjemmer ting da..Det gjør jo jeg og, når jeg vet jeg er i besittelse av noe skikkelig ille..;-))

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, gjett om! :-o

Seriøst!? :-o

Hehe, ja. Helt seriøst.

Jeg har riktignok bare hørt på det en gang (det er jeg ganske sikker på), men jeg tror faktisk det ligger på Ipoden min.

Jeg bør fjerne det så fort som mulig, sånn i tilfelle jeg setter den på random og den begynner å spille.

Man kan få varige men av mindre.

Skrevet

Jeg har også lest Isfolket, det var mens jeg gikk gravid, og var så oppslukt at det var rett før den nyfødte ble hetende Tengel den Gode ;-)

Vel... jeg abonnerer på Hjemmet. Der var det sagt. Sier til meg selv at det er pga kryssordet, men jeg leser alltid "fra virkgligheten"

Og så leser jeg slike søtsuppe amrikanske bøker. Leser mye bra annet også, men innimellom slår jeg til med en slik bok, hvor det kommer en ridendes på en hvit hest, og gir de stormendes orgasmer, men så kommer fortiden for en dag, og de er egentlig halvsøskne, men fødselslegen ble kjøpt og betalt osv...

Dette ble skrevet i rødvinsrus, så det er ikke sikkert jeg står ved det i morgen.

Og fy deg laguna, starte en slik tråd en sen lørdagskvel da det er meget stor sjansgse for at jeg er kommet langt ned i rødvinsflaska og klar til og røpe mine innerste hemmligheter! ;-)

Villemo eller Sol Angelica skulle min førstefødte hete! Kanskje like greit at jeg ikke ble gravid før noen år senere ;-)

Skrevet

Å nå kom jeg på at jeg har lest alle bøkene som mamma har fått i Hjemmets bokklubb *rødme*

Og jeg har grått til Last Christmas, sukk kom aldri til og gi hjerte mitt til noen ever again! Men det er noen år siden, og jeg kan skylde det på hormoner på villstyr i kroppen ;-)

Godt det er flere enn meg :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Villemo eller Sol Angelica skulle min førstefødte hete! Kanskje like greit at jeg ikke ble gravid før noen år senere ;-)

De navnene hadde jeg lyst og bruke også. Lurte faktisk fælt på om jeg kunne døpe en evnt jente Villemo.

Men det ble en gutt da.

Jøsses, det renner jo hemmeligheter ut av meg i kveld, bør jeg korke vinflaska nå eller?

Gjest Shira12
Skrevet

Godt det er flere enn meg :o)

Å vi er nok mange fler, men det er bare vi som er tøffe nok til og innrømme det! ;-)

Skrevet

De navnene hadde jeg lyst og bruke også. Lurte faktisk fælt på om jeg kunne døpe en evnt jente Villemo.

Men det ble en gutt da.

Jøsses, det renner jo hemmeligheter ut av meg i kveld, bør jeg korke vinflaska nå eller?

Neida, bare fortsett. Da kommer nemlig ikke vi andre så ille ut...

Gjest Shira12
Skrevet

Neida, bare fortsett. Da kommer nemlig ikke vi andre så ille ut...

He he :o)

Skrevet

jeg kjenner to småjenter som heter villemo jeg syns ikke det er så ille navn jeg.

Skrevet

"Jeg har et par grove på musikkfronten også,liker og synger med på"Lift me" og hva verre er, jeg er eier av en hel Totoskive! *blush*"

Dette skjærer meg i hjertet å høre.. Men jeg har jo noen selv også.

Jeg likte dirty dancing da den kom ut og så den ca 100 ganger eller noe sånt syk. Kan alle linjene i filmen og dansa dansen med broren til venninna mi på fritidsklubber (jeg unnskylder meg med at jeg var hodestups forelsket), vi trente til og med i et lite tjern der vi bodde. *hjelp!*

Nå tør jeg ikke mer, dette er virkelig ille!!

Skrevet

Hver sommer, på hytta - så går jeg på oppdagelsesferd i mammas bokhylle, og leser dameromaner (av type Harlekin etc). Skikkelig makkverk.:-)

"Samantha kikket skjelmsk opp på han, de smaragdgrønne øynene blinket i morskap mens hun elegant knikset med den stolte lille nakken sin, og kaskader av dyprøde lokker falt nedover de velformede, liljehvite skuldrene...." *pjuk* :-D

Jeg har selvfølgelig også fått med meg alle 47 Isfolket bøkene (men det var tilbake i ungdommen da).

Av musikk så skal det innrømmes at jeg har jule CD`ene til både Carola og Peter Jöback i hylla, og liker de at på til!

Jeg har gått å sett XXX med Vin Diesel, kun for å se Vin Diesel..:-)

Og innimellom, av og til - så får jeg med meg noe sånt Supermodel greier på tv...

Og helt sikkert mye mer som jeg har fortrengt.

Skrevet

jeg kjenner to småjenter som heter villemo jeg syns ikke det er så ille navn jeg.

Nei, egentlig synes jeg Villemo er ganske pent. Det er bare det at jeg _kun_ assosierer det med Isfolket...

Gjest Shira12
Skrevet

Nei, egentlig synes jeg Villemo er ganske pent. Det er bare det at jeg _kun_ assosierer det med Isfolket...

Samme her, jeg synes det er ett pent navn, men det er liksom Isfolket for meg.

Men det var akkurat som når noen jeg kjente døpte sønnen sin Jens-August, det gikk lenge for jeg ikke assosierte det med Cæsar. Og ja, jeg har sett en del cæsar ja.

Mary Poppins
Skrevet

Ikke bare titter jeg innom diverse såpeserier, men jeg følger faktisk med på dem! For å nevne noen: 7th heaven, glamour, home&away...:S

Skrevet

Av bøker er det lite nå - selv om det nok er en og annen søplebok i mine 25 hyllemeter bøker. I fortiden kan vel Isfolket trekkes frem, samt Bill & Ben.

Av musikk: Kevin Bloody Wilson. Og for lenge, lenge siden syntes jeg Ace og Base var artige.

Av filmer: Synes stadig de tre første Politiskolen-filmene er bra.

På TV: Stargate.

Skrevet

Jeg hadde ingen assosiasjoner med det før hun fortalte meg at det var derfra, og da endte jeg faen meg opp med å lese alle bøkene.

Men jeg var jo syk og lå rett ut i 2 mnd, så jeg syns jeg har god grunn. :)

Skrevet

Jeg har også lest hele serien med Isfolket. Det må vel sies til min fordel at jeg gjorde det den gangen bøkene kom ut og det er jo endel år siden... Godt mulig jeg hadde blitt hekta idag også ;-) Ellers har jeg lest hele serien om Heksemesteren og May Grethe Lerum-bøkene "Livets døtre"....

På TV-fronten må jeg bare innrømme at jeg liker godt Realityserier. Mellommenneskelige forhold interesserer meg og jeg kan gå og gruble over hvorfor folk gjør slik og sånn...

Og så gjør jeg noe som ingen andre dolere gjør: Jeg leser Se og Hør og Her og Nå!

*nekter å rødme!*

Jeg leser også Her og Nå :)

Skrevet

Jeg kjøpte hele serien med isfolket, men det er noen år siden nå. Heksemesteren også. Og nå leser jeg kjærlighetsromaner når jeg vil ha noe lettlest :)

Og på tv liker jeg søndagsettermiddagene på tvNorge, Veronica Mars, Jack and Bobby og slankekrigen :)

Skrevet

Det er vel ingen som ikke forbinder Villemo med Isfolket? Jada, jeg har lest dme jeg og...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...