Gå til innhold

FU: Gulitypleasures!

Anbefalte innlegg

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

16

• Lillemus

8

• Dorthe

8

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hver sommer, på hytta - så går jeg på oppdagelsesferd i mammas bokhylle, og leser dameromaner (av type Harlekin etc). Skikkelig makkverk.:-)

"Samantha kikket skjelmsk opp på han, de smaragdgrønne øynene blinket i morskap mens hun elegant knikset med den stolte lille nakken sin, og kaskader av dyprøde lokker falt nedover de velformede, liljehvite skuldrene...." *pjuk* :-D

Jeg har selvfølgelig også fått med meg alle 47 Isfolket bøkene (men det var tilbake i ungdommen da).

Av musikk så skal det innrømmes at jeg har jule CD`ene til både Carola og Peter Jöback i hylla, og liker de at på til!

Jeg har gått å sett XXX med Vin Diesel, kun for å se Vin Diesel..:-)

Og innimellom, av og til - så får jeg med meg noe sånt Supermodel greier på tv...

Og helt sikkert mye mer som jeg har fortrengt.

*rystet*

Jeg får avhjelpe deg en smule med å ønske deg og dine et særdeles godt, feiende flott nytt år! :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg doler.

Hehe..Ja det er forsåvidt også en ting jeg gjør som jeg ikke forteller på verken første eller fjortende date, nei..;-)

Skrevet

Samme her, jeg synes det er ett pent navn, men det er liksom Isfolket for meg.

Men det var akkurat som når noen jeg kjente døpte sønnen sin Jens-August, det gikk lenge for jeg ikke assosierte det med Cæsar. Og ja, jeg har sett en del cæsar ja.

Jeg ser ikke på Hotell Cæsar, så jeg hadde nok ikke reagert på Jens August... Rart det, hvordan man assosierer navn med saker og ting :-)

Skrevet

Jeg hadde ingen assosiasjoner med det før hun fortalte meg at det var derfra, og da endte jeg faen meg opp med å lese alle bøkene.

Men jeg var jo syk og lå rett ut i 2 mnd, så jeg syns jeg har god grunn. :)

Og jeg gikk på ex.phil på universitetet og kjeda meg dønn i hjæl ;-)

Skrevet

Jeg leser også Her og Nå :)

Velkommen i klubben. Nå er vi kommet helt opp i to medlemmer ;-)

Skrevet

Det er vel ingen som ikke forbinder Villemo med Isfolket? Jada, jeg har lest dme jeg og...

Vi får lage en FU og telle opp hvir mange prosent av oss som har lest Isfolket. Tipper vi kommer opp imot 90 % dersom det bare er kvinnfolk over 30 som får lov til å svare ;-)

Skrevet

Jeg ser ikke på Hotell Cæsar, så jeg hadde nok ikke reagert på Jens August... Rart det, hvordan man assosierer navn med saker og ting :-)

Jeg holdt på å besvime da jeg oppdaget at den ene renholderen der jeg jobbet før hadde et barnebarn som het det samme som Trondheims største hallik... De _måtte_ ha visst det da bestemte navn til gutten, det sto i avisene daglig omtrent. Og nei, det er ikke et så vanlig navn som Markus eller Sebastian. :o)

Skrevet

*rystet*

Jeg får avhjelpe deg en smule med å ønske deg og dine et særdeles godt, feiende flott nytt år! :)

Takk for det, favn!

Og i lige måte til deg og dine:-)

Skrevet

Jeg holdt på å besvime da jeg oppdaget at den ene renholderen der jeg jobbet før hadde et barnebarn som het det samme som Trondheims største hallik... De _måtte_ ha visst det da bestemte navn til gutten, det sto i avisene daglig omtrent. Og nei, det er ikke et så vanlig navn som Markus eller Sebastian. :o)

Ugh....man kan lure på hva som foregår i enkeltes hoder...

Jeg har en kompis som heter Adolf. I starten hadde jeg visse problemer med det, men nå tenker jeg heldigvis først og fremst på kompisen min når jeg hører navnet ;-)

Skrevet

Vi får lage en FU og telle opp hvir mange prosent av oss som har lest Isfolket. Tipper vi kommer opp imot 90 % dersom det bare er kvinnfolk over 30 som får lov til å svare ;-)

Da kommer jeg inn under tiprosenten. :-)

Skrevet

Jeg liker bigbrother og flytter inn omtrent.

Jeg elsker Hjemmets bokklubbs kjærlighetsromaner og virkelighetsromaner osv.

Og så liker jeg Finn Kalvik da og. Og så synger jeg til Last Christmas med George Michael og ABBA, det siste er skikkelig skammelig.

FLAUT FLAUT FLAUT.

ABBA er da flott popmusikk! Jeg har masse CD-er, flere DVD-er og kan de fleste tekstene.

Det skal du ikke være flau over at du liker, Dorthe. Tvert om - stolt skal du være! :o)

hare1365380455
Skrevet

Jeg liker bigbrother og flytter inn omtrent.

Jeg elsker Hjemmets bokklubbs kjærlighetsromaner og virkelighetsromaner osv.

Og så liker jeg Finn Kalvik da og. Og så synger jeg til Last Christmas med George Michael og ABBA, det siste er skikkelig skammelig.

FLAUT FLAUT FLAUT.

Jeg liker også Abba, og det er ikke skammelig!;)

Skrevet

Min største innrømmelse, som jeg kan komme på i farta i alle fall, må være at jeg har vært MGP-fan i mange år - fram til et sted på nittitallet. Og etter at det skled ut med antall deltakerland og lengde på programmet har vel interessen mer eller mindre ramla. Men jeg ser det hvert år, altså.

:o)

Skrevet

"og hva verre er, jeg er eier av en hel Totoskive! *blush*"

I all verden - og _det_ skal være flaut? Toto har masse bra musikk - så enkelt er det. (Jeg har bare én cd, en samlecd).

Isfolket leste jeg også, da jeg var 15-16, tror jeg. Ellers så har jeg kost meg med enkelte bøker av Katharine Kerr, som jo ikke akkurat regnes for å være "høyverdig" skjønnlitteratur.

TV-sitcoms ser jeg på innimellom, når jeg en sjelden gang ser på tv fordi jeg ikke har noe bedre å gjøre der og da.

".........................................."

Skrevet

ABBA er da flott popmusikk! Jeg har masse CD-er, flere DVD-er og kan de fleste tekstene.

Det skal du ikke være flau over at du liker, Dorthe. Tvert om - stolt skal du være! :o)

Det er flaut fordi ingen jeg kjente når de var på topp, likte dem. Da gikk det i Deep Purple, Steppenwolf og Bob Dylan :o)

Skrevet

Jeg liker også Abba, og det er ikke skammelig!;)

Jo, kjenner ingen som spiller slik musikk. Unnskyldningen min er at jeg hadde en samboer som spilte ABBA hele tida så jeg til og med kan tekstene

Skrevet

Jeg doler.

Det har du jammen meg rett i ;o). Er det noe som er flauere enn andre ting, må det være det.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jo, kjenner ingen som spiller slik musikk. Unnskyldningen min er at jeg hadde en samboer som spilte ABBA hele tida så jeg til og med kan tekstene

Du kan komme på ABBA-fest hos meg.. Du og hare ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du kan og komme på festen ;)

(Sjekk svaret jeg ga Dorthe)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...