Gjest M.Angelica Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Villemo eller Sol Angelica skulle min førstefødte hete! Kanskje like greit at jeg ikke ble gravid før noen år senere ;-) He he.. Jeg likte også henne så godt. Så derfor har jeg oppkalt meg selv etter henne ;p 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Samme her, jeg synes det er ett pent navn, men det er liksom Isfolket for meg. Men det var akkurat som når noen jeg kjente døpte sønnen sin Jens-August, det gikk lenge for jeg ikke assosierte det med Cæsar. Og ja, jeg har sett en del cæsar ja. *LOL* Jens August? Dette var dagens 0 Siter
amber sun Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Det er vel ingen som ikke forbinder Villemo med Isfolket? Jada, jeg har lest dme jeg og... Jeg tenker Isfolket hver gang jeg hører navnet Villemo... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Du kan komme på ABBA-fest hos meg.. Du og hare Jeg er med! 0 Siter
Gyda Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Det er flaut fordi ingen jeg kjente når de var på topp, likte dem. Da gikk det i Deep Purple, Steppenwolf og Bob Dylan ) Det har du helt rett i. På den tida de holdt på var det ikke stuereint å si at man likte musikken deres. (Jeg stod på mitt da også jeg, da ...) Det er jo først nå i de seinere åra de er blitt mer eller mindre genierklærte (innen sjangeren popmusikk, selvsagt). 0 Siter
Gyda Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Du kan og komme på festen (Sjekk svaret jeg ga Dorthe) Kan? Er det tvil? Jeg stiller - derom hersker ingen tvil! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Kan? Er det tvil? Jeg stiller - derom hersker ingen tvil! Dette blir bra!! *synger for full hals* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Da kommer jeg inn under tiprosenten. :-) Næmen Gyda da, tenk all viktig sladder du går glipp av :-( 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 He he.. Jeg likte også henne så godt. Så derfor har jeg oppkalt meg selv etter henne ;p Jeg trodde du var oppkalt etter en kongelig jeg da, men.. ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jeg trodde du var oppkalt etter en kongelig jeg da, men.. ;-) Nei.. det tror alle. Men det er jeg aboslutt ikke =) 0 Siter
Prozak Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jo, kjenner ingen som spiller slik musikk. Unnskyldningen min er at jeg hadde en samboer som spilte ABBA hele tida så jeg til og med kan tekstene ABBA er ikke flaut. Til og med flere musikkutdannede bedrevitere jeg har møtt har snakket positivt om ABBA. De var, i tillegg til å være steite og fengende, musikalske perfeksjonister. Absolutt alt de lagde var fullstendig gjennomført. Så er det jo et spørsmål hvorvidt man "liker" det eller ei, selvfølgelig. Men enhver som tror de kan sette et objektivt kvalitetsstempel på musikk - uansett sjanger eller hva det måtte være - har ganske enkelt ikke skjønt særlig mye. "............................................" 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 ABBA er ikke flaut. Til og med flere musikkutdannede bedrevitere jeg har møtt har snakket positivt om ABBA. De var, i tillegg til å være steite og fengende, musikalske perfeksjonister. Absolutt alt de lagde var fullstendig gjennomført. Så er det jo et spørsmål hvorvidt man "liker" det eller ei, selvfølgelig. Men enhver som tror de kan sette et objektivt kvalitetsstempel på musikk - uansett sjanger eller hva det måtte være - har ganske enkelt ikke skjønt særlig mye. "............................................" Så heretter kan jeg synge Dancing Queen uten å skamme meg ;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Så heretter kan jeg synge Dancing Queen uten å skamme meg ;o) Absolutt :-) "..................................." 0 Siter
Gyda Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Næmen Gyda da, tenk all viktig sladder du går glipp av :-( Ja, du har et poeng der. ) Jeg har da ikke helt unngått snakk om Tengel, Villemo og resten av gjengen. Og både moren og søsteren min leste hele seriern. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Nei.. det tror alle. Men det er jeg aboslutt ikke =) Akkurat:-) Mol Angelica ? ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Akkurat:-) Mol Angelica ? ;-) He he..Nei.. M står for fornavnet mitt;) 0 Siter
Mañana Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jeg skal gi deg alle mine jeg! - Jeg kan godt se på Home&Away - Jeg har lest ei HEL bok av Helen Bedingfield - den om Olivia Joules (såpesuppe, hun som skrev Bridget Jones altså) - Jeg elsker spaghettiwestern - Jeg synes Dr.Phil faktisk er fornuftig av og til, mens jeg kan finne Ricki Lake og Operah UNDERHOLDENDE under ekstreme tilfeller..... - Etter et par øl/eller lignende synes jeg det er digg å danse til Britney Spears- låter alla Toxic, Slave 4 U og annet rart fra Topp 20 - Jeg ser jævlig mye på Animal Planet og poker på tv....(!) - Jeg kan ligge noen minutter og more meg med bare å lese alle de rare meldingene som kommer inn på Chat-tv-kanalene... - *rødme* - 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 *LOL* Jens August? Dette var dagens Det sa de aldri hatt sett på Cæsar, men er det virkelig noen som ALDRI har sett det? ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 He he..Nei.. M står for fornavnet mitt;) Okei, antar du ikke heter Maud til fornavn da *hehe* 0 Siter
Kjersti S Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Isfolket har jeg lest ikke bare en, men to ganger (noen år siden da..), og syntes de var bra jeg! Min personlige rekord en lat sommerdag på hytta er 6 isfolketbøker på en dag... Så fremt jeg har mulighet til det, prøver jeg å få med meg både "Home and away" og "7th Heaven". Jeg har sett "Dirty Dancing" over 25 ganger, hvorav en gang var at jeg hørte på filmen som gikk kodet på tv'en... Tror min mest gledesgivende pinlighet er at jeg elsker å synge både i dusjen og andre steder i huset. Gjerne til cd'er, men aller helst karaoke (når kjellerstua vår er innredet og karaokeanlegget til jenta mi blir stående der, kommer nok mor til å være vel så ivrig som datter på den fronten - har vært føre var og lasta ned mengder med karaokesanger på nettet...). Hadde for øvrig stor glede av å prøve karaoke på et utested en gang også. Jeg husker sang nr 1 og 2, husker at jeg skulle velge sang nr 3, resten av kvelden er i tåka, og jeg var fryyktelig fyllesyk dagen etter...Det irriterer meg fortsatt at jeg ikke kunne være edru nok til å i alle fall synge rent og huske moroa! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.