Gjest M.Angelica Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Okei, antar du ikke heter Maud til fornavn da *hehe* He he.. heldigvis ikke! (Tenk om jeg virkelig het det da? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Det sa de aldri hatt sett på Cæsar, men er det virkelig noen som ALDRI har sett det? ;-) ALLE har sett cæsar! Selvfølgelig! =D (Hvis de virkelig ikke har sett det, så må de ha lest om det i en eller annen avis/blad) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 He he.. heldigvis ikke! (Tenk om jeg virkelig het det da? Ja, gubban ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jeg skal gi deg alle mine jeg! - Jeg kan godt se på Home&Away - Jeg har lest ei HEL bok av Helen Bedingfield - den om Olivia Joules (såpesuppe, hun som skrev Bridget Jones altså) - Jeg elsker spaghettiwestern - Jeg synes Dr.Phil faktisk er fornuftig av og til, mens jeg kan finne Ricki Lake og Operah UNDERHOLDENDE under ekstreme tilfeller..... - Etter et par øl/eller lignende synes jeg det er digg å danse til Britney Spears- låter alla Toxic, Slave 4 U og annet rart fra Topp 20 - Jeg ser jævlig mye på Animal Planet og poker på tv....(!) - Jeg kan ligge noen minutter og more meg med bare å lese alle de rare meldingene som kommer inn på Chat-tv-kanalene... - *rødme* - - Jeg har lest ei HEL bok av Helen Bedingfield... ? Helen Fielding kanskje? 0 Siter
Mañana Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 - Jeg har lest ei HEL bok av Helen Bedingfield... ? Helen Fielding kanskje? Jepp. Hjernen min syntes ikke hun var en god nok forfatter til å huske navnet hennes riktig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jepp. Hjernen min syntes ikke hun var en god nok forfatter til å huske navnet hennes riktig. Det første Bridget Jones-boka var søt. Den andre var heller dårlig. Olivia Joules (?) var ikke verdt papiret den er trykket på engang, jeg gadd ikke lese den ferdig. 0 Siter
Mañana Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Det første Bridget Jones-boka var søt. Den andre var heller dårlig. Olivia Joules (?) var ikke verdt papiret den er trykket på engang, jeg gadd ikke lese den ferdig. Det var den andre jeg leste da. Det gikk veldig fort, for å si det sånn, den var ikke akkurat dyp. Jeg synes det var nokså latterlig med alle dise henvisningene til merkevarer og kjendiser og shoppingstrøk. 0 Siter
Soria Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 ALLE har sett cæsar! Selvfølgelig! =D (Hvis de virkelig ikke har sett det, så må de ha lest om det i en eller annen avis/blad) Ja, i Her og Nå eller Se og Hør 0 Siter
muriel Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jeg har også lest Isfolket, det var mens jeg gikk gravid, og var så oppslukt at det var rett før den nyfødte ble hetende Tengel den Gode ;-) Vel... jeg abonnerer på Hjemmet. Der var det sagt. Sier til meg selv at det er pga kryssordet, men jeg leser alltid "fra virkgligheten" Og så leser jeg slike søtsuppe amrikanske bøker. Leser mye bra annet også, men innimellom slår jeg til med en slik bok, hvor det kommer en ridendes på en hvit hest, og gir de stormendes orgasmer, men så kommer fortiden for en dag, og de er egentlig halvsøskne, men fødselslegen ble kjøpt og betalt osv... Dette ble skrevet i rødvinsrus, så det er ikke sikkert jeg står ved det i morgen. Og fy deg laguna, starte en slik tråd en sen lørdagskvel da det er meget stor sjansgse for at jeg er kommet langt ned i rødvinsflaska og klar til og røpe mine innerste hemmligheter! ;-) Jeg vet om ei som ga ungene navn etter Margit Sandemos bøker, gutten ble oppkalt etter en homse i Isfolket(som i serien SELVFØLGELIG kom på bedre tanker og gikk på adskillige detaljbeskrevne hetero-runder i sengehalmen) og jenta etter ei eller annen Tiril fra en av de andre bokseriene. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Ja, i Her og Nå eller Se og Hør Eller vg 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jeg vet om ei som ga ungene navn etter Margit Sandemos bøker, gutten ble oppkalt etter en homse i Isfolket(som i serien SELVFØLGELIG kom på bedre tanker og gikk på adskillige detaljbeskrevne hetero-runder i sengehalmen) og jenta etter ei eller annen Tiril fra en av de andre bokseriene. Tiril er hun i Heksemesteren-bøkene tror jeg. Jaja, er man fan så er man fan ;-) 0 Siter
favn Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Hehe..Ja det er forsåvidt også en ting jeg gjør som jeg ikke forteller på verken første eller fjortende date, nei..;-) Nei, gud bedre. 0 Siter
favn Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Det har du jammen meg rett i ;o). Er det noe som er flauere enn andre ting, må det være det. Jupp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.