Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Sånn ut i nattetimene har jeg funnet ut at jeg bare må få luftet tankene mine.

Jeg er en jente som nærmer meg 26, har vært seksuellt aktiv i ca 10 år. Jeg har alltid hatt et problem. Jeg kommer ikke så lett. Da jeg var yngre kom jeg kjempelett alene. Helt fra jeg var 11-12 år gammel klarte jeg det lett som en plett.

Nå i den senere til fikser jeg det også veldig greit alene. Men det å få det til sammen med noen er et stort problem. Det virker som om jeg har lite følelse i klitoris og andre kjønnsdeler i bunn og grunn. Jeg klarer nå i et godt og fast forhold og komme selv, med han til stede og sammen med meg. MEN jeg må ha hjelpemidler. Jeg klarer kun å få det til med handa alene, og da får jeg sene-betennelse nesten før det skjer noe. Jeg må ha en kraftig vibrator. Dette tar liksom litt av moroa vekk fra sexen syns jeg. At jeg verken selv, eller at min mann kan klare det. Jeg føler meg totalt mislykket.

Altså, jeg kan komme da med vibrator.. og jeg kan gjøre det mens vi har sex.. men da må han passe på å ikke gjøre for mye samtidig som jeg prøver; fordi det forstyrrer og overgår følelsen av vibratoren. Så om vi har samleie samtidig kan jeg slite med å komme fordi jeg merker svert lite. Det er utrolig frustrerende.

Her inne på Doktor online klager folk over; "stakkars meg får ikke vaginal orgasme". Ja fysj og fy. Virkelig synd gitt.

Det har kun skjedd 2 ganger i hele mitt liv at en mann har klart å gi meg orgasme, og det har vært samme mannen. Dog er alt i situasjonen rundt disse hendelsene såpass ille, at jeg aldri vil gå tilbake og prøve å gjenskape for å kunne oppleve. Jeg tror det kun skjedde på trass eller noe lignende.

Alt dette gjør at sex for meg er slitsomt. Et pes som jeg kaller det. Jeg syns det er urettferdig at min mann kommer kjempelett når han føler for det, og jeg må jobbe en masse for det selv. At han ikke kan gi meg denne gleden. Han vil nok ikke kunne gi meg det om han holder vibratoren heller, da punktet flytter på seg hele tiden. Det skal veldig mye jobb til for å komme i det hele tatt. Jeg har svært lite sexlyst i perioder fordi jeg føler at jeg går glipp av halve moroa. Jeg er skikkelig misunnelig på dere som så lett som ingenting får dette til.

Jeg vil så gjerne dele dette med min kjære, men den gang ei. Etter såpass mange år, må jeg nok si at jeg har prøvd alt. Lest alle bøker jeg har kunnet komme over, søkt internett rundt og prøvd alt. Prøvd i avslappede perioder, i perioder jeg har gitt blanke faen osv. Jeg har ingen flere muligheter igjen å prøve.

Jeg har prøvd spesielle orgasme hjelpende kremer; selv importert ting helt fra statene. Jeg er totalt rådløs nå, og fatter ikke hvorfor jeg også kan få disse gledene.

*trist*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213201-store-problemer-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest komplisert

Skulle tro det var meg som skrev dette innlegget for noen år siden. Og nå skal jeg fortelle deg noe som irriterte meg grønn da noen sa det til meg.

Riktignok har jeg alltid en liten vibrator med på leken når vi har sex, men nå føler jeg iallefall at jeg føler MER når han er inne, enn når han er ute - i stedet for omvendt, som det var før. Og får orgasme under samleiet. Ved hjelp av ham (og vibratoren)

Det er stort sett bare øvelse som skal til, og å bytte teknikk litt.

Jeg har hatt god hjelp av da som sagt rett og slett øvelse, det å ligge på magen mens han tar meg bakfra og jeg bruker ene armen min til å holde denne: http://www.cupido.no/shop.cfm?path=2,19&id=10150 på klitten.

Det kan også hjelpe å få en orgasme uten noe inni før man setter i gang med samleiet.

Jeg fikk ikke orgasme sammen med en mann før jeg var godt over 25, og jeg debuterte seksuelt da jeg var 19. Du må ha tålmodighet og ikke stresse.

hmm.. Mener du da orgasme sammen med en mann i form av at han ga deg det? eller i form av at du ga deg det selv?

Det er liksom en stor vesentlig forskjell.

Skulle tro det var meg som skrev dette innlegget for noen år siden. Og nå skal jeg fortelle deg noe som irriterte meg grønn da noen sa det til meg.

Riktignok har jeg alltid en liten vibrator med på leken når vi har sex, men nå føler jeg iallefall at jeg føler MER når han er inne, enn når han er ute - i stedet for omvendt, som det var før. Og får orgasme under samleiet. Ved hjelp av ham (og vibratoren)

Det er stort sett bare øvelse som skal til, og å bytte teknikk litt.

Jeg har hatt god hjelp av da som sagt rett og slett øvelse, det å ligge på magen mens han tar meg bakfra og jeg bruker ene armen min til å holde denne: http://www.cupido.no/shop.cfm?path=2,19&id=10150 på klitten.

Det kan også hjelpe å få en orgasme uten noe inni før man setter i gang med samleiet.

Så nå i dag kan han gi deg orgasme alene? Eller med vibratoren? Eller er det fortsatt du som gir deg selv alle sammen?

Det er også litt av mitt poeng, at det er jeg som må få det til. Men det er jo bra at du nå føler mer når han er inni deg, enn når han er ute av vibratoren. Det er jo et mål i seg selv.

Men, nå etter to år, hvor han nok helt sikkert føler seg totalt utilstrekkelig selv begynner man å bli litt frustrert. Selvfølgelig fikser jeg å komme somregel, men det er så pokkers mye jobb, og gleden er ikke der når jeg må gjøre all jobben selv.. og be han stoppe med sitt for å komme i det hele tatt.

Og tipset med å komme før han kommer inn? hmm... da går det jo ikke så lang tid før jeg mister all interesse da. Er litt sånn "roll-over-and go to sleep" som mannfolka kan være. Da trekker jo vagina seg sammen og egentlig sier takk for seg fra naturens side.

Selvfølgelig skjønner jeg jo at de romantiske filmene hvor parrene kommer sammen første gangen de har sex bare er noe forbanna tull... men allikevel. Når alle problemene ødelegger sexlivet mitt, og jeg sjeldent har lyst i det hele tatt.

Annonse

Gjest komplisert

Så nå i dag kan han gi deg orgasme alene? Eller med vibratoren? Eller er det fortsatt du som gir deg selv alle sammen?

Det er også litt av mitt poeng, at det er jeg som må få det til. Men det er jo bra at du nå føler mer når han er inni deg, enn når han er ute av vibratoren. Det er jo et mål i seg selv.

Men, nå etter to år, hvor han nok helt sikkert føler seg totalt utilstrekkelig selv begynner man å bli litt frustrert. Selvfølgelig fikser jeg å komme somregel, men det er så pokkers mye jobb, og gleden er ikke der når jeg må gjøre all jobben selv.. og be han stoppe med sitt for å komme i det hele tatt.

Og tipset med å komme før han kommer inn? hmm... da går det jo ikke så lang tid før jeg mister all interesse da. Er litt sånn "roll-over-and go to sleep" som mannfolka kan være. Da trekker jo vagina seg sammen og egentlig sier takk for seg fra naturens side.

Selvfølgelig skjønner jeg jo at de romantiske filmene hvor parrene kommer sammen første gangen de har sex bare er noe forbanna tull... men allikevel. Når alle problemene ødelegger sexlivet mitt, og jeg sjeldent har lyst i det hele tatt.

De filmene er noe forbannet tull, har du helt rett i. Som så mye på film gjenspeiler det ikke virkeligheten.

For min del får jeg flere orgasmer etter noen minutter så jeg er ikke klar for å legge meg å sove :P men det er også noe jeg har øvet opp med årene.

I følge boken "har vi det gøy nå" som min mor så hendig gav meg i 17-årsgave bør man være gentleman når man har sex og la kvinnene komme først.Dette gjør ofte at vagina er mer klar for inntregning enn før orgasmen.

Det er en anderledes orgasme den jeg får med ham i, enn uten. Selv om jeg må ha med vibratoren - så det er definitivt ham som gir meg den, veldig ofte har jeg "brukt opp" mitt antall klitorisorgasmer (jeg får som regel max 3 stk), men det fungerer allikevel så lenge han er inni meg.

Ellers kanskje det kan oppmuntre både deg og din kjære å vite at undersøkelser viser at flertallet av kvinner ikke kommer uten klitoris-stimuli samtidig.

Søk litt på det på internett og les litt:

f.eks http://www.google.com/search?q=orgasme+uten+klitoris+stimuli&hl=no&hs=Nls&lr=lang_no&client=opera&rls=en&start=10&sa=N

De filmene er noe forbannet tull, har du helt rett i. Som så mye på film gjenspeiler det ikke virkeligheten.

For min del får jeg flere orgasmer etter noen minutter så jeg er ikke klar for å legge meg å sove :P men det er også noe jeg har øvet opp med årene.

I følge boken "har vi det gøy nå" som min mor så hendig gav meg i 17-årsgave bør man være gentleman når man har sex og la kvinnene komme først.Dette gjør ofte at vagina er mer klar for inntregning enn før orgasmen.

Det er en anderledes orgasme den jeg får med ham i, enn uten. Selv om jeg må ha med vibratoren - så det er definitivt ham som gir meg den, veldig ofte har jeg "brukt opp" mitt antall klitorisorgasmer (jeg får som regel max 3 stk), men det fungerer allikevel så lenge han er inni meg.

Ellers kanskje det kan oppmuntre både deg og din kjære å vite at undersøkelser viser at flertallet av kvinner ikke kommer uten klitoris-stimuli samtidig.

Søk litt på det på internett og les litt:

f.eks http://www.google.com/search?q=orgasme+uten+klitoris+stimuli&hl=no&hs=Nls&lr=lang_no&client=opera&rls=en&start=10&sa=N

Joda selvfølgelig skjønner jeg at de fleste trenger klitoris-stimuli for å komme.

Men hva med at mannen kan gi deg orgasme med munnsex... eller at han holder vibratoren? Det er det jeg vil oppnå.

For jeg kan enkelt gi min mann orgasme med munnsex (ettersom ingen har klart å gi han det før, forstår jeg selvfølgelig at det har litt med teknikk å gjøre..).. hvorfor kan ikke min mann gi meg en orgasme?

Det er den delen jeg nekter å godta.

At han ga meg det.

Sprøtt.

Hvis man venter på noe godt, så venter man ikke forgjeves. Men etter 10år med sex begynner man å bli litt frustrert. Jeg har alltid vært i forhold, sjeldent sex utenom.

Og pga dette og andre ting, har jeg et ganske anstrengt forhold til sex fått, og det gjør jo ikke akuratt ting så fryktelig mye bedre.

Gjest stress ned!!

Joda selvfølgelig skjønner jeg at de fleste trenger klitoris-stimuli for å komme.

Men hva med at mannen kan gi deg orgasme med munnsex... eller at han holder vibratoren? Det er det jeg vil oppnå.

For jeg kan enkelt gi min mann orgasme med munnsex (ettersom ingen har klart å gi han det før, forstår jeg selvfølgelig at det har litt med teknikk å gjøre..).. hvorfor kan ikke min mann gi meg en orgasme?

Syns du overfokuserer litt på å få orgasme. Du kan jo ikke tvinge den frem...og hvis det er det eneste du tenker på når han prøver å gi deg en orgasme, er du jo dømt til å mislykkes.

Jeg hadde litt av det samme problemet...at jeg trodde at "jeg veit best" og stoppet mannen min hver gang han gjorde noe jeg mente ikke var veien til min orgasme. Men en dag sa han at han gjerne ville prøve selv...uten at jeg stadig stoppet han...

Og gjett om jeg kom...han utførte oral sex mens jeg prøvde å kjenne etter hvor godt det var,...og ikke stresset med orgasmen! DA kom den!

Jeg syns du høres veldig frustrert ut og skylder på mannen din for at du ikke får orgasme...Akkurat det er jo den største drepen for å oppleve nytelse!

Du må prøve å slappe av og ikke stresse for å få orgasme!!

Syns du overfokuserer litt på å få orgasme. Du kan jo ikke tvinge den frem...og hvis det er det eneste du tenker på når han prøver å gi deg en orgasme, er du jo dømt til å mislykkes.

Jeg hadde litt av det samme problemet...at jeg trodde at "jeg veit best" og stoppet mannen min hver gang han gjorde noe jeg mente ikke var veien til min orgasme. Men en dag sa han at han gjerne ville prøve selv...uten at jeg stadig stoppet han...

Og gjett om jeg kom...han utførte oral sex mens jeg prøvde å kjenne etter hvor godt det var,...og ikke stresset med orgasmen! DA kom den!

Jeg syns du høres veldig frustrert ut og skylder på mannen din for at du ikke får orgasme...Akkurat det er jo den største drepen for å oppleve nytelse!

Du må prøve å slappe av og ikke stresse for å få orgasme!!

hmm? hvor får du det fra at jeg skylder på mannen min? Det var totalt mistolket av deg. Her skriver jeg så tydelig jeg kan at det er noe i veien med meg, også tolker du det til at jeg klager på noen andre?

Skulle noen ha klart det på en normal person så er det han.

Men jeg skjønner godt at han har mistet litt av gnisten til å prøve gang på gang.. etter 2 år. Det skjønner jeg godt. Så jeg ber aldri om noe fra han på det planet. Sikkert ikke morsomt for han å føle seg mislykket.. noe han sikkert gjør, ettersom mannfolk er så veldig opphengt i prestasjon.

Jeg er ikke fullstendig opphengt i orgasme, men ikke å ha det er da ganske kjedelig det også. De gangene mannen min tror jeg nærmer meg er jeg way off. Og jeg kan ikke bare la han holde på sin egen bane uten å hindre og stoppe han... Noen dager kan man nesten ikke røre meg før det er for mye.. andre dager kan man ta i hardt.

Slikt tror jeg neppe menn lukter av seg selv, om man ikke sier ifra.

"Slapp av, og ikke stress" er det dårligste rådet jeg hører. 10 år etter funker det fortsatt ikke. Jeg er på nær nippen å gi opp hele greia.. lysten er på bunn, og mannfolket vet det.. og har lært å holde seg unna for det meste. For jeg har virkelig ikke lyst noe mer.

Tenkte jeg kanskje kunne fått noen råd på veien...

Gjest komplisert

Aha, det var et problem for meg det første året etter at jeg debuterte. Akkurat munnsex kan være pes, spesielt dersom man har brukt mye vibrator.

Men det er iallefall mulig for meg å få det sånnsett, tar bare lang tid. Jeg får det mens han holder vibratoren dog, men det er ikke like enkelt som når jeg gjør det selv.

Det handler både om tillitt - og om man synes situasjonen er ok eller ekkel/sjenerende. Det handler nok en gang om øvelse. Og det handler om å kunne kommunisere om hvor vibratoren skal være, hva som er rett trykk etc etc.

Øve øve jevnt og trutt ..

Aha, det var et problem for meg det første året etter at jeg debuterte. Akkurat munnsex kan være pes, spesielt dersom man har brukt mye vibrator.

Men det er iallefall mulig for meg å få det sånnsett, tar bare lang tid. Jeg får det mens han holder vibratoren dog, men det er ikke like enkelt som når jeg gjør det selv.

Det handler både om tillitt - og om man synes situasjonen er ok eller ekkel/sjenerende. Det handler nok en gang om øvelse. Og det handler om å kunne kommunisere om hvor vibratoren skal være, hva som er rett trykk etc etc.

Øve øve jevnt og trutt ..

hjelp. Det føles veldig feil da :).. sånn egentlig å måtte øve og pugge på noe som liksom skal være godt, romantisk eller heftig. :P

Annonse

Gjest komplisert

hmm? hvor får du det fra at jeg skylder på mannen min? Det var totalt mistolket av deg. Her skriver jeg så tydelig jeg kan at det er noe i veien med meg, også tolker du det til at jeg klager på noen andre?

Men jeg skjønner godt at han har mistet litt av gnisten til å prøve gang på gang.. etter 2 år. Det skjønner jeg godt. Så jeg ber aldri om noe fra han på det planet. Sikkert ikke morsomt for han å føle seg mislykket.. noe han sikkert gjør, ettersom mannfolk er så veldig opphengt i prestasjon.

Jeg er ikke fullstendig opphengt i orgasme, men ikke å ha det er da ganske kjedelig det også. De gangene mannen min tror jeg nærmer meg er jeg way off. Og jeg kan ikke bare la han holde på sin egen bane uten å hindre og stoppe han... Noen dager kan man nesten ikke røre meg før det er for mye.. andre dager kan man ta i hardt.

"Slapp av, og ikke stress" er det dårligste rådet jeg hører. 10 år etter funker det fortsatt ikke. Jeg er på nær nippen å gi opp hele greia.. lysten er på bunn, og mannfolket vet det.. og har lært å holde seg unna for det meste. For jeg har virkelig ikke lyst noe mer.

Huff, det har virkelig rotet seg til for deg.

I følge de fleste sex-terapeuters råd bør du nå drite i den hersens orgasmen (ikke bokstavelig talt) og gå over til å starte forsiktig. Først kos og avslapning uten samleie som mål, og etterhvert sexuell stimulering uten orgasme som mål.

Det høres idiotisk ut, og det krever at man inngår en avtale og samarbeider om å få dette til å fungere - men det er faktisk noe i det. Muligheten til å få orgasme og lyst forsvinner i jaget og styret. Omtrent som menn som blir impotente på grunn av prestasjonsangst.

Jeg ville forsøkt å lete litt på internett etter de prosentene som viser hvor vanlig det der er + litt info om hva man kan gjøre for å komme over det, og lånt/kjøpt noen bøker om emnet.

En sexolog eller sexualterapeut o.l. kan kanskje være til hjelp, men veien dit er lang for de fleste.

Kvinners seksualitet er

Gjest komplisert

hjelp. Det føles veldig feil da :).. sånn egentlig å måtte øve og pugge på noe som liksom skal være godt, romantisk eller heftig. :P

Det handler om å legge grunnlaget for flere år med romantisk og heftig sex når man endelig har blitt kjent med hverandre.

Og det er mulig å øve uten å bli frustert :) Skal man først øve på noe må jo sex være det morsomste :)

Ta det hele litt uhøytidelig, og forsøk å lek litt. Ha som mål å finne ut hvor det er godt, ikke hvor det gir orgasme raskest.

Plutselig er den der før du vet ordet av det.

Erfaringene fra onanering kan være til god hjelp.

Det handler om å legge grunnlaget for flere år med romantisk og heftig sex når man endelig har blitt kjent med hverandre.

Og det er mulig å øve uten å bli frustert :) Skal man først øve på noe må jo sex være det morsomste :)

Ta det hele litt uhøytidelig, og forsøk å lek litt. Ha som mål å finne ut hvor det er godt, ikke hvor det gir orgasme raskest.

Plutselig er den der før du vet ordet av det.

Erfaringene fra onanering kan være til god hjelp.

Selvfølgelig høres alt det her veldig riktig ut.

Men jeg tror nok jeg må jobbe godt med meg selv for å få dette til. For i tillegg til alle mine problemer er jeg selvfølgelig attpåtil sub. Jeg er ikke den som tar initiativet, og tenner mest på andres initiativ osv.. Så det med likeverdig lek vil nok sette hele meg på verdens største prøve. Jeg blir skremt av tanken...

Mulig jeg kan lære meg til det. Men innen sex er jeg fullstendig blottet for selvtillit... så dette blir fryktelig tøfft.

Gjest stress ned!!

"Jeg syns det er urettferdig at min mann kommer kjempelett når han føler for det, og jeg må jobbe en masse for det selv. At han ikke kan gi meg denne gleden."

Det var dettejeg mente med å skylde på mannen din...men ser jo at jeg kan ha tolket det feil!

Mener ikke å gjøre problemene dine enkle...men jeg syns du høres fryktelig frustrert ut.

Tolker derfor utfra dette at det viktigste med sexen er orgasmen og JEG mener at det kan være noe av grunnen til at du ikke får orgasme,,,

KJenner meg litt igjen her. Bruker du p-piller? Jeg ble mye mer levende i kroppen og følsom og kåt etter at sluttet med pillen. Mulig du har brukt for mye vibrator også og er på en måte overstimulert. Mine tips: Slutt med pillen, slutt med vibrator for en stund, ikke prøv å få orgasme på en stund. Styrk musklene dine i skjeden. Du kan kjøpe smartballs på cupido.no. De er dritdeilige og jeg garanterer at du er dritkåt når mannen din endelig er hjemme. Prøv nye erotiske ting som å leke med vannstrålen. Tror du må stresse ned og lære og kjenne deg selv på nytt. Vær ærlig med følelsene dine. Tenner du på han?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...