Gå til innhold

Age of empires lll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som kan fortelle meg hva som skal skje i det spillet?

Jeg har en demo som jeg ville prøve før jeg kjøpe spillet.

Men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre der.

Kan jeg styre de menneskene der?

Kommer det fiender bort til leiren min?

Er det noen som har noen norske sider om dette spillet?

På forhånd tusen takk

Fortsetter under...

Skrevet

Det er et RTS (real time strategy) spill. Det er nøyaktig det samme som AoE 1 og 2, så du finner masser av info om det på nettet (sikkert også på norsk - søk på kvasir, f.eks).

Det fungerer slik at du starter med et visst antall "personer", bygninger, penger etc. Så skal du bygge nye bygninger, nye personer etc. Så kommer du i konflink med de andre spillerne (enten andre menneskespillere, eller datamskinen), og det gjelder å holde seg ett hode foran disse, krige mot dem og vinne, samtidig som du utvikler ditt eget imperie. Ved "real time" menes at alt foregår samtidig, og at dine motspillere gjør ting samtidig som deg. I motsetning til f.eks Civilization, som er "turn-based": Man gjør sine handlinger i tur og orden.

"..........................................."

Skrevet

Det er et RTS (real time strategy) spill. Det er nøyaktig det samme som AoE 1 og 2, så du finner masser av info om det på nettet (sikkert også på norsk - søk på kvasir, f.eks).

Det fungerer slik at du starter med et visst antall "personer", bygninger, penger etc. Så skal du bygge nye bygninger, nye personer etc. Så kommer du i konflink med de andre spillerne (enten andre menneskespillere, eller datamskinen), og det gjelder å holde seg ett hode foran disse, krige mot dem og vinne, samtidig som du utvikler ditt eget imperie. Ved "real time" menes at alt foregår samtidig, og at dine motspillere gjør ting samtidig som deg. I motsetning til f.eks Civilization, som er "turn-based": Man gjør sine handlinger i tur og orden.

"..........................................."

Men hvordan får jeg de mennene til å adlyde meg?

Skrevet

Men hvordan får jeg de mennene til å adlyde meg?

Hvis du har problemer med de grunnleggende mekanismene i spillet, så står dette garantert beskrevet i manualen.

"............................................"

Skrevet

Hvis du har problemer med de grunnleggende mekanismene i spillet, så står dette garantert beskrevet i manualen.

"............................................"

Jeg har bare en demo

foreløpig

Skrevet

Jeg har bare en demo

foreløpig

Da finner du garantert en intro på nettet. Kanskje på siden der du lastet ned demoen?

Jeg spiller ikke det spillet - har aldri likt det - så jeg kan desverre ikke hjelpe deg med detaljer :-)

"............................................."

Annonse

Skrevet

Les manualen du!

Det er et veldig bra og koselig spill forresten:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...