drizzle Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Noen som vet omtrent hvor lenge kremtopping på boks holder seg i kjøleskap etter at boksen er åpnet? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 En stund, jeg er ikke helt sikker..MEN, jeg vet at den kremen som blir igjen oppi tuten på boksen blir sur på ti minutter, så husk å skylle inne duppedingsen før neste bruk, hvis ikke smaker alt py. Mulig dette er innlysende, men det tok hvertfall meg litt tid å finne ut av! ;-) 0 Siter
drizzle Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 En stund, jeg er ikke helt sikker..MEN, jeg vet at den kremen som blir igjen oppi tuten på boksen blir sur på ti minutter, så husk å skylle inne duppedingsen før neste bruk, hvis ikke smaker alt py. Mulig dette er innlysende, men det tok hvertfall meg litt tid å finne ut av! ;-) Det står jo på boksen det 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Det står jo på boksen det Å! Men hvem leser egentlig på boksen..Ikke jeg hvertfall.Mora mi fortalte meg det og jeg synes det var helt revolusjonerende informasjon..;-) Plutselig var kakaoen min god mere enn en gang! 0 Siter
drizzle Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Å! Men hvem leser egentlig på boksen..Ikke jeg hvertfall.Mora mi fortalte meg det og jeg synes det var helt revolusjonerende informasjon..;-) Plutselig var kakaoen min god mere enn en gang! Synes godt det også kunne stå på boksen hvor lenge den kan brukes... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Synes godt det også kunne stå på boksen hvor lenge den kan brukes... Ja det hadde vel ikke drept dem å trykke det også..Men jeg tror det er skikkelig lenge,uten at det er noe konkret hjelp i det akkurat! Noen her vet det nok! Min erfaring er at folk her inne vet ALT når det kommer til små husligheter! :-) 0 Siter
drizzle Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Ja det hadde vel ikke drept dem å trykke det også..Men jeg tror det er skikkelig lenge,uten at det er noe konkret hjelp i det akkurat! Noen her vet det nok! Min erfaring er at folk her inne vet ALT når det kommer til små husligheter! :-) Ja, har også inntrykk av det. Håper på litt hjelp når flere har lest tråden 0 Siter
Velouria Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Det vet jeg ikke, men så lenge den ikke smaker surt er det nok ingen fare. 0 Siter
Gjest citti Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Synes godt det også kunne stå på boksen hvor lenge den kan brukes... Eni! Holdbarhetsdato er jo data for uåpnet emballasje. Veldig få ting har opplysning om holdbarhet etter åpning. Men det er vel salgspolitikk! Vi kaster jo mer varer når vi ikke er sikre på om det er bra. Kjøper nytt isteden. Så da tjener de jo mer på oss da! Penger, penger! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.