Gå til innhold

Holdbarhet på kremtopping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet omtrent hvor lenge kremtopping på boks holder seg i kjøleskap etter at boksen er åpnet?

Fortsetter under...

laguna1365380434
Skrevet

En stund, jeg er ikke helt sikker..MEN, jeg vet at den kremen som blir igjen oppi tuten på boksen blir sur på ti minutter, så husk å skylle inne duppedingsen før neste bruk, hvis ikke smaker alt py.

Mulig dette er innlysende, men det tok hvertfall meg litt tid å finne ut av! ;-)

Skrevet

En stund, jeg er ikke helt sikker..MEN, jeg vet at den kremen som blir igjen oppi tuten på boksen blir sur på ti minutter, så husk å skylle inne duppedingsen før neste bruk, hvis ikke smaker alt py.

Mulig dette er innlysende, men det tok hvertfall meg litt tid å finne ut av! ;-)

Det står jo på boksen det ;)

laguna1365380434
Skrevet

Det står jo på boksen det ;)

Å! Men hvem leser egentlig på boksen..Ikke jeg hvertfall.Mora mi fortalte meg det og jeg synes det var helt revolusjonerende informasjon..;-) Plutselig var kakaoen min god mere enn en gang!

Skrevet

Å! Men hvem leser egentlig på boksen..Ikke jeg hvertfall.Mora mi fortalte meg det og jeg synes det var helt revolusjonerende informasjon..;-) Plutselig var kakaoen min god mere enn en gang!

Synes godt det også kunne stå på boksen hvor lenge den kan brukes...

laguna1365380434
Skrevet

Ja det hadde vel ikke drept dem å trykke det også..Men jeg tror det er skikkelig lenge,uten at det er noe konkret hjelp i det akkurat! Noen her vet det nok! Min erfaring er at folk her inne vet ALT når det kommer til små husligheter! :-)

Annonse

Skrevet

Ja det hadde vel ikke drept dem å trykke det også..Men jeg tror det er skikkelig lenge,uten at det er noe konkret hjelp i det akkurat! Noen her vet det nok! Min erfaring er at folk her inne vet ALT når det kommer til små husligheter! :-)

Ja, har også inntrykk av det. Håper på litt hjelp når flere har lest tråden :)

Skrevet

Det vet jeg ikke, men så lenge den ikke smaker surt er det nok ingen fare.

Skrevet

Eni! Holdbarhetsdato er jo data for uåpnet emballasje. Veldig få ting har opplysning om holdbarhet etter åpning. Men det er vel salgspolitikk! Vi kaster jo mer varer når vi ikke er sikre på om det er bra. Kjøper nytt isteden. Så da tjener de jo mer på oss da! Penger, penger!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...