Gå til innhold

hva mener du?

Anbefalte innlegg

jeg vil leve
Skrevet

jeg har gått på rahabeliterings penger i ett år nå. behandlerne mine mente at jeg skulle søke på tidsbegrenset uføt mens jeg går i behandling. men de bestemte i siste liten att jeg skulle søke rehabeliterings penger ett år til,

dette er jo vanskelig å få. jeg har vel 5 forskjellige personlighets forstyrrelser som jeg skal gå i mange års behandling for .

mine leger og behanlere mener at i den perioden skal jeg ikke jobbe heller ikke ta noen form for utdannelse. det er selfølgelig mye mer som står i den søknaden til trygdekontoret.

det jeg lurte på var kan man få rehaeliteringspenger det neste året for disse diagnosenne. og ikke minst tidsbegrenset ufør. mener å ha lest at disse diagnosenne ikke står under at du kan få noen av disse stønadenne.

hilsen veeldig bekymret for om jeg har penger neste mnd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...