jeg vil leve Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 jeg har gått på rahabeliterings penger i ett år nå. behandlerne mine mente at jeg skulle søke på tidsbegrenset uføt mens jeg går i behandling. men de bestemte i siste liten att jeg skulle søke rehabeliterings penger ett år til, dette er jo vanskelig å få. jeg har vel 5 forskjellige personlighets forstyrrelser som jeg skal gå i mange års behandling for . mine leger og behanlere mener at i den perioden skal jeg ikke jobbe heller ikke ta noen form for utdannelse. det er selfølgelig mye mer som står i den søknaden til trygdekontoret. det jeg lurte på var kan man få rehaeliteringspenger det neste året for disse diagnosenne. og ikke minst tidsbegrenset ufør. mener å ha lest at disse diagnosenne ikke står under at du kan få noen av disse stønadenne. hilsen veeldig bekymret for om jeg har penger neste mnd 0 Siter
Gjest sosionomen Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Vedtak om uføretrygd har med arbeidsevne å gjøre, det gis ikke på grunn av diagnose, men om du er i stand til å utføre arbeid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.