Gå til innhold

Er du IN?

Anbefalte innlegg

Gjest interiørIN
Skrevet

Jeg har just blitt fullstendig umoderne!!! Endelig har jeg tatt skrittet ut for å fornye hele stuen så IN og trendy som bare det, Trodde jeg. MEN nå er jeg vist helt avleggs, for nå er det jordfarger og kos som gjelder. Ikke sterke farger (Turkis/grønt/rosa), hvite stramme sofaer og slikt som gjelder. SUKK...

Hvor lenge har denne trenden vart egentlig? Flere år også kommer jeg å skal være IN helt på slutten. HIKST

Nå er det vist med interiør som med klær og hår. Disse tingene følger samme trenden, med farger og stiler...

Har en svigerinne som følger dette nøye og som minnet meg på dette. Det var DEN gleden...

Hva gjør jeg nå da?

Andre som har det som meg her?

Skrevet

Giiiid! *himle-dåne*

"......................................"

Skrevet

Det å følge innredningstrender slavisk er bare for de som ikke eier personlig smak og fargesans, og som har så dårlig selvtillit at de hele tiden må bevise for andre at de er _helt_med.

Skrevet

Vi har det altfor godt her i landet, og vi er altfor dårlig til å dele med de som ikke har noe.

Gjest Zuleika
Skrevet

Du finner sikkert noen som har det som deg til daglig. Jeg har problemer med å ta innlegget ditt seriøst.

Skrevet

Jeg antar jeg er helt ut på innredningsfronten. :o) Her går det i en salig blanding av mellommørke bokhyller, lutet furu, grønne stoffsofaer og furugolv. Og jeg trives! Og det er jo det viktigste av alt.

Og jeg tror ikke de som har hjem som de du ser i møbelkatalogene er noe lykkeligere enn meg av den grunn.

Skrevet

Nei, jeg er overhodet ikke IN. Kjøper jeg noe, tenker jeg heller på om jeg selv liker det og vil trives med det.

Ikke har jeg økonomi til å drive å fornye ting etter hvert som trendene endrer seg. Ikke alt er like fint heller....

Skrevet

Bare du ikke har blomsterpotte og duk oppå TVen, da ...

Skrevet

Jeg har aldri brydd meg om om jeg er spesielt trendy eller ikke, jeg omringer meg med ting som har en affeksjonsverdi for meg, så får andre mene hva de vil.

Gjest interiørIN
Skrevet

Du finner sikkert noen som har det som deg til daglig. Jeg har problemer med å ta innlegget ditt seriøst.

Innlegget var med et lite glimt i øyet. Jeg ER faktisk IKKE såå gæren som dette. Synes det er litt spennende med interiør. Men dumt at man skal følge den slavisk.

Har en svigerinne som er fullstendig IN og jeg blir litt sprø av henne...

Synes hun gav en dum kommentar når vi akkurat hadde fornyet vårt...

Tror jeg blåser i det hun sier. De er TRENDY kan du tro. Tror kanskje det bunner i lav selvtillit. Hun er litt sånn status-type...

De har riiiike venner så da har de jo litt å leve opp til...

Skrevet

Innlegget var med et lite glimt i øyet. Jeg ER faktisk IKKE såå gæren som dette. Synes det er litt spennende med interiør. Men dumt at man skal følge den slavisk.

Har en svigerinne som er fullstendig IN og jeg blir litt sprø av henne...

Synes hun gav en dum kommentar når vi akkurat hadde fornyet vårt...

Tror jeg blåser i det hun sier. De er TRENDY kan du tro. Tror kanskje det bunner i lav selvtillit. Hun er litt sånn status-type...

De har riiiike venner så da har de jo litt å leve opp til...

Kommentarer om at noe er stygt/feil/etc. _fordi_ det ikke er "IN", er så dumme at jeg kan ikke forestille meg en dekkende kommentar til det :-)

".............................................."

Skrevet

Jeg antar jeg er helt ut på innredningsfronten. :o) Her går det i en salig blanding av mellommørke bokhyller, lutet furu, grønne stoffsofaer og furugolv. Og jeg trives! Og det er jo det viktigste av alt.

Og jeg tror ikke de som har hjem som de du ser i møbelkatalogene er noe lykkeligere enn meg av den grunn.

JO vi er det :)

Skrevet

JO vi er det :)

Duh - har du sett lill hekleduker i møbelkatalogene eller? Jeg snakker om dagens møbelkataloger, ikke 70-tallets. ;o)

Skrevet

Jeg velger farger osv som jeg liker jeg, så gir jeg blanke i hva som er trendy eller ikke. Gikk helt bort i fra venninnene mine, som har malt alt lyst, til å male noen av veggene på stua mørk rødbrun, farger valgt fra gardinene, som i motsetning til alle venninne mine sine har skikkelig mønster, og jeg er skikkelig fornøyd! (heldigvis virker ikke min bedre halvdel direkte misfornøyd heller)

Det er du som skal bo i stua di! Det er du som skal trives og føle deg hjemme! Nyt fargene til du selv blir lei, og så tar du et strøk maling når du selv har fått nok:o)

Skrevet

Duh - har du sett lill hekleduker i møbelkatalogene eller? Jeg snakker om dagens møbelkataloger, ikke 70-tallets. ;o)

Pøh

Gjest Zuleika
Skrevet

Har du lilla hekleduker?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg vil heller ha et varmt og personlig interiør enn å følgene motene slavisk.

Hjemme hos oss har det vært få utskifninger.Litt maling gjør susen. Jeg liker litt spesielle ting og handler heller på loppis enn Ikea. Det er vel bare bokhyllen som er derfra.

Hipt interiør gjør seg bra i kataloger, men jeg synes det er mer spennende å komme hjem til folk som har en personlig stil.

Jeg kunne nok ikke trivdes med turkis i en stue om det er aldri så moderne.

I en sommerhytte er det greit, men da hadde jeg jeg heller valgt lyseblå enn turkis. Det er mer holdbart.

Skrevet

Det viktigste er vel at du selv liker stuen din og trives i den.

Min stue er tilfeldigvis ganske inn i jordfarger og indiske møbler, men det har i grunnen ikke noe med moten å gjøre, jeg har alltid likt den stilen, men at den er in akkurat nå gjør jo ingenting da. Jeg liker å følge litt med på interiørfronten, men uansett er det viktigste at jeg trives, jeg maler ikke stuen min i en farge jeg ikke liker bare fordi det er moderne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...