Gå til innhold

Er du IN?

Anbefalte innlegg

Gjest durelle
Skrevet

jeg synes interiør er spennende, men om jeg er in eller ikke vet jeg ikke... antagelig litt sent ute sånn som deg, for jeg har limegrønt i stua mi..

men greia er at jeg har lyse vegger og lys sofa, så det er bare å bytte ut puter, duker og lysene i lysestaka så er hele stua som ny!! og det koster meg 200kr!!

jeg synes det ser rotete ut når man har hyller og bord osv i mange forskjellige treslag.. det hadde aldri jeg klart.. da hadde jeg gått å rydda hele tiden uten at det hjalp noe!!

Skrevet

Har du lilla hekleduker?

Ikke jeg nei. ;o) Spør Flisa du.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er neppe særlig in etter interiørmagasinenes definisjon jeg heller,men det driter jeg ettertrykkelig i altså..;-P Det hender jeg jazzer meg opp over pity småting med ikke over DET..;-)

Jeg synes jeg har det kjekt og koselig hjemme, ting og tang samlet etter systemet ikke noe system, men ingen kan si at kåken min ikke er MEG hvertfall. Jeg ville aldri ha noe hjemme jeg ikke liker, alle tingene mine betyr noe for meg, men de er nok neppe særlig in.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...