Gå til innhold

Til "tonie"

Anbefalte innlegg

Gjest En gammel
Skrevet

Du mislikte en mengde syngedamer og syngemenn, men hva liker du å høre på?

Til listen over dritt jeg ikke hører ( jeg var helt enig i lista di) må jeg føre U2, Bruce Springsteen, og all den musikken som fremføres av dansende vrikkesklier med forskjellige hudfarger

( hvite,brune og røde og sånn).

Det er lenge siden Zappa daua og det er lenge siden Captain Beefheart fikk MS.

Punken er nesten dau, så vi får nok satse på jazzen og det contemporære klassiske.

Puh...

Skrevet

Jeg må bare svare her altså. Jeg som har innrømmet at jeg liker både Finn Kalvik og ABBA.

Selv om Captain Beefheart har MS og Zappa er dau er de jævla bra og det er nok atskillig høyere kvalitet over dem enn Kalvik og ABBA

Skrevet

Jazzen er død for leeeeeenge siden. Det eneste som er igjen nå er overakademisert og/eller instrumentonanerende, overpretensiøst og sjelløst tøv.

".............................................."

Gjest En gammel
Skrevet

Jeg må bare svare her altså. Jeg som har innrømmet at jeg liker både Finn Kalvik og ABBA.

Selv om Captain Beefheart har MS og Zappa er dau er de jævla bra og det er nok atskillig høyere kvalitet over dem enn Kalvik og ABBA

Takk!

Da er det ikke bare meg som er blitt gammel.

Kanskje jeg har litt sans for kvalitet likevel.

Skrevet

"Kvalitet" er jo ikke statisk. Det er mange typer kvalitet, og mange måter å måle det på.

Hvis f.eks en artist selger 50 millioner plater, så går det naturlig nok ikke an å påstå at vedkommende ikke har kvalitet. Det er bare et spørsmål om _hva slags_ kvalitet, og om det passer med ens egne prioriteringer av dette.

".........................................."

Skrevet

"Kvalitet" er jo ikke statisk. Det er mange typer kvalitet, og mange måter å måle det på.

Hvis f.eks en artist selger 50 millioner plater, så går det naturlig nok ikke an å påstå at vedkommende ikke har kvalitet. Det er bare et spørsmål om _hva slags_ kvalitet, og om det passer med ens egne prioriteringer av dette.

".........................................."

Men det er noe av det jeg ikke skammer meg for å like. Da er det verre med ABBA og Finn Kalvik hihi

Skrevet

Men det er noe av det jeg ikke skammer meg for å like. Da er det verre med ABBA og Finn Kalvik hihi

FK kan du godt skamme deg for :-)

"......................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...