Gjest Settlers Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Nå finnes det vel ingen dame som er villig til å hoppe opp i senga til Rune Rudberg? Nå må vel alle vite? Har aldri skjønt de som har vært villige til det jeg da, kjendis eller ei. Etter Se og Hørs (jada, jeg leser Se og Hør) siste intervju med mr Loverboy (i egne øyne), må vel alle se hvilken dust han er!?! Herregud. Dust. Patetisk. 0 Siter
Gyda Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 For oss som ikke leser Se og Hør: Hva er det han uttaler der som gjør ham til den totale patetiske dusten? 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 For oss som ikke leser Se og Hør: Hva er det han uttaler der som gjør ham til den totale patetiske dusten? Det må leses. Og man må se bildene. Går ikke an å gjengi. Usj. Hadde ikke tatt i fyren om han så var den siste på jorden. Samme hvor inni helvete kåt eller kosesyk jeg var! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Søt han da.. *Uuuuuuuuuuut moooooooot haaaaaaaaaaavet* 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Søt han da.. *Uuuuuuuuuuut moooooooot haaaaaaaaaaavet* Jah, kjempesøt.. En skikkelig mann i grunnen! Daaaaah. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jah, kjempesøt.. En skikkelig mann i grunnen! Daaaaah. Jepp!Synd det ikke fins flere av han 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Søt han da.. *Uuuuuuuuuuut moooooooot haaaaaaaaaaavet* "ooooopp påååå rommeeeeeet".... ;o) 0 Siter
Gjest slankesjoko Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Det må leses. Og man må se bildene. Går ikke an å gjengi. Usj. Hadde ikke tatt i fyren om han så var den siste på jorden. Samme hvor inni helvete kåt eller kosesyk jeg var! Jeg synes at RR er søt jeg. Han har utrolig fine blå øyne som lyser av godhet. Slankesjokoladen som var med ukens Se & Hør knasket jeg samtidig som jeg nøt blikket hans. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jepp!Synd det ikke fins flere av han *Hehe* Han har da virkeig gjort sitt beste for å dele seg på så mange som mulig. ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jeg synes at RR er søt jeg. Han har utrolig fine blå øyne som lyser av godhet. Slankesjokoladen som var med ukens Se & Hør knasket jeg samtidig som jeg nøt blikket hans. Rudis er slankekur nok i seg selv. *Kvalm* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 *Hehe* Han har da virkeig gjort sitt beste for å dele seg på så mange som mulig. ;o) He he.. der har vi forklaringen. =D 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jeg synes at RR er søt jeg. Han har utrolig fine blå øyne som lyser av godhet. Slankesjokoladen som var med ukens Se & Hør knasket jeg samtidig som jeg nøt blikket hans. :-D Ja, ikke sant. Og du vet; han har jo ikke sluttet å tro på kjærligheten! Der har du din sjanse... 0 Siter
Gjest slankesjoko Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 :-D Ja, ikke sant. Og du vet; han har jo ikke sluttet å tro på kjærligheten! Der har du din sjanse... Ja, kanskje det..jeg har mobiltlfnr hans..kanskje jeg skal spørre om jeg kan få en date med han..han er så utrolig sjarmerende og ærlig. En mann man kan stole på!! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 "ooooopp påååå rommeeeeeet".... ;o) *latterkrampe* 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Ja, kanskje det..jeg har mobiltlfnr hans..kanskje jeg skal spørre om jeg kan få en date med han..han er så utrolig sjarmerende og ærlig. En mann man kan stole på!! Ja, og så blid og sosial - og flink til å blunke og flørete. Det er jo jobben hans må vite. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 For oss som ikke leser Se og Hør: Hva er det han uttaler der som gjør ham til den totale patetiske dusten? Det er ikke bare _hva_ han uttaler, selv om det i seg selv er mer enn nok. Det er også det faktum at fyren har klippekort på å bli portrettert i se & hør. Det er som med cowboylaila - bortsett fra at hun er så ekstremt harry at hun nesten er litt kul. "..............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Ja, kanskje det..jeg har mobiltlfnr hans..kanskje jeg skal spørre om jeg kan få en date med han..han er så utrolig sjarmerende og ærlig. En mann man kan stole på!! "Du kunne ikke si nei når jeg klådde på deg, for jeg lot deg aldri værra i fred...tusen og en, tusen og to tusen og tre..." "............................................." 0 Siter
Gyda Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Det må leses. Og man må se bildene. Går ikke an å gjengi. Usj. Hadde ikke tatt i fyren om han så var den siste på jorden. Samme hvor inni helvete kåt eller kosesyk jeg var! *s* 0 Siter
fyrlykt Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Hva hadde vel se og hør vært uten Rune Rudberg og mr. Høiby. 0 Siter
flisa Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 "Du kunne ikke si nei når jeg klådde på deg, for jeg lot deg aldri værra i fred...tusen og en, tusen og to tusen og tre..." "............................................." Han er håpløs i privatlivet sitt - men han har masse selvironi - det skal han ha 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.