Gå til innhold

Rune Loverboy Rudberg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det vil alltid finnes kjendiskåte kvinnfolk som hopper til sengs med det som er av kjendiser, fordi de er kjendiser.

Så hvis Rune Rudberg går for å runde 3000 kvinnfolk, burde han klare det - lett.

ikke fast nick
Skrevet

Det er ikke bare _hva_ han uttaler, selv om det i seg selv er mer enn nok. Det er også det faktum at fyren har klippekort på å bli portrettert i se & hør. Det er som med cowboylaila - bortsett fra at hun er så ekstremt harry at hun nesten er litt kul.

"..............................................."

Synes faktisk Cowboy-Laila er litt stilig, jeg! Det er dame med bein i nesa, ei som tør å være seg sjøl og ha sin egen stil, uansett hva andre sier og mener. Leste ei bok om henne her i jula, og synes jeg fikk litt mer forståelse for at hun er som hun er. Hun er egentlig tøff!

Jeg tror at Rune Rudberg er ødelagt både av mediene og seg selv. Jeg er ganske sikker på at han kunne vært en ålreit artist hvis han ikke hadde levd et så utsvevende liv og gjort seg så avhengig av slike oppslag i aviser og ukeblader.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...