Gjest cabin crew Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Har noen av dere kjøpt Melatonin på nettapoteket lillepille.com? Bare nyskjerrig. 0 Siter
Gjest ipp Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jeg har kjøpt melatonin, men ikke fra lille trille. 0 Siter
Gjest ipp Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jeg har kjøpt melatonin, men ikke fra lille trille. ups ,lillepille selvsagt... 0 Siter
Gjest cabin crew Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jeg har kjøpt melatonin, men ikke fra lille trille. Eh...mente du lillepille kanskje? Hihi... 0 Siter
Gjest cabin crew Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 ups ,lillepille selvsagt... Har det hatt ønskelig virkning på deg? Hører det er store variasjoner der. Noen andre med erfaringer? Positivt/negativt? 0 Siter
Yia Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Har det hatt ønskelig virkning på deg? Hører det er store variasjoner der. Noen andre med erfaringer? Positivt/negativt? Det kommer litt an på hva som "feiler" deg om melatonin virker. På "normal" søvnløshet kan det virke bra, jeg har forsinket søvnfase syndrom og kunne like gjerne spist vitaminpiller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.