Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjøper dere på nett?

Klær, musikk, bøker, pcutstyr?

Hvordan vet man at man får det man betaler for?

Kom nemlig over en side som selger forlovelsesringer, og en del av meg tenker at "yes, nå slipper vi å dra i butikken" osv, mens en annen del av meg tenker "uæ, er dette seriøst? Bruke flere tusen kroner på en jeg egentlig ikke aner om er seriøs eller ikke..."

Hvordan vet man om noen er seriøse eller ikke, og om man får det man betaler for? Og vet man det bedre ved å gå til en gullsmed i byen enn en gullsmed på nettet?

Fortsetter under...

Skrevet

Nettbutikk med forlovelseringer?

Jeg kan tenke meg at mange liker å kikke på ulike modeller i fred og ro, og er bildene store og klare, så er det fint for svaksynte (ringer er som kjent små). Med priser så får du jo litt oversikt før du skal i butikken og prøve. Når du vet type og størrelse, så kan du jo innhente pristilbud?

Skrevet

Og så tror jeg en gullsmed gir rabatt om du ikke bor i nærheten og ikke ville kommet dit og handlet ellers? Ville jeg gjort.

Skrevet

Og så tror jeg en gullsmed gir rabatt om du ikke bor i nærheten og ikke ville kommet dit og handlet ellers? Ville jeg gjort.

Tenker jeg tar med meg pristilbudet ned til den lokale sjappa og spør hva de kan komme opp med.

Skrevet

Tenker jeg tar med meg pristilbudet ned til den lokale sjappa og spør hva de kan komme opp med.

Sånn skal det være, press dem som sitroner. Vi er alt for lite flinke til det.

Skrevet

Jeg har handlet på SparKjøp og et par andre plasser, litt klær og noen dvd'er.

Forlovelsesringer kjøper man IKKE via internett!!!!

Annonse

Skrevet

De aller fleste nettbutikker er selvsagt like seriøse som en vanlig butikk. Akkurat det samme gjelder faktisk de flest klassiske postordrefirmaer også, selv om det ofte er en del å si om selve varene. En nettgullsmed, med mindre det er noe ved siden som virker suspekt - og man ikke finner noen saklig info om stedet andre steder, er det neppe noe i veien med.

"............................................"

Skrevet

Jeg har handlet på SparKjøp og et par andre plasser, litt klær og noen dvd'er.

Forlovelsesringer kjøper man IKKE via internett!!!!

Så gammeldags du er da :-)

Skrevet

Så gammeldags du er da :-)

Som synes at man ikke kjøper forlovelsesringer på nettet? :o)

Ikke at jeg er verdens mest romantiske, men den dagen kjæresten og jeg evt. skal kjøpe ringer så blir det ikke via nettet nei! Makan til uromantisk ringkjøp da gitt!

Skrevet

Som synes at man ikke kjøper forlovelsesringer på nettet? :o)

Ikke at jeg er verdens mest romantiske, men den dagen kjæresten og jeg evt. skal kjøpe ringer så blir det ikke via nettet nei! Makan til uromantisk ringkjøp da gitt!

Bare erter som vanlig :-)

Jeg har ennå ikke kjøpt forlovelse- eller gifteringer, men jeg kan tenke meg at det er uromantisk å få dem i oppkrav.

Gjest Flystripa
Skrevet

Klær og ting og tang kan kjøpes på nettet - men ikke forlovelsesringer, nei! Har du vært på Chanti, nå?

Skrevet

Bare erter som vanlig :-)

Jeg har ennå ikke kjøpt forlovelse- eller gifteringer, men jeg kan tenke meg at det er uromantisk å få dem i oppkrav.

Halve kosen med å kjøpe slike ringer jo å gå til gullsmeden (kanskje til flere) og kikke, diskutere og prøve. :o)

*Gleder seg* ;o)

Gjest Flystripa
Skrevet

Halve kosen med å kjøpe slike ringer jo å gå til gullsmeden (kanskje til flere) og kikke, diskutere og prøve. :o)

*Gleder seg* ;o)

*hmmm* Er jeg ikke oppdatert riktig, nå?!

Annonse

Skrevet

*hmmm* Er jeg ikke oppdatert riktig, nå?!

Neida. :o) Mail avsendt.

Skrevet

*Gleder seg* ;o)

Døh, jeg regner med at du informerer alle oss nysgjerrige dolere når det går mot den tid? ;)

Skrevet

Døh, jeg regner med at du informerer alle oss nysgjerrige dolere når det går mot den tid? ;)

Selvfølgelig! :o) Men dere må nok smøre dere med tålmodighet en god stund ennå.

Skrevet

Selvfølgelig! :o) Men dere må nok smøre dere med tålmodighet en god stund ennå.

Det gjenstår å se. *knegg*

Skrevet

Klær og ting og tang kan kjøpes på nettet - men ikke forlovelsesringer, nei! Har du vært på Chanti, nå?

Om jeg har vært på Chanti? Vet ikke engang hva det er jeg, så nei.

Skrevet

*Gleder seg* ;o)

Ja, vi har jo vært og skal sikkert flere ganger og kikke og prøve og sånn, men om man kan spare penger ved å kjøpe på nettet, så er det vel ikke noe i veien for det? ;) Vi får ta en litt høytidelig ringpåsettelse etter å ha vært på posten tenker jeg. Hihi.

Gjest Flystripa
Skrevet

Om jeg har vært på Chanti? Vet ikke engang hva det er jeg, så nei.

Dritbillig gullsmed på nettet. Jeg ble forundret over prisene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...