Mary Poppins Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Det er så ufattelig irriterende at det ikke går ann å bestille fra www.sephora.com. Det er så frustrerende når man har lyst på noe og det ikke er sjangs i havet til å få tak i det. Teite dumme nettside! 0 Siter
Mañana Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Vet det... utrolig mange lekre saker der inne. Alternativet er å reise litt hit og dit da. Eller la oss sende mail og klage 0 Siter
Idéfix Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Helt enig! Var der i våres og drømmer meg stadig tilbake...Men har de ikke Sephora i Frankriket? Mener jeg har hørt noe om det, men det kan være feil. Som et alternativ kan vi jo bombardere dem med e-poster til de shipper hit!!!! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Helt enig! Var der i våres og drømmer meg stadig tilbake...Men har de ikke Sephora i Frankriket? Mener jeg har hørt noe om det, men det kan være feil. Som et alternativ kan vi jo bombardere dem med e-poster til de shipper hit!!!! Det er ingen dum idé Jo de har det i Frankrike men nå har det seg slik at jeg ikke har noen direkte planer om en tur til frankrike i nære framtid 0 Siter
Idéfix Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Det er ingen dum idé Jo de har det i Frankrike men nå har det seg slik at jeg ikke har noen direkte planer om en tur til frankrike i nære framtid Nei, men jeg tenkte og lurte på om de muligens shippet derfra? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Nei, men jeg tenkte og lurte på om de muligens shippet derfra? Jeg gikk innom nettsiden deres nå men de hadde ikke det jeg ville ha uansett 0 Siter
Idéfix Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jeg gikk innom nettsiden deres nå men de hadde ikke det jeg ville ha uansett Av og til kan det gjøre en glad! Da slipper man i allefall å tenke eller ergre seg over noe man ikke har råd til eller får tak i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.