flisa Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 smakte gjæra vin...nå blir jeg vel dausjuk....bare fordi jeg ville lese om Rudber'n. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Kjøpte Atkins sjokolade på Smart Club. Hvit sjokolade med eple i eller no, fy fasan så fælt den smakte! Usj og æsj, aldri mer:) 0 Siter
Elis31 Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Nutrliettbar med peanøtt eller noe, den er super. Ikke for søt, eller for sur og to i pakken. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Nutrliettbar med peanøtt eller noe, den er super. Ikke for søt, eller for sur og to i pakken. Prøvde en nutrilettbar en gang. Smakte papp. Aldri mer. 0 Siter
Elis31 Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Prøvde en nutrilettbar en gang. Smakte papp. Aldri mer. Da har du smakt feil sort. Eller kanskje man må vende seg til det. Men den er den beste ihvertfall. 0 Siter
flisa Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Nutrliettbar med peanøtt eller noe, den er super. Ikke for søt, eller for sur og to i pakken. Men hva er de til? et måltid eller godteri? 0 Siter
flisa Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Kjøpte Atkins sjokolade på Smart Club. Hvit sjokolade med eple i eller no, fy fasan så fælt den smakte! Usj og æsj, aldri mer:) Ja det var den - jeg ble nesten redd jeg og kasta den....og det skal litt til med spisende ting for meg - hehe 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Min ligger fortsatt i skapet.. Jeg er såå kresen på sjokolade at jeg bare har gått og titta på den innimellom. Nå forsvant lysta til å smake på den tror jeg :-/ 0 Siter
Mistera Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Personlig syntes jeg denne slankesjokoladen like gjerne kunne ha vært en pyntesåpe... for den smakte såpe iallefall, vi var 3stk som smakte den sammen... og ja hehe... alle sa den smakte såpe:D 0 Siter
Gjest kasty Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jepp,den var gruuusom.Smakte skikkelig syntetisk!! Noe parfymert søppel lixom 0 Siter
Elis31 Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Men hva er de til? et måltid eller godteri? Måltid. Mm.. Jeg tror heller jeg ville tatt atkins sin med valnøtt som snacks da, men når det gjelder snaks liker jeg ekte vare. 0 Siter
flisa Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Skrevet 9. januar 2006 Måltid. Mm.. Jeg tror heller jeg ville tatt atkins sin med valnøtt som snacks da, men når det gjelder snaks liker jeg ekte vare. Takke meg til skikkelig mat! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.