Gå til innhold

Den Atkins-sjokolden i Se & Hør

Anbefalte innlegg

Skrevet

smakte gjæra vin...nå blir jeg vel dausjuk....bare fordi jeg ville lese om Rudber'n.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Kjøpte Atkins sjokolade på Smart Club. Hvit sjokolade med eple i eller no, fy fasan så fælt den smakte! Usj og æsj, aldri mer:)

Skrevet

Nutrliettbar med peanøtt eller noe, den er super. Ikke for søt, eller for sur ;) og to i pakken.

Skrevet

Nutrliettbar med peanøtt eller noe, den er super. Ikke for søt, eller for sur ;) og to i pakken.

Prøvde en nutrilettbar en gang. Smakte papp. Aldri mer.

Skrevet

Prøvde en nutrilettbar en gang. Smakte papp. Aldri mer.

Da har du smakt feil sort. Eller kanskje man må vende seg til det. Men den er den beste ihvertfall.

Skrevet

Men hva er de til? et måltid eller godteri?

Skrevet

Kjøpte Atkins sjokolade på Smart Club. Hvit sjokolade med eple i eller no, fy fasan så fælt den smakte! Usj og æsj, aldri mer:)

Ja det var den - jeg ble nesten redd jeg og kasta den....og det skal litt til med spisende ting for meg - hehe

Skrevet

Min ligger fortsatt i skapet.. Jeg er såå kresen på sjokolade at jeg bare har gått og titta på den innimellom. Nå forsvant lysta til å smake på den tror jeg :-/

Skrevet

Personlig syntes jeg denne slankesjokoladen like gjerne kunne ha vært en pyntesåpe... for den smakte såpe iallefall, vi var 3stk som smakte den sammen... og ja hehe... alle sa den smakte såpe:D

Skrevet

Jepp,den var gruuusom.Smakte skikkelig syntetisk!!

Noe parfymert søppel lixom

Skrevet

Men hva er de til? et måltid eller godteri?

Måltid. Mm..

Jeg tror heller jeg ville tatt atkins sin med valnøtt som snacks da, men når det gjelder snaks liker jeg ekte vare.

Skrevet

Måltid. Mm..

Jeg tror heller jeg ville tatt atkins sin med valnøtt som snacks da, men når det gjelder snaks liker jeg ekte vare.

Takke meg til skikkelig mat!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...