Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Ah - det var kanskje derfor jeg betalte 3749.50 - pluss pengene for ringen? :-)

"..........................................."

Du må ha gjort noe feil under overhøvlinga.

Selv kom jeg ut av det med 3500 kroner i pluss, og da hadde dama trukket fra ringen. :)

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

15

• kvinnen20

14

• Goliath

8

• ShitDiddelyDo

4

Men ærlig talt, blir man kåt er det ikke så lett å sette tankene over til noe annet.

Og som jeg sa, merket sannsynligvis ikke legen noe til dette, og isåfall hvis han gjorde det så er det nok ikke første gangen.

Hvorfor mener du dette er noe annerledels enn når menn får ereksjon hos legen?

fordi når en mann får ereksjon hos legen, er det som regel fordi det ene hodet ikke adlyder det andre...

på den måten trådstarter formidlet sitt budskap, var det ingen tegn på at hun strittet i mot...

Jeg tror også det er skrevet av en mann. Uansett er det respektløst å ikke ta seg sammen i en sånn situasjon. Få steder det er lettere å bli kvitt kåthet enn hos legen. Bare å tenke fødsler, sprøyter, sykdommer o.s.v, burde ikke ta lang tid hvis man vil.

hihi ;)

Det er selvfølgelig tull. Men hadde det ikke vært det, så hadde ikke legen hatt noe vondt av det. Som Goliath sier, så er leger som pleier å ta slike undersøkelser - og spesiellt gynekologer - vant til det meste.

"............................................."

nja, det er de nok, men... skulle jeg hatt et stell på en mann, der jeg oppdaget at han hadde ereksjon, hadde jeg jo selvfølgelig ikke fortsatt med vask og det hele...

hvorfor skal det være så mye lettere for en lege å gjøre det, og hvorfor skal det ikke gjøre noe om ei jente er kåt, mens når en gutt er, er det big fy-fy? er bare ikke helt med på den..

Annonse

Annonse

Ditt innlegg er ikke DK (DOL-korrekt).

Du får derfor usaklige kommentarer.

Det er helt klart at noen av kvinnene har det nettopp som deg.

Heh-heh...det er ikke derfor kommentarene er usaklige. Det er fordi vi har å gjøre med en kvisete tenåringsgutt som sitter og runker mens han skriver fantasier, og håper på at han skal få svar som han kan bruke til det samme :-)

"..........................................."

;) freees!

joa, jeg synes det er litt selvsikkert å tro at _alle_ mannlige leger ønsker å se hennes nybarberte kjønn og at hun var blitt kåt.

hun setter jo han stakkaren i en pinlig situasjon. det er jo ikke slik at noen menn tar ørten år på skole for å undersøke og få se på kvinnekjønnet...

jeg har iallfall ikke like høye tanker om meg selv...

Jeg tror ikke poenget er selvsikkerhet, jeg tror dette har med innarbeidede kjønnsroller å gjøre.

Man går ut fra at den mannlige legen vil like tanken på at hun er kåt, fordi menn alltid tenker på sex, lege eller ikke lege.

Men det må jo være lov å fantasere. For begge kjønn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...