Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

15

• kvinnen20

14

• Goliath

8

• ShitDiddelyDo

4

"jeg gledet meg til å se uttrykket til legen da jeg kledde av meg den lille trusa og han skulle få se det nybarberte kjønnet mitt".

"Ble enda våtere da jeg kledde av meg, pga tanken på at han ville se at jeg var våt".

ser dette ut for deg som om at hun prøvde det hun kunne for å tenke på noe annet? hvis du leser istedenfor å skumme gjennom innlegget, ser du kanskje hvordan trådstarter har skrevet det...

er enig med de oppfor her... det ser ut som om det er klippet ut fra en erotisk novelle!

Kan nok godt være at dette er en overkåt tenåringsgutt som bobler over av egne fantasier ja:-)

Men det KAN også være en ung dame som tenner på hele "settingen".

For er det noe jeg ikke blir overrasket over, så er det hva som kan tenne ulike mennesker.....så hvorfor ikke også en GU?

Det er selvfølgelig tull. Men hadde det ikke vært det, så hadde ikke legen hatt noe vondt av det. Som Goliath sier, så er leger som pleier å ta slike undersøkelser - og spesiellt gynekologer - vant til det meste.

"............................................."

Jeg tror du har rett når det gjelder hvem som står bak tråden her.

MEN - du vet jo like godt som jeg hvor mye rart ulike mennesker tenner på. Og da ville det vel egentlig ikke være så rart om noen piker/damer også tenner på en GU?

Det ville i hvert fall ikke overrasket meg:-)

Kan nok godt være at dette er en overkåt tenåringsgutt som bobler over av egne fantasier ja:-)

Men det KAN også være en ung dame som tenner på hele "settingen".

For er det noe jeg ikke blir overrasket over, så er det hva som kan tenne ulike mennesker.....så hvorfor ikke også en GU?

Ja, hvorfor ikke en GU. Jeg har opplevd at legen ble kortpustet, men det var fordi han hadde et godt øye til meg i privat sammenheng.

I ettertid har jeg fantasert mye om at han var naken under frakken med stivt jern, men der og da var jeg bare lattermild.

Ja, hvorfor ikke en GU. Jeg har opplevd at legen ble kortpustet, men det var fordi han hadde et godt øye til meg i privat sammenheng.

I ettertid har jeg fantasert mye om at han var naken under frakken med stivt jern, men der og da var jeg bare lattermild.

:-)

Jeg tror du har rett når det gjelder hvem som står bak tråden her.

MEN - du vet jo like godt som jeg hvor mye rart ulike mennesker tenner på. Og da ville det vel egentlig ikke være så rart om noen piker/damer også tenner på en GU?

Det ville i hvert fall ikke overrasket meg:-)

Neida, ingenting overrasker meg egentlig :-)

"........................................"

Annonse

Jeg tror ikke poenget er selvsikkerhet, jeg tror dette har med innarbeidede kjønnsroller å gjøre.

Man går ut fra at den mannlige legen vil like tanken på at hun er kåt, fordi menn alltid tenker på sex, lege eller ikke lege.

Men det må jo være lov å fantasere. For begge kjønn!

åja, jeg sa aldri at det var noe galt å fantasere. det er ikke for ingenting de selger sykepleieruniformer... ;)

Det kan du si, det. Du har ikke tapt 7449.50.

ups, nå lo jeg så høyt at kjæresten våkna på sofaen...

men etter hvert som jeg lo, kom jeg ned til dette svaret... nå har det seg jo sånn at jeg har vært rævva i matte i de siste årene, men jeg har regna litt på det dere snakka om her. kan du forklare meg hvordan du endte opp i -7449,50 og SDD havna 3500 i pluss? jeg måtte bare betale et par hundre, men det var jo uten overhøvlinga...

ups, nå lo jeg så høyt at kjæresten våkna på sofaen...

men etter hvert som jeg lo, kom jeg ned til dette svaret... nå har det seg jo sånn at jeg har vært rævva i matte i de siste årene, men jeg har regna litt på det dere snakka om her. kan du forklare meg hvordan du endte opp i -7449,50 og SDD havna 3500 i pluss? jeg måtte bare betale et par hundre, men det var jo uten overhøvlinga...

Sikkert litt feil i regningen her - jeg husker ikke de nøyaktige tallene lengre. Men, la meg prøve:

Jeg endte opp på -7.249.50 fordi jeg betalte 3.749.50, når jeg egentlig burde ha _fått_ 3.500,-

Altså, jeg betalte, og jeg gikk glipp av fortjeneste. Samlet tap = utlegg + tapt fortjeneste.

".........................................."

Sikkert litt feil i regningen her - jeg husker ikke de nøyaktige tallene lengre. Men, la meg prøve:

Jeg endte opp på -7.249.50 fordi jeg betalte 3.749.50, når jeg egentlig burde ha _fått_ 3.500,-

Altså, jeg betalte, og jeg gikk glipp av fortjeneste. Samlet tap = utlegg + tapt fortjeneste.

".........................................."

du bør vurdere å bli mattelærer -det ble jo helt logisk da du satte en forklaring på det! q:D

du bør vurdere å bli mattelærer -det ble jo helt logisk da du satte en forklaring på det! q:D

Njei...den eneste matematikken jeg klarer å undervise i må bli på ungdomsskolenivå og kanskje videregående, og det er for dårlig betalt :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...