Gjest blir irritert Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Sitter og ser på nyhetene på tv og ser at nok en person har gått igjennom isen på Karmøy. I går gikk flere igjennom isen på samme sted, hvorav en døde. Da ble det advart mot å ferdes på isen, og dag skjedde det igjen!! Ser at det var satt opp skilter med at isen er utrygg, men likevel går små og store utpå isen med skøyter o.l. Hvor dum kan man være!!! Politiet måtte jage folk vekk fra isen! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Folks idioti eier ingen grenser. Greit nok, hvis jeg, som voksen, vil trosse et "isen er farlig"-skilt, så er det min skyld. Men hvem faen sender unga sine ut på tynn is? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Det blir jo så ille at man nesten ikke klarer synes synd på han som gikk gjennom isen i dag. Hva er det med menn i den alderen? Tror de virkelig, seriøst at de er udødelige!? Men jeg synes virkelig synd på familien hans altså, bare for å ha sagt det. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jeg så det samme og var alt annet enn imponert. Er det mulig?? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Folks idioti eier ingen grenser. Greit nok, hvis jeg, som voksen, vil trosse et "isen er farlig"-skilt, så er det min skyld. Men hvem faen sender unga sine ut på tynn is? Det tenkte jeg også. Enkelte skulle ikke hatt lov til å formere seg. 0 Siter
Gjest karmøybu Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 En liten rettelse:Han som falt igjenom isen idag var på et helt annet vann-men samme øy. Uansett så er jeg enig med deg-uansvarlig å gå på isen når det er sendt ut varsel om at folk som bor i distriktet rundt bør holde seg borte fra isen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 En liten rettelse:Han som falt igjenom isen idag var på et helt annet vann-men samme øy. Uansett så er jeg enig med deg-uansvarlig å gå på isen når det er sendt ut varsel om at folk som bor i distriktet rundt bør holde seg borte fra isen. Men Karmøy er temmelig flat er den ikke? Hva får en voksen mann til å tro at "dette vannet er sikkert mye sikrere enn det vannet" når en annen fyr døde i går!? Det er neppe såååå store kuldeforskjeller at det ene vannet er bunnfrosset mens det andre har 2 cm is! 0 Siter
Hawkwind Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Om dagens isvandrer drukner, bør han bli en svært aktuell kandidat til en "Darwin award" i 2006. http://www.darwinawards.com/ 0 Siter
Gjest karmøybu Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Men Karmøy er temmelig flat er den ikke? Hva får en voksen mann til å tro at "dette vannet er sikkert mye sikrere enn det vannet" når en annen fyr døde i går!? Det er neppe såååå store kuldeforskjeller at det ene vannet er bunnfrosset mens det andre har 2 cm is! Sant nok,men alle vet at noen vann er grunnere og fryser lettere en feks andre vann,og andre ting som kan påvirke er feks hvor mye sirkulasjon er det i vannet eller om vannet er stillestående.Så selv om isen et sted er utrygg,så kan det finnes vann som har trygg is i samme distrikt. Uansett så er det ingen unnskyldning her-for i går ble det sendt ut varsel om at folk burde la være å gå på isen her i distriktet. Ble skremt idag når jeg såg at flere var på vannet med barna sine likevel... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 irritert ja! jeg ble helt kvalm...helt idiotisk å ta med ungene på isen, spesielt når en druknet i går. tankesløse foreldre!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Det tenkte jeg også. Enkelte skulle ikke hatt lov til å formere seg. Helt sant. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Det er nesten kandidater til Darwin Awards. ".............................................." 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Ja, det er utenfor min fatte-evne. 0 Siter
Gjest durelle Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Sant nok,men alle vet at noen vann er grunnere og fryser lettere en feks andre vann,og andre ting som kan påvirke er feks hvor mye sirkulasjon er det i vannet eller om vannet er stillestående.Så selv om isen et sted er utrygg,så kan det finnes vann som har trygg is i samme distrikt. Uansett så er det ingen unnskyldning her-for i går ble det sendt ut varsel om at folk burde la være å gå på isen her i distriktet. Ble skremt idag når jeg såg at flere var på vannet med barna sine likevel... Samma om det var på et annet vann.... det stod skilt ved vannet... de kan takke seg selv om de drukner... IDIOTER!!! 0 Siter
Gjest karmøybu Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Samma om det var på et annet vann.... det stod skilt ved vannet... de kan takke seg selv om de drukner... IDIOTER!!! Har jeg sagt at noe annet? Jeg bare påpekte at det var to forskjellige vann,men skrev også at det like fullt var totalt uansvarlig å gå på isen etter at advarsler var blitt sendt ut(og i dette tilfelle sto det tilogmed et skilt) Men at isen på to forskjellig vann kan variere i samme distrikt-det vet de fleste. men som sagt-det er ingen unnskyldning i dette tilfelle.Isen var utrygg og skilt var satt opp. 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 "Det skjer ikke meg, for jeg vet best selv..." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.