Gå til innhold

Hjelp, jeg er nybegynner med CD-ripping!

Anbefalte innlegg

Bitis Gabonica
Skrevet

Det å få rippet selve CD'n virker greit.

Problemet er hvordan jeg får filene dit jeg vil ha dem på PC'n! Jeg har brukt et program som heter "Audio Converter All In One" Der er et felt hvor man skriver hva man vil ha som output-sted, men problemet er at jeg ikke ser snurten av filene der allikevel. Hva i alle dager gjør jeg galt?

*er så dyslektisk på sånne ting*

Skrevet

Jeg har Windows XP og bruker Windows media player og den legger låtene i en mappe som rett og slett heter Min musikk som XP oppretter automatisk når det legges inn på maskina.

Bitis Gabonica
Skrevet

Jeg har Windows XP og bruker Windows media player og den legger låtene i en mappe som rett og slett heter Min musikk som XP oppretter automatisk når det legges inn på maskina.

Skal prøve det!

Takk for tipset :)

Skrevet

Hvis du vil finne igjen filene dine så kan du søke etter dem, trykk START ned i venstre hjørne, trykk SØK og velg SØK ETTER MUSIKK. Bruk gjerne avansert søk, og plott inn datoer etc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...