Bitis Gabonica Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Det å få rippet selve CD'n virker greit. Problemet er hvordan jeg får filene dit jeg vil ha dem på PC'n! Jeg har brukt et program som heter "Audio Converter All In One" Der er et felt hvor man skriver hva man vil ha som output-sted, men problemet er at jeg ikke ser snurten av filene der allikevel. Hva i alle dager gjør jeg galt? *er så dyslektisk på sånne ting* 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jeg har Windows XP og bruker Windows media player og den legger låtene i en mappe som rett og slett heter Min musikk som XP oppretter automatisk når det legges inn på maskina. 0 Siter
Bitis Gabonica Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Jeg har Windows XP og bruker Windows media player og den legger låtene i en mappe som rett og slett heter Min musikk som XP oppretter automatisk når det legges inn på maskina. Skal prøve det! Takk for tipset 0 Siter
Gjest mp69 Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Hvis du vil finne igjen filene dine så kan du søke etter dem, trykk START ned i venstre hjørne, trykk SØK og velg SØK ETTER MUSIKK. Bruk gjerne avansert søk, og plott inn datoer etc. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.