Gjest togli Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Oh, skal det blir Zara i Oslo? Hærlig :-)) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Trodde det var åpna allerede, jeg? I Bogstadveien? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Oh, skal det blir Zara i Oslo? Hærlig :-)) Yes!! I bogstadveien hvis jeg ikke tar helt feil. Er ikke så lenge til det åpnes tror jeg 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Trodde det var åpna allerede, jeg? I Bogstadveien? Jeg hørte i utgangspunktet at det skulle åpnes forrige fredag, men så var en vennine av meg utenfor der på torsdag for å se om det stod noe om åpningsdato og det gjorde det ikke så da antok vi at vi hadde fått feil dato. Men det kan jo hende det åpnet på fredag likevel? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Yes!! I bogstadveien hvis jeg ikke tar helt feil. Er ikke så lenge til det åpnes tror jeg Satser på at de åpner til påske....tror vi er i Oslo da :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Satser på at de åpner til påske....tror vi er i Oslo da :-) De åpner snart så det er helt klart åpnet til påske 0 Siter
Idéfix Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Har hørt rykter om mars! Eller var det februar? Kule klær, men akk så dårlig erfaring jeg har med kvaliteten! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Har hørt rykter om mars! Eller var det februar? Kule klær, men akk så dårlig erfaring jeg har med kvaliteten! Å? Jeg har aldri opplevd dårlig kvalitet på noen av plaggene jeg har derifra. Du kan ha vært uheldig, eller jeg heldig selvsagt Jeg trodde det skulle åpne i januar jeg, men jeg er langt i fra sikker.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.