Gjest synes dette var litt gøy Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Den lette løste jeg for første gang på 20 min, det er sikkert ikke noe å skryte av, men det er en begynnelse. Nå har jeg lyst å prøve meg på de som er litt vanskeligere. Har dere noen tips ettersom det er så få tall å forholde seg til? ser ikke helt hva jeg skal gjøre. Må en bare prøve seg frem eller er det en fremgangsmåte her? 0 Siter
Mañana Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 http://www.menneske.no/sudoku/ Det finnes mange ulike framgangsmåter å løse disse sudokuene på. Selv liker jeg det best på min egen måte, og jeg synes ikke det gjør noe at det tar lang tid (de vanskelige). Det er så deilig når tallene løsner helt på slutten nemlig! 0 Siter
fisken78 Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 i de fleste bøker/blader med sudoku som du får kjøp i butikken. står det løsnings tips. prøv en av bøkene til Hanne D. McBride. Har løst flere tusen oppgaver. og kun de vanskeligste gir meg utfordring nå:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.