Gjest moben er blitt stjålet Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Kan man videre føre abonnementet til en ny mobil uten at det skal bli for dyrt? Mobilen min er stjålet, får nytt SIM-kort, men mangler mobil. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Du kan videreføre et abonnement, hvis bindingstiden er over eller det er bare et par mnd. igjen av den. Det blir det samme som å tegne et nytt abonement, og du får ny bindingstid. "............................................." 0 Siter
Gjest moben er blitt stjålet Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Du kan videreføre et abonnement, hvis bindingstiden er over eller det er bare et par mnd. igjen av den. Det blir det samme som å tegne et nytt abonement, og du får ny bindingstid. "............................................." Jeg har 3-4 måneder igjen. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jeg har 3-4 måneder igjen. Da må du sannsynligvis vente til det er 2 mnd. igjen eller noe sånt, for å få forlenget bindingstiden. Men du kan jo høre med leverandøren - det kan jo variere. "............................................." 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Man får kjøpt telefoner uten abo, så da kan du putte inn hvilket sim-kort som helst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.