Gå til innhold

herpes uten blemmer?

Anbefalte innlegg

Gjest luna-mei

jeg lurer på om jeg kan ha fått herpes- men det er ingen blemmer og ingen skorpedannelse. kun sprekker i huden som er meget små og svir litt, og som forsvinner fort og nesten ikke merkes. har hatt det både nedentil og i munnen, og er også litt nervøs for at jeg kan ha fått det i øynene. men jeg er usikker på om det er herpes.. legen min sa at det ikke var det, og sa at alt var normalt. siden har jeg ikke gått tilbake, men sårene kommer og går jevnt og trutt og det har de gjort de siste 5 månedene. det er veldig plagsomt. er også redd for å ha smittet noen, en i min nermeste omgangskrets hadde plutselig et slikt sår på munnen men mye større, og det varte mye lengre. Her om dagen var jeg i nærheten av en baby, og nå er jeg rett for at jeg kan ha vært uforsiktig og tatt på smokken etter å ha smurt meg med salve på såret-. er veldig veldig nervøs-- noen som kan litt om dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213303-herpes-uten-blemmer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...