helios1365380922 Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Hei, kan noen forsøke å forklare meg hvordan jeg kan fjerne brannmuren? Må tydeligvis gjøre dette for å logge til msn. Er det noen "farer" ved å gjøre dette? På forhånd takk 0 Siter
citoyen Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Hvilken brannmur har du? Du bør ikke fjerne brannmuren for å bruke MSN, du bør i stedet åpne for akkurat dette programmet i brannmuren. Hvordan du gjør det avhenger av hvilken brannmur du har. 0 Siter
helios1365380922 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Hvilken brannmur har du? Du bør ikke fjerne brannmuren for å bruke MSN, du bør i stedet åpne for akkurat dette programmet i brannmuren. Hvordan du gjør det avhenger av hvilken brannmur du har. hvordan finner jeg ut hvilken brannmur jeg har da? 0 Siter
citoyen Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 hvordan finner jeg ut hvilken brannmur jeg har da? Se på ikonene nede i hjørnet ved siden av klokken. Kjører du en brannmur er den sannsynligvis der. Eventuelt kan det være den innebygde brannmuren i Windows. Men hvordan vet du at det er brannmuren som gjør at MSN ikke virker? Normalt vil en brannmur komme med et spørsmål til deg hver gang et program prøver å kontakte internett, og så kan du klikke ja eller nei på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.