Gå til innhold

Nå har jeg satt punktum......

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

Nå er det nok skriving. Kunne selvfølgelig ha skrevet litt mere om det, omformulert Det avsnittet, skrevet en bedre avslutning

Men et sted må det stoppe..

Glad jeg er ferdig

:)

Fortsetter under...

Gjest Shira12
Skrevet

Er det ikke en god følelse?

Du kan være stolt av dg selv nå!

Skrevet

Ååh... misunnelig på deg nå altså! Har fremdeles igjen 4000 ord å skrive jeg, må være ferdig i morra... :-/

Gjest M.Angelica
Skrevet

Gratulerer!

Tipper du sitter med en herlig følelse nå =)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Gratulerer, får vel den følelsen i begynnelsen av juni jeg:)

Gjest Timari
Skrevet

Gratulerer!

Tipper du sitter med en herlig følelse nå =)

nei,egentlig føler jeg meg bare utmattet

var så trøtt da jeg kom hjem i dag (hadde obligatorisk forlesning også) så jeg tenkte at nå skulle jeg sove ut. Men fikk jeg sove? nope

Annonse

Skrevet

Bare nysgjerrig jeg; er du ferdig med utdanninga di, eller? Høres i tilfelle deilig ut...Gratulerer hvis det er tilfelle!

Skrevet

Bare nysgjerrig jeg; er du ferdig med utdanninga di, eller? Høres i tilfelle deilig ut...Gratulerer hvis det er tilfelle!

hadde det bare vært sånn. Nei, jeg har levert semesteroppgaven som er karaktergrunnlag første år master

Så hvis jeg slutter etter det året så er det siste ting jeg gjør som jeg får karakter på

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...