Gjest Timari Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Nå er det nok skriving. Kunne selvfølgelig ha skrevet litt mere om det, omformulert Det avsnittet, skrevet en bedre avslutning Men et sted må det stoppe.. Glad jeg er ferdig 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Er det ikke en god følelse? Du kan være stolt av dg selv nå! 0 Siter
Line Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Ååh... misunnelig på deg nå altså! Har fremdeles igjen 4000 ord å skrive jeg, må være ferdig i morra... :-/ 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Gratulerer! Tipper du sitter med en herlig følelse nå =) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Gratulerer, får vel den følelsen i begynnelsen av juni jeg:) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Gratulerer! Tipper du sitter med en herlig følelse nå =) nei,egentlig føler jeg meg bare utmattet var så trøtt da jeg kom hjem i dag (hadde obligatorisk forlesning også) så jeg tenkte at nå skulle jeg sove ut. Men fikk jeg sove? nope 0 Siter
surferosa Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Bare nysgjerrig jeg; er du ferdig med utdanninga di, eller? Høres i tilfelle deilig ut...Gratulerer hvis det er tilfelle! 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Bare nysgjerrig jeg; er du ferdig med utdanninga di, eller? Høres i tilfelle deilig ut...Gratulerer hvis det er tilfelle! hadde det bare vært sånn. Nei, jeg har levert semesteroppgaven som er karaktergrunnlag første år master Så hvis jeg slutter etter det året så er det siste ting jeg gjør som jeg får karakter på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.