Gå til innhold

Egyptisk sex? Fakultetet løfter på dyna til ektefolk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det mulig?

*rister på hodet*

Makt over seksualiteten er fssienederende, en hver psykopats drøm å kunne styre en hver detalj i menneskers liv. Jeg ville rulla prestene i tjære og fjør og jaget dem på havet.

Annonse

Makt over seksualiteten er fssienederende, en hver psykopats drøm å kunne styre en hver detalj i menneskers liv. Jeg ville rulla prestene i tjære og fjør og jaget dem på havet.

Sannsynligvis er disse prestene vettaskremt for hva et mer avslappet forhold til sex kan føre med seg.

Ille er det uansett at så mange må leve på den måten.

Jeg lurer mest på om det finnes noen kvinner ved dette instituttet for kvinnestudier...

Nei, nå skal jeg jaggu bryte litt egyptisk lov tror jeg :-) (Og engelsk lov, og loven i Kansas, USA)

"............................................"

*LOL*

Et nydelig bilde jeg fikk i hodet nå.

Kos deg med det. Det er slik her på landet.

:-)

Det var som stuepiken fra landet som fant en gummi i sengetøyet på et rom. Det hadde hun aldri sett og tok den med til oldfruen. Oldfruen forklarte at det sikker var noen som hadde hatt seg et nummer. Stuepiken sa at de hadde seg nummer på landet også, men ikke så skinnet løsnet!

Bare skifta ham spør du meg.

Jeg har særlig sansen for den varianten at det er ok å være nakne sammen, så lenge man ikke ser direkte på kjønnsorganene.

Kanskje man bør operere med manuell sladding?

Kanskje de kan holde en bordtennisracket foran? Og benytte sjansen til litt spanking samtidig?

Annonse

Jeg lurer mest på om det finnes noen kvinner ved dette instituttet for kvinnestudier...

Nei, nå skal jeg jaggu bryte litt egyptisk lov tror jeg :-) (Og engelsk lov, og loven i Kansas, USA)

"............................................"

Må du fortelle -alt-?

he-he....på grensen til galskap?

Ikke faen - det er LANGT forbi grensen til galskap:-)

Kunsten å overdrive, dvs hvordan få alle til å trekke ens kompetanse og psykiske helse i tvil. De blir så maktsyke at det renner over for dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...