Gå til innhold

Hjelp - hjemmeside

Anbefalte innlegg

Elisabeth1365380359
Skrevet

Prøver for første gang i mitt liv å lage hjemmeside. Må ha en side der jeg kan ha bilder av barna, som familien kan se, som bor langt unna, overalt.

Jeg har lært meg litt frontpage. Har fått til teller og gjestebok fra andre nettsteder. og har home side, hvis det har noe å si...

Spørsmålet er hvordan jeg kan lage dagbok? Vil skrive litt om barna nå og da, og kunne tenkt meg en kalender der man ser hvilke dager det er skrevet noe.. Altså at kalendern vises, og 4.januar er utdypa, hvis jeg skrev noe den dagen. Og når man klikker på det så kommer man til det jeg har skrevet den dagen.

Noen som kan hjelpe?

Fortsetter under...

Skrevet

Msn sitt space er ypperlig til den slags! Har aldri vært enklere å oppdatere ei "hjemmeside", synes jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...