Gjest Elsker henne..... Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 ja dette er ikke lett du.... hun har nok sikkert funnet seg en ny.. og det som må til... har hatt det på samme måte som du.. men jeg har ikke gjort annet en å avise henne ig igronert henne... vært sammen lenge? Du virker så sikker på at det er det samme som skjer med mitt forhold, men holder også en knapp på at følelsene hennes har blitt usikre for øyeblikket. Vi var sammen i 4 år. Har hun prøvd å holde kontakten, komme tilbake. Hvor lenge var dere sammen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213332-kan-man-vekke-f%C3%B8lelser/page/2/#findComment-1561795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Det er bare... Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Du virker så sikker på at det er det samme som skjer med mitt forhold, men holder også en knapp på at følelsene hennes har blitt usikre for øyeblikket. Vi var sammen i 4 år. Har hun prøvd å holde kontakten, komme tilbake. Hvor lenge var dere sammen? Man kan jo aldri bli for sikker.. men det høres jo sånn ut at det er det,,, vi var sammen i ti år,,,, og vi hadde endel ting som vi skulle gjøre i nermeste tiden,,, om hun prøver å kontakte meg??? ikke på den måten jeg kaller kontakt,, for å si det sånn så er det plutseligt min feil alt sammen,, men jeg har jo funnet ut for lenge siden at hun ikke synes at det var så mye grønnere på den andre siden,, det er kansje det som fikk opp øyane mine at hun faen ikke er værdt å tenke på engang,, nei dette var hennes eget valg så hun får stå for dem også,,, jeg er sikker på at om ei stund så kommer hun (di) til å lage et helvete for deg og da kan jeg bare si at du kommer ikke til å forstå noen ting av det hun må finne på.... det er bare en ting å si å det er bare å snu ryggen til henne,,, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213332-kan-man-vekke-f%C3%B8lelser/page/2/#findComment-1561809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føler jeg lurer meg selv nå... Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Man kan jo aldri bli for sikker.. men det høres jo sånn ut at det er det,,, vi var sammen i ti år,,,, og vi hadde endel ting som vi skulle gjøre i nermeste tiden,,, om hun prøver å kontakte meg??? ikke på den måten jeg kaller kontakt,, for å si det sånn så er det plutseligt min feil alt sammen,, men jeg har jo funnet ut for lenge siden at hun ikke synes at det var så mye grønnere på den andre siden,, det er kansje det som fikk opp øyane mine at hun faen ikke er værdt å tenke på engang,, nei dette var hennes eget valg så hun får stå for dem også,,, jeg er sikker på at om ei stund så kommer hun (di) til å lage et helvete for deg og da kan jeg bare si at du kommer ikke til å forstå noen ting av det hun må finne på.... det er bare en ting å si å det er bare å snu ryggen til henne,,, ja, hun prøver å rettferdiggjøre sine handlinger ved å skylde på manglende følelser for meg. Egentlig tror jeg problemet vårt startet da hun traff en fyr på byen som hun kom såååååå veldig godt overens med (sa hun med betatte øyne) og fortalte meg at hun hadde sendt en tullemelding til en felles venn av oss om at nå var det slutt mellom oss. Dette var i våres. De siste to gangene i november/desember vi var ute hadde hun prøvd å få ham til å komme å møte oss. Første gangen dukka han ikke opp og hun ble litt skuffet. Dagen derpå var hun veldig romantisk med meg og jeg følte at hun begjærte meg og alt var topp. Andre gangen dukka han opp med ei såkalt "elskerinne". Jeg sa at vi ikke var sammen og da gikk han bort til henne og gjorde sånne sexuelle bevegelser overfor henne (som bekreftet min mistanke at han var ville noe mer med henne) dette var knappe to uker før det ble slutt. For etter den siste byturen merket jeg forandringer hos henne med at hun ikke ville kysse så mye eller ha intim kontakt. Hvis det er denne slabbedasken hun faller for som bare vil ha et trofè så kan hun jo bare tro at han vil ha henne som noe mer enn en hyrdestund. Huff, jeg blir mer og mer oppgitt over henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213332-kan-man-vekke-f%C3%B8lelser/page/2/#findComment-1561818 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elsker henne..... Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 ja, hun prøver å rettferdiggjøre sine handlinger ved å skylde på manglende følelser for meg. Egentlig tror jeg problemet vårt startet da hun traff en fyr på byen som hun kom såååååå veldig godt overens med (sa hun med betatte øyne) og fortalte meg at hun hadde sendt en tullemelding til en felles venn av oss om at nå var det slutt mellom oss. Dette var i våres. De siste to gangene i november/desember vi var ute hadde hun prøvd å få ham til å komme å møte oss. Første gangen dukka han ikke opp og hun ble litt skuffet. Dagen derpå var hun veldig romantisk med meg og jeg følte at hun begjærte meg og alt var topp. Andre gangen dukka han opp med ei såkalt "elskerinne". Jeg sa at vi ikke var sammen og da gikk han bort til henne og gjorde sånne sexuelle bevegelser overfor henne (som bekreftet min mistanke at han var ville noe mer med henne) dette var knappe to uker før det ble slutt. For etter den siste byturen merket jeg forandringer hos henne med at hun ikke ville kysse så mye eller ha intim kontakt. Hvis det er denne slabbedasken hun faller for som bare vil ha et trofè så kan hun jo bare tro at han vil ha henne som noe mer enn en hyrdestund. Huff, jeg blir mer og mer oppgitt over henne. Jeg fortalte henne i går om denne episoden. Hun sa hun ble kvalm og sendte meg en melding senere på kvelden at hun ville ikke ha kontakt med en sånn... Det spørs om hun gjør akkurat det, eller venter på at han gjør slutt med dama si. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213332-kan-man-vekke-f%C3%B8lelser/page/2/#findComment-1561824 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Det er bare... Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg fortalte henne i går om denne episoden. Hun sa hun ble kvalm og sendte meg en melding senere på kvelden at hun ville ikke ha kontakt med en sånn... Det spørs om hun gjør akkurat det, eller venter på at han gjør slutt med dama si. du sier jo selv at dette har på godt en stund,, så kan du jo tenke på det du ikke vet hun har gjort mot det som du ikke vet,, et godt RÅD ikke ta, ha kontakt med henne ikke en sms eller en tlf, skulle du møte henne så bare si hei og så går du bare vidre, så får du heller hyle når hun ikke ser deg, jeg selv har gjort det og du klarer ikke å tenke på hva hun er i stand til å gjøre, kan si at det er MYE rart,,, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213332-kan-man-vekke-f%C3%B8lelser/page/2/#findComment-1561834 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elsker henne, men nok er nok Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 du sier jo selv at dette har på godt en stund,, så kan du jo tenke på det du ikke vet hun har gjort mot det som du ikke vet,, et godt RÅD ikke ta, ha kontakt med henne ikke en sms eller en tlf, skulle du møte henne så bare si hei og så går du bare vidre, så får du heller hyle når hun ikke ser deg, jeg selv har gjort det og du klarer ikke å tenke på hva hun er i stand til å gjøre, kan si at det er MYE rart,,, takk for råd. Hun har ikke flyttet ut, men bor sammen med søstra si ut denne måneden. Jeg tror ikke de har møttes mens vi var i forhold, men hun har nok planer om å treffe ham uten at jeg får vite om det. Jeg prøver å overta leiligheten og kan ikke kaste henne ut før jeg vet at lånet er i boks. Vi må evt. selge leiligheten...så jeg må "late som" til jeg har fått ordnet. Da kutter jeg all kontakt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213332-kan-man-vekke-f%C3%B8lelser/page/2/#findComment-1561838 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Det er bare... Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 takk for råd. Hun har ikke flyttet ut, men bor sammen med søstra si ut denne måneden. Jeg tror ikke de har møttes mens vi var i forhold, men hun har nok planer om å treffe ham uten at jeg får vite om det. Jeg prøver å overta leiligheten og kan ikke kaste henne ut før jeg vet at lånet er i boks. Vi må evt. selge leiligheten...så jeg må "late som" til jeg har fått ordnet. Da kutter jeg all kontakt! leier du eller eier du? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213332-kan-man-vekke-f%C3%B8lelser/page/2/#findComment-1561853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elsker, men nok er nok Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 leier du eller eier du? Vi kjøpte leilighet sammen som vi flyttet inn i september. Hun tjener ikke like mye som meg så jeg prøver derfor å overta leiligheten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213332-kan-man-vekke-f%C3%B8lelser/page/2/#findComment-1561859 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Det er bare... Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Vi kjøpte leilighet sammen som vi flyttet inn i september. Hun tjener ikke like mye som meg så jeg prøver derfor å overta leiligheten. da kan jeg tipe deg at da går du i banken å snakker med dem og at du vil ha avdragsfitt en stund, jeg selv vart tilbudt det i tre år.... en ting til få henne ut............ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213332-kan-man-vekke-f%C3%B8lelser/page/2/#findComment-1561875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godt å være single... Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 da kan jeg tipe deg at da går du i banken å snakker med dem og at du vil ha avdragsfitt en stund, jeg selv vart tilbudt det i tre år.... en ting til få henne ut............ Jepp, har gjort det. Venter på endelig godkjennelse. Jeg føler meg utrolig letta fordi jeg nå innser at hun er langt undermåls enn det jeg trodde om henne... som sagt kjærlighet kan gjøre blind. Takk for rådene og lykke til. Har du funnet deg ny dame da, eller blitt skremt for alltid, hehe Jeg skal i hvertfall nyte våren og sommeren så kanskje treffer jeg omsider ei jente som virkelig fortjener meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213332-kan-man-vekke-f%C3%B8lelser/page/2/#findComment-1561883 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Det er bare... Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jepp, har gjort det. Venter på endelig godkjennelse. Jeg føler meg utrolig letta fordi jeg nå innser at hun er langt undermåls enn det jeg trodde om henne... som sagt kjærlighet kan gjøre blind. Takk for rådene og lykke til. Har du funnet deg ny dame da, eller blitt skremt for alltid, hehe Jeg skal i hvertfall nyte våren og sommeren så kanskje treffer jeg omsider ei jente som virkelig fortjener meg. har ikke funnet noen enda, og er heller ikke blitt redd for at jeg ikke skal treffe meg ei ny, så det kommer vel... du? damer er noen rare dyr innimellom eller? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213332-kan-man-vekke-f%C3%B8lelser/page/2/#findComment-1561893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Et forhold klokere.... Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 har ikke funnet noen enda, og er heller ikke blitt redd for at jeg ikke skal treffe meg ei ny, så det kommer vel... du? damer er noen rare dyr innimellom eller? Greit å ta det rolig etter et så langt samliv som du har hatt. Jenter er ganske uforutsigbare, men tror eneste man kan gjøre er å være minst like uforutsigbar og klarere på mine behov slik at hun ikke tror hun kan gjøre som hun vil - i det minste blir det jo spennende for begge parter selv om man ønsker mer tryggere ramme når barn kommer inn i bildet. Jeg skal ta det med ro, men er klart åpen for ei ny dame etterhvert, men da kommer jeg til å ta magefølelsen mer på alvor hvis den setter meg i tvil om forholdet. Kommunikasjon er viktig! Jeg er jo glad for de 4 årene vi har hatt sammen for det har jo tross alt vært et bra forhold helt til hun begynte å få "nye" venner. Dette gjorde meg ganske usikker på forholdet men jeg lot hjertet snakke høyere enn fornuften. Rart med det, man vil kjempe for det man elsker til man innser at slaget er tapt. God natt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213332-kan-man-vekke-f%C3%B8lelser/page/2/#findComment-1561910 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.