Gå til innhold

Er det Marion Ravn (raven) eller Dan Børge Akreø

Anbefalte innlegg

Skrevet

At Marion Ravn er dum som et brød, burde ikke komme som en overraskelse på noen. Ihvertfall ikke de som så hennes opptreden på mandagsklubben den gangen.

Når det gjelder iq'en til Dan Børge Akerø, er jeg usikker, men ikke overraska dersom han ikke er blant de som oppfant kruttet.

Det er underlig hvordan man henger seg etter dette pikebarnet Marion Ravn, og fremstiller henne så negativt som mulig. Spesielt kvinner er hvasse i sine karakteristikker.

Det lille jeg har sett av henne tyder på at hun er en blidspent og veldreid ung dame, og hverken dummere eller klokere enn mange andre i den alder (rundt 20?).

Hvorfor all denne aggresjon?

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

13

• favn

8

• morsan

4

• gripp

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Det er underlig hvordan man henger seg etter dette pikebarnet Marion Ravn, og fremstiller henne så negativt som mulig. Spesielt kvinner er hvasse i sine karakteristikker.

Det lille jeg har sett av henne tyder på at hun er en blidspent og veldreid ung dame, og hverken dummere eller klokere enn mange andre i den alder (rundt 20?).

Hvorfor all denne aggresjon?

Så du hennes opptreden på Mandagsklubben?

Skrevet

Jeg fikk med meg den, og hun viste jo ikke akkurat akademisk pondus.

Jeg har likevel en følelse av at en eventuell opptreden i Mandagsklubben ikke hadde falt så helt heldig ut, hverken for mariaflyfly eller gripp.

Skrevet

Jeg så hennes opptreden i Mandagsklubben, og hun fremsto jo ikke akkurat som noe geni...

Men har du hørt den nye plata hennes? Tror faktisk dama har litt mer mellom øra enn Mandagsklubben-opptredenen hennes tilsier... Hun har skrevet tekster og melodier sjøl, og jeg synes faktisk skiva er ganske bra, jeg... :-)

Skrevet

Jeg fikk med meg den, og hun viste jo ikke akkurat akademisk pondus.

Jeg har likevel en følelse av at en eventuell opptreden i Mandagsklubben ikke hadde falt så helt heldig ut, hverken for mariaflyfly eller gripp.

Verre enn henne kunne det umulig blitt uansett. Jeg satt og rødma på hennes vegne hjeme i stua.

Skrevet

Jeg så hennes opptreden i Mandagsklubben, og hun fremsto jo ikke akkurat som noe geni...

Men har du hørt den nye plata hennes? Tror faktisk dama har litt mer mellom øra enn Mandagsklubben-opptredenen hennes tilsier... Hun har skrevet tekster og melodier sjøl, og jeg synes faktisk skiva er ganske bra, jeg... :-)

Jeg synes den er direkte dårlig.

Men smaken er som kjent som baken. :)

Skrevet

Verre enn henne kunne det umulig blitt uansett. Jeg satt og rødma på hennes vegne hjeme i stua.

På det tidspunkt var hun vel rundt 20 år.

Å delta i et slikt program er krevende, ikke minst å treffe og beherske den formen slike program har. Spesielt vanskelig er det selvsagt når de faste medlemmene legger opp til å idiotfremstille gjesten.

Som Gemini skriver, har hun senere laget plate med egne tekster og brukbare kritikker (har ikke hørt den selv).

...

Jeg har ingen spesielle interesser for pikebarnet, bortsett fra at jeg undrer meg hvordan enkelte (hovedsaklig kvinner) uoppstoppelig synes å ha behov for å omtale MR i nedsettende ordelag. Det må da være mye annet å engasjere seg i.

Skrevet

På det tidspunkt var hun vel rundt 20 år.

Å delta i et slikt program er krevende, ikke minst å treffe og beherske den formen slike program har. Spesielt vanskelig er det selvsagt når de faste medlemmene legger opp til å idiotfremstille gjesten.

Som Gemini skriver, har hun senere laget plate med egne tekster og brukbare kritikker (har ikke hørt den selv).

...

Jeg har ingen spesielle interesser for pikebarnet, bortsett fra at jeg undrer meg hvordan enkelte (hovedsaklig kvinner) uoppstoppelig synes å ha behov for å omtale MR i nedsettende ordelag. Det må da være mye annet å engasjere seg i.

Å idiotfremstille henne klarte hun alldeles utmerket godt på egenhånd.

Spør bare sdd, det er ikke bare kvinner som mener hun er dum som et brød.

Skrevet

Javel.

Skrevet

At Marion Ravn er dum som et brød, burde ikke komme som en overraskelse på noen. Ihvertfall ikke de som så hennes opptreden på mandagsklubben den gangen.

Når det gjelder iq'en til Dan Børge Akerø, er jeg usikker, men ikke overraska dersom han ikke er blant de som oppfant kruttet.

"Når det gjelder iq'en til Dan Børge Akerø, er jeg usikker, men ikke overraska dersom han ikke er blant de som oppfant kruttet. "

En av mine favorittstunder med Dan Børge skjedde en gang på 80-tallet, da Jan P. Syse var gjest i et program (Lør-Dan???).

Jan P. sier et eller annet - husker ikke hva, og deretter føger disse kommentarene:

Dan Børge: "Den var dyp"

Jan P: "Ja, jeg håper den etterhvert går opp for deg!"

*lol*

Skrevet

Du kan da ikke trekke konklusjoner om IQ ut fra hvor raske folke er til å parere med en slående replikk i den slags programmer!

Gjest sikkert marion
Skrevet

Du har vel hørt Marion Ravn uttale seg tidligere ..... ?

Hvis ikke, så går jeg ut ifra ta det er Marion Ravn som har driti på draget. Det er ikke mye fornuftig som kommer ut av den munnen der når hun uttaler seg om noe ...

Gjest krusedulla
Skrevet

Og hvem er det som er dum, som kaller andre for dumme...? Voks opp.

Skrevet

Det er nok meget sannsynlig at Marion Ravn (eller Raven eller whatever) ikke akkurat oppfant kruttet. Hun er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen. Men fra det til å påstå at hun er direkte uintelligent og stokk dum er nok å gå litt langt, synes jeg. Hun er sannsynligvis relativt "normal". Imidlertid er det at hun skriver sine egne tekster ikke noe som helst argument for hverken det ene eller det andre - det har lite eller ingenting med gluphet, intelligens etc. å gjøre.

Som en eller annen på radioen sa her for en tid tilbake, når de snakket om den nye platen hennes: "Det er grenser for hvor lenge man gidde rå høre på en jentunge på 20 som syter over en eller annen ung dust som i løpet av et par uker har klart å 'ødelegge' hele livet hennes."

"............................................"

Skrevet

Og hvem er det som er dum, som kaller andre for dumme...? Voks opp.

"Og hvem er det som er dum, som kaller andre for dumme...? Voks opp."

*LOL!* Jævli bra! "Dom som sier at andre er domme, dom er domme dom!" Det er vel omtrent nøyaktig like barnslig å si, som å kalle andre dumme :-)

".............................................."

Gjest krusedulla
Skrevet

"Og hvem er det som er dum, som kaller andre for dumme...? Voks opp."

*LOL!* Jævli bra! "Dom som sier at andre er domme, dom er domme dom!" Det er vel omtrent nøyaktig like barnslig å si, som å kalle andre dumme :-)

".............................................."

Det må være lov til å si ifra.

Skrevet

Det må være lov til å si ifra.

Selvfølgelig er det lov å si i fra :-)

Du oppfattet det vel ikke som om jeg ville nekte deg det? Det var i såfall ikke meningen. Jeg kommenterte bare det du sa - humoristisk - og det er også lov :-)

Gjest krusedulla
Skrevet

Selvfølgelig er det lov å si i fra :-)

Du oppfattet det vel ikke som om jeg ville nekte deg det? Det var i såfall ikke meningen. Jeg kommenterte bare det du sa - humoristisk - og det er også lov :-)

ok

Skrevet

Det var ubetenksomt av ham å servere noe fra scenen som de antakelig har tullpratet om før programmet.

Uten at han dermed kan kalles idiot.

Skrevet

Det var ubetenksomt av ham å servere noe fra scenen som de antakelig har tullpratet om før programmet.

Uten at han dermed kan kalles idiot.

Kanskje han bare har dårlig hørsel? Eller kanskje hun snøvlet?

Mulighetene er mange! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...