Gå til innhold

Mobil om natta

Anbefalte innlegg

Snorkfrøken
Skrevet

Har den påslått om natta, men uten lyd. Bruker den som vekkeklokke.

Du kan faktisk stille inn vekkeklokken og slå av telefonene.

-Den virker likevel så lenge du aktiviserer vekkeklokken først.

Helt utrolig.. ;o)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

3

• morsan

3

• mariaflyfly

3

• Mary Poppins

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Vi slår av alle tre mobilene om natta. Jeg innbiller meg at de kan eksplodere og begynne å brenne hvis vi er skikkelig uheldige :-/

Men så er jeg sånn som sjekker komfyren ca fem ganger før jeg legger meg også da ;)

Skrevet

Jeg har den på, men tar den ikke med på soverommet, så jeg hører den ikke hvis den ringer.

Hvis jeg venter telefon tidlig om morgenen (f.eks pga varelevering, håndverkere el.l.) tar jeg den med inn. Men ellers får folk pent vente til jeg har stått opp. Ikke det at det skjer særlig ofte at noen ringer eller sender melding til meg midt på natten...

Stort sett slik som meg det der! :-)

Bortsett fra at det hender at den brukes som vekkerklokke.

Barnet har ikke mobil.

Gjest en irritert venn
Skrevet

Jeg ØNSKER ha på mobilen om natten, i tilfelle noe alvorlig skulle oppstå med noen som trenger få tak i meg (jeg har kun mobil).

Dessverre må jeg likevel skru den av (skru av lyden), fordi en venn av meg er så idiotisk at han ALDRI klarer å lære seg å la vær å selge meg meldinger natterstid. Han glemmer at ikke alle har samme døgnrytme som han, jeg har sagt det til ham mange, mange ganger.

Skrevet

Jeg har alltid mobilen påskrudd. Men den ligger ikke på soverommet om natta da. Så evt. meldinger leser jeg ikke før neste morgen. :-)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Jeg ØNSKER ha på mobilen om natten, i tilfelle noe alvorlig skulle oppstå med noen som trenger få tak i meg (jeg har kun mobil).

Dessverre må jeg likevel skru den av (skru av lyden), fordi en venn av meg er så idiotisk at han ALDRI klarer å lære seg å la vær å selge meg meldinger natterstid. Han glemmer at ikke alle har samme døgnrytme som han, jeg har sagt det til ham mange, mange ganger.

"fordi en venn av meg er så idiotisk at han ALDRI klarer å lære seg å la vær å selge meg meldinger natterstid."

Du får la være å kjøpe dem, da. :-D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er veldig sjelden jeg skrur av telefonen, men jeg har den alltid på lydløs når jeg sover.

Den står for øvrig på lydsløs store deler av døgnet.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Må jeg ha med mobilen på soverommet er det for å bruke den som vekkeklokke, men da slår jeg den av sånn at jeg ikke risikerer at det tikker inne en melding som vekker meg.

Ellers ligger den på stua eller et annet sted langt unna soverommet, men den er alltid på.

Skrevet

Hvis du har den på lydløs - virker den da som vekkerklokke....?

Ohyes, plus at den fortsatt ringer hvis du har evt. avtaler lagret på den. Det fikk jeg smertelig oppleve på kino en gang, mobilen satte i å ule for å minne meg på at ei venninne hadde bursdag, til tross for at den var avslått. Nå tar jeg alltid ut batteriet på kino ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Min er aldri avslått. Bruker den som vekkerklokke om natta =)

Skrevet

Min er aldri avslått. Bruker den som vekkerklokke om natta =)

"vekkerklokke om natta =) "

Når står du opp da? ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

"vekkerklokke om natta =) "

Når står du opp da? ;-)

Når jeg jobbet stod jeg opp 6 - halv 7. Det er om natta for meg ;)

Mary Poppins
Skrevet

Min mobil har aldri vært skrudd av. Og den ligger trygt ved min side om natten. Kan jo ikke risikere å gå glipp av noe interessante meldinger bare fordi jeg sover ;)

Skrevet

Når jeg jobbet stod jeg opp 6 - halv 7. Det er om natta for meg ;)

OK! Enig i at det er å betegne som natta, ja, ihvertfall klokka seks!!! :-D

Gjest M.Angelica
Skrevet

OK! Enig i at det er å betegne som natta, ja, ihvertfall klokka seks!!! :-D

Uff, ja.

Tror jeg må åpne en nattåpen barnehage. Det hadde passet bedre for meg ;)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har alltid mobilen ved siden av meg om natta, ja. Bruker den som vekkerklokke.

Guttungen er foreløpig laaaangt unna mobilalder.

Skrevet

Min mobil har aldri vært skrudd av. Og den ligger trygt ved min side om natten. Kan jo ikke risikere å gå glipp av noe interessante meldinger bare fordi jeg sover ;)

"Kan jo ikke risikere å gå glipp av noe interessante meldinger bare fordi jeg sover ;) "

Du har jo samme ordtak som meg du? Jeg sier alltid at jeg ikke vil risikere å gå glipp av noe, hehe. *s*

Mary Poppins
Skrevet

"Kan jo ikke risikere å gå glipp av noe interessante meldinger bare fordi jeg sover ;) "

Du har jo samme ordtak som meg du? Jeg sier alltid at jeg ikke vil risikere å gå glipp av noe, hehe. *s*

Hehe det har jeg ikke tenkt på. Det er bare noe jeg ofte sier...

Men det kom ikke som noe sjokk at det gjør du også, vi har vel begge forstått at vi er ganske så like på mange områder ;)

Skrevet

Mobilen min slås ikke av, men jeg har den som regel liggende på stua om natta.

Gjest Ringring
Skrevet

Mobilen min slås ikke av, men jeg har den som regel liggende på stua om natta.

Har ingen av dere hørt om lydløs? Mye vits i å ha den liggende x-antall meter unna bare fordi man ikke skal bli vekket om den evt. ringer, når man kan skru av lyden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...