Gå til innhold

Mobil om natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe det har jeg ikke tenkt på. Det er bare noe jeg ofte sier...

Men det kom ikke som noe sjokk at det gjør du også, vi har vel begge forstått at vi er ganske så like på mange områder ;)

I know. :-)

Jeg sier det også ofte, i RL også. At jeg ikke liker å gå glipp av noe. :-)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

3

• morsan

3

• mariaflyfly

3

• Mary Poppins

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Har ingen av dere hørt om lydløs? Mye vits i å ha den liggende x-antall meter unna bare fordi man ikke skal bli vekket om den evt. ringer, når man kan skru av lyden.

Har hørt om lydløs, ja.

Men synes ikke det er nødvendig å ha mobilen tilgjengelig 100 % av tida.

Da mor var syk, hadde jeg det. Telefonen kunne når som helst ringe, og jeg hadde den alltid innen rekkevidde.

Skrevet

Hvis du har den på lydløs - virker den da som vekkerklokke....?

Du kan til og med skru den av, og den vil allikevel samvittighetsfullt vekke deg neste morgen. Med mindre batteriet er helt og totalt flatt da.

Gjest en irritert venn
Skrevet

"fordi en venn av meg er så idiotisk at han ALDRI klarer å lære seg å la vær å selge meg meldinger natterstid."

Du får la være å kjøpe dem, da. :-D

He he, skulle selvsagt stå sende, ikke selge! :-)

Skrevet

Ja, det har jeg. Tenk om noe skulle ha skjedd med ungene og jeg ikke tar telefonen.

Minstemann har også sin på om natta, han bruker den som vekkeklokke.

Skrevet

Slår aldri av mobilen (unntatt på fly) og bruker den som vekkerklokke. Det er ikke så ofte det tikker inn meldinger om natta lenger, noen ganger våkner jeg, andre ganger ikke. Det er bare noen få som kan finne på å ringe, vil jeg ikke snakke tar jeg den ikke heller.

Eldstejenta på 9 1/2 har aldri spurt om å ha den med i senga. Når hun er på tur eller overnatter hos venninner vil jeg at hun SKAL ha den i nærheten sånn i tilfelle, men hun er ofte håpløs å få kontakt med likevel :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...