jegge Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 of - egentlig bare teit å gå inn å lese her og skrive dette... Har tatt en test og den er jo negativ - så kanskje det bare er en ønsketenkning... Men; mensen er så rar. Har alltid hatt mensen i 7 dager - med masse blødninger - og ikke helt regelmessig. Nå de 2 siste mnd har den kommet helt på dagen, og kun vært små blødninger i 3 dager, og det lukter ikke mens...jeg er kvalm, men spyr ikke. har lagt litt på meg på mage og lår - uten at jeg har endre spsievaner eller mengde på mosjon. brystene er ømme, og jeg har mye smerter nederst i magen... Merker også godt når jeg har eggløsning - og er nokså sikker på at jeg ikke har hatt det de siste mnd. HVA KAN DETTE VÆRE??? noen som har opplevd det samme? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213341-hva-skjer-med-magen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.