Gå til innhold

Har du sluttet å røyke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men la oss kalle en spade en spade. Boka er jo en form for hjernevasking! Men jeg hadde visst ingenting imot å hjernevaskes for å bli kvitt gammel innbilning om at røyk er godt/kult/nyttig!

:)

Hjernen min er tydeligvis ikke vaskbar, da ;-)

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Klara Q

10

• Prozak

6

• Gyda

4

• muriel

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hjernen min er tydeligvis ikke vaskbar, da ;-)

Joda, bare husk å vaske den på vranga :D

Skrevet

Hun er nok over det værste nå, klart seg helt siden lørdag!

Takk for tipset ;-)

Høres bra ut :-)

Gjest mipjenta
Skrevet

Jeg har vært røykfri i tre og en halv måned, røkte 20 om dagen i mange år. Prøvde å slutte mange ganger, slutte tvert, trappe ned, lese St. Carr, Røykestopp-dråper, sublingvaltabletter.

Ingenting hjalp, jeg ble ustabil i humøret, for opp i sinne for ingenting, var deppa osv osv.

Så fikk jeg en kartong med sigg hos mamma i september. Bestemte meg for at jeg skulle røyke den opp, og så var det slutt. Hamstra nikotinplaster OG tabletter, jeg skulle ihvertfall ikke ha nikotinmangel å skylde på!

Brukte plaster (ingen tabl) i litt over ei uke. Jeg slutta med det da jeg begynte å glemme å sette det på om morran.

Til nå har jeg spart kroppen min for 1960 sigaretter, og lommeboka for nesten 6000 kroner.

Gratulerer med din nye røykfrie tilværelse;)

Tror jeg også går for plaster i begynnelsen. Og har noen tyggis i bakhånd!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...