muriel Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Men la oss kalle en spade en spade. Boka er jo en form for hjernevasking! Men jeg hadde visst ingenting imot å hjernevaskes for å bli kvitt gammel innbilning om at røyk er godt/kult/nyttig! Hjernen min er tydeligvis ikke vaskbar, da ;-) 0 Siter
Klara Q Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hjernen min er tydeligvis ikke vaskbar, da ;-) Joda, bare husk å vaske den på vranga 0 Siter
Patsi Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hun er nok over det værste nå, klart seg helt siden lørdag! Takk for tipset ;-) Høres bra ut :-) 0 Siter
Gjest mipjenta Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg har vært røykfri i tre og en halv måned, røkte 20 om dagen i mange år. Prøvde å slutte mange ganger, slutte tvert, trappe ned, lese St. Carr, Røykestopp-dråper, sublingvaltabletter. Ingenting hjalp, jeg ble ustabil i humøret, for opp i sinne for ingenting, var deppa osv osv. Så fikk jeg en kartong med sigg hos mamma i september. Bestemte meg for at jeg skulle røyke den opp, og så var det slutt. Hamstra nikotinplaster OG tabletter, jeg skulle ihvertfall ikke ha nikotinmangel å skylde på! Brukte plaster (ingen tabl) i litt over ei uke. Jeg slutta med det da jeg begynte å glemme å sette det på om morran. Til nå har jeg spart kroppen min for 1960 sigaretter, og lommeboka for nesten 6000 kroner. Gratulerer med din nye røykfrie tilværelse;) Tror jeg også går for plaster i begynnelsen. Og har noen tyggis i bakhånd! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.