Gjest filli Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 har vært så uheldig å brekke armen min....snufs..!så nå blir det verken jobb,trening eller noe særlig aktiviteter fremover.også kjeder jeg meg noe voldsomt,jeg som er vant til å være på farten hele tiden....noen forslag til hva jeg kan finne på? 0 Siter
Klara Q Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 DOLe, lese bøker og se husmor-TV. (Husk å ha konfektesken innen rekkevidde). 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Synes faktisk det høres litt - bare litt - deilig ut, så sant du ikke har smerter! Hva skulle jeg ha gjort da? Småryddet litt, lest, gått tur, hørt musikk, sovet..... Hadde vært deilig i noen dager i alle fall :-) Hvor lenge er du indisponert da? 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Huffda. Men du klarer jo tydeligvis å være på internett? Da ville jeg brukt dagen på det. Det og tv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.