bugge -jenta Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 ÅHHH, hvor det langsomt går an å tæres til avsindig irritasjon over noe så enkelt som et relativ nykjøpt strykebrett? Spesielt billig var det heller ikke. Problemet er at overtrekket ikke sitter skikkelig "fast" under kantene på brettet, og skumgummien og overtrekket lager klumper og plager meg. Etter alle juledukene jeg har strøket denne jula, har det i skrivende stund nådd en ende. Det er selvsagt ingenting under brettet hvor en kunne stiftet på osv. Spørsmålet er derfor; Hjelp meg med å finne et strykebrett som ikke driver meg til vanvidd. Pris ingen hindring:O) Evig takknemlig. Og nå skal jeg opp og fortsette strykingen, for jeg venter gjester. Gi meg styrke!!!! (Jada, det er et luksusproblem.) Hilsen 0 Siter
kaffepiken Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jeg har kun eid ett strykebrett i mitt liv, det er kjøpt på nille for en 100-lapp og har fungert helt fint. (Inntil i går, for da knakk hele driten sammen. Men jeg har tross alt hatt det i kanskje 15 år før det brøt sammen da.) 0 Siter
citoyen Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jeg har strykebrett, men pleier vanligvis å slenge et pledd over spisebordet i stedet. Mye bedre plass og mindre vaklevorent 0 Siter
Gjest familienkrølle Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jeg har da alltid brukt kjøkkenbordet, hva i huleste skal jeg med et knøtte strykebord? men så stryker jeg svært lite og sjelden da. Rasjonalisert det vekk kan man si, i likhet med vinduspuss og sånt som husmødrene forlystet seg med i tidligere tider. Jeg GIDDER f. meg ikke sånt. 0 Siter
Gjest til å sette på bordet Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10103&storeId=16&langId=-14&productId=40753 bittelite og tar bare en "kleshengerplass" i skapet. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10103&storeId=16&langId=-14&productId=40753 bittelite og tar bare en "kleshengerplass" i skapet. Det der har jeg, og selv om det ikke klumper er det irriterende lite! Man må jo flytte plaggene/dukene rundt hundre ganger for å få dem strøket... 0 Siter
org Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Få tak i et skikkelig gammelt et. Jeg har et etter min mor. Det er vel mellom 30 og 40 år gammelt, tror jeg. Fungerer som bare det! 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Jeg har da alltid brukt kjøkkenbordet, hva i huleste skal jeg med et knøtte strykebord? men så stryker jeg svært lite og sjelden da. Rasjonalisert det vekk kan man si, i likhet med vinduspuss og sånt som husmødrene forlystet seg med i tidligere tider. Jeg GIDDER f. meg ikke sånt. Jeg stryker koppehånddukene også jeg. Jeg er vel mer gammeldags enn jeg trodde. Eller mer nevrotisk. Det er så irriterende at de ligger der rufsete og ustrøket. Men du har tydeligvis et mer behagelig liv:o) 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10103&storeId=16&langId=-14&productId=40753 bittelite og tar bare en "kleshengerplass" i skapet. Problemet mitt et dukene til bordet som er 2 meter langt. Da ville nok dette lille strykebrettet drevet meg fra brettet. Men nå er høytiden over og de store dukene blir det mindre av, så jeg får ta meg en runde og kikke litt. Takk for råd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.