Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Det er noen katter som tisser på utgangsdøa vårres og på husveggen.

Jeg er mildt sagt forbannet siden den lukta kommer inn i huset med sneet.og det er ikke noe særlig pent med tisseflekker på døra.

Er det noen som vet hva vi kan gjøre for å få en stopp på dette?

Vi ser aldri at kattene gjør det så vi kan ikke sprute vann på de.

På forhånd tusen takk.

Gjest katte-eier
Skrevet

IKKE vask døra di med salmiakk iallefall, det tiltrekker kattepiss.

Strø pepper rundt der.

Skrevet

De "tisser" nok ikke akkurat - det er nok ukastrerte hannkatter som markerer. Dette er utelukkende de idiotene som har ukastrerte hankatter som går fritt sin feil. Men all den tid vi ikke har lov å skyte disse idiotiene, så må man bare finne løsninger for å unngå det. Katt-Deg-Vekk! er det noe som heter, som kan strøs rundt omkring for å hindre at kattene kommer dit.

".........................................."

Skrevet

appelsinbåter har jeg hørt man kan legge i blomsterbed for å unngå at de gjør fra seg. Kan jo være verdt et forsøk?

Skrevet

De "tisser" nok ikke akkurat - det er nok ukastrerte hannkatter som markerer. Dette er utelukkende de idiotene som har ukastrerte hankatter som går fritt sin feil. Men all den tid vi ikke har lov å skyte disse idiotiene, så må man bare finne løsninger for å unngå det. Katt-Deg-Vekk! er det noe som heter, som kan strøs rundt omkring for å hindre at kattene kommer dit.

".........................................."

Hvor få man kjøpt katt deg vekk?

Og hvordan vil den påvirke min kastrerte jentepus?

Skrevet

Vel det vil jo jage bort henne også.

Fåes kjøpt på dyrebutikker.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Legg appelsinskall der, eller strø pepper. Eller begge deler. Det gjør vi på terrassen vår på vinterstid, og det hjelper.

Skrevet

Legg appelsinskall der, eller strø pepper. Eller begge deler. Det gjør vi på terrassen vår på vinterstid, og det hjelper.

Hel pepper eller malt?

Skrevet

Det er jo litt av problemet - alle katter vil lukte det, og holde seg unna i en eller annen grad. Du får kjøpt det på dyreforetninger.

"............................................."

Gjest blomsterløk
Skrevet

Hel pepper eller malt?

Jeg har stort sett brukt malt. Men tror nok appelsinskallene er det som er mest virkningsfullt.

Skrevet

Vi hadde det samme problemet. Det forsvant etter at jeg i fullt sinne heldte en halvliter klorin oppå.

Tisslukta forsvant sammen med kattene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...