Gå til innhold

Ang multiorgasmer - en slags FU

Anbefalte innlegg

Mary Poppins

Jeg leste et sted at bare 13% av kvinner opplever multiorgasmer.

http://en.wikipedia.org/wiki/Multiple_orgasm

Kan det stemme? Har inntrykk av at svært mange opplever dette jeg? Selv får jeg det veldig ofte, og trodde ikke jeg var nærmest alene om det?

Hvor mange her har opplevd dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213372-ang-multiorgasmer-en-slags-fu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

15

• gripp

11

• amber sun

9

• keinstein

6

laguna1365380434

Det kommer vel an på definisjonen igjen det da? ;-)

Jeg er lettantennelig jeg altså, og kan godt komme mange ganger i løpet av en runde eller bli må på flere på rad, men noen multiorgasmer i den forstand tror jeg ikke jeg har hatt.

fuji1365380447

Jeg har flere ganger fått såkalte "serieorgasmer"- Det vil si at jeg har fått mellom fem og ti orgasmer i løpet av et samleie og i løpet av ca en time.

Jeg har dog aldri opplevd at jeg får en multiorgasme.

Må bygge meg opp på nytt igjen for å komme på nytt.

Desverre har jeg aldri opplevde dette med min samboer, så det ser ut som at min multiorgastiske tid er over...

Annonse

Mary Poppins

Jeg er lettantennelig jeg altså, og kan godt komme mange ganger i løpet av en runde eller bli må på flere på rad, men noen multiorgasmer i den forstand tror jeg ikke jeg har hatt.

Kanskje er det jeg som har en feil oppfatning av hva multiorgasme er? I og med jeg mener jeg får det så ofte...

Det jeg mener er en multiorgasme er når jeg får en orgasme etterfulgt av flere..men de kommer rett etterhverandre: bang.. bang.. bang.. bang..

laguna1365380434

Kanskje er det jeg som har en feil oppfatning av hva multiorgasme er? I og med jeg mener jeg får det så ofte...

Det jeg mener er en multiorgasme er når jeg får en orgasme etterfulgt av flere..men de kommer rett etterhverandre: bang.. bang.. bang.. bang..

Det kan skje meg også (om jeg har en flink elsker! ;-)) men jeg vet ikke helt hva folk egentlig mener..Jeg hører noen snakke om det å være multiorgasmisk som både sånn og slik, så jeg har ikke peil på hva de egentlig vil frem til (og da kan jeg det sikkert ikke selv!) Det tar nok noen minutter i hvertfall mellom hver, i beste fall, for min del.

(Uten at jeg er misfornøyd av den grunn altså..Det høres bare ut som om mange vet noe ikke jeg vet..:-))

fuji1365380447

Bang-bang-bang (!) høres absulutt ut som en multiorgasme!

;-)

Heldig du!

Du har nok rett definisjon, MP. ;-)

Men hvis du klarer å komme flere ganger også på en _kjapp_ runde, vil jeg si at du har hatt det! :-)

Mary Poppins

Bang-bang-bang (!) høres absulutt ut som en multiorgasme!

;-)

Heldig du!

Hehe det var godt å høre :)

Nå ble jeg litt lettet, begynte å lure på om det fantes noe som liksom skulle være enda mer fantastisk enn disse multiorgasmene mine. Noe jeg virkelig ikke tror får ann;)

Annonse

Mary Poppins

Det kan skje meg også (om jeg har en flink elsker! ;-)) men jeg vet ikke helt hva folk egentlig mener..Jeg hører noen snakke om det å være multiorgasmisk som både sånn og slik, så jeg har ikke peil på hva de egentlig vil frem til (og da kan jeg det sikkert ikke selv!) Det tar nok noen minutter i hvertfall mellom hver, i beste fall, for min del.

(Uten at jeg er misfornøyd av den grunn altså..Det høres bare ut som om mange vet noe ikke jeg vet..:-))

Hos meg er det snakk om sekunder mellom hver, ikke minutter. Men jeg tror det er multiorgasme jeg har altså, ellers har jeg gått og trodd feil i alle år hehe.

Bra!! Det var en lettelse! Ble litt redd for at jeg har gått å trodd helt feil i alle år.

Men jeg er ganske sikker på at det er multiorgasmer jeg har, for noe deiligere kan umulig finnes. ;)

"Men jeg er ganske sikker på at det er multiorgasmer jeg har, for noe deiligere kan umulig finnes. ;) "

*nikker*

;-)

Gjest multiorgasmic

Men svar meg på dette, dere som får slike "bang bang bang" multiorgasmer: Dere fortsetter bare stimuleringen/samleiet som vanlig etter den første orgasmen, og "har orgasmen" fremdeles i kroppen når dere får de neste?

Er det snakk om klitoris eller skjede orgasmer? Jeg får i allefall ganske øm klitoris rett etter orgasme, men den blir bra igjen etter noen minutter, så da kan jeg begynne på nytt.

Hvilket "triks" har dere på lager, kom igjen, del! Vi er alle medsøstre her ;)

Får dere det ved klitorisorgasme eller g-punktsorgasme?

Vaginal som oftest, men klitorisorgasmene kan vare i det uendelige de og.

Jeg sa til kjæresten min en gang at det kjentes ut som om klitorisorgasmen varte i flere minutter og la til:"Men det gjør den vel ikke?" Han bare gliste:"Jo." :o) Jeg er ikke i stand til å ta tiden akkurat, men det er tydeligvis han... *Hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...