Gå til innhold

Ang multiorgasmer - en slags FU

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

15

• gripp

11

• amber sun

9

• keinstein

6

Hm, interessant. Jeg fikk min første orgasme ever i syden. Med fast, medbragt partner, altså.

;o)

Jeg lurer på om det kan være varmen. Feriemodus tror jeg ikke har så mye å si, for det kan jeg ha i den norske fjellheimen og alle andre steder også.

Annonse

Gjest collett

"Forøvrig så skjønner jeg ikke helt dette med at det er så viktig hva man kaller den opplevelsen man har i sengen. Men det er nå bare meg:)"

Det er ikke så veldig viktig, jeg synes det bare var greit å vite om det var multiorgasmer jeg har eller om det finnes noe annet jeg går glipp av :)

Hvis du har det så fantastisk i senga er det vel ikke nødvendig å tenke på om det er noe du går glipp av? Min erfaring er i alle fall at en orgasme er så herlig at det siste jeg tenker er "om det finnes noe bedre enn dette"? Det er et klimaks, bokstavlig talt, og ingenting kan vel bli bedre....

Hvis du har det så fantastisk i senga er det vel ikke nødvendig å tenke på om det er noe du går glipp av? Min erfaring er i alle fall at en orgasme er så herlig at det siste jeg tenker er "om det finnes noe bedre enn dette"? Det er et klimaks, bokstavlig talt, og ingenting kan vel bli bedre....

Det er heller ikke noe jeg går rundt å tenker på.. det var av ren nysjerrighet at jeg spurte.

Ofte når jeg onanerer, og en gang i blant ved sex. Mannen må være ganske utholden og ikke gi uttrykk for at han er sliten skal jeg greie det. Sitter nok mest i hodet hos meg.

Ah, damn. Trdde det var det samme som serieorgasmer jeg. Da har jeg nok ikke hatt det likevel.

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg får også veldig ofte multiorgasmer.

Men når jeg snakker med venninner får jeg inntrykk av at det ikke er helt vanlig. Så det var hyggelig å lese i denne tråden at det er flere av oss.

Ikke minst at det gjelder alle bondpikene :-))

Gjest Ulvinnen Lurulf

Får dere det ved klitorisorgasme eller g-punktsorgasme?

Både ved klitorisorgasme og vaginalorgasme, men oftest ved vaginalorgasme.

Jeg har opplevd å holde på så lenge at jeg har vært fullstendig utkjørt etterpå, så det hender jeg stopper meg før jeg behøver om det er om morgenen og jeg må avgårde like etterpå. Men om kvelden er det bare deilig, for da sovner jeg så raskt etterpå :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...