Gå til innhold

Ang multiorgasmer - en slags FU

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

15

• gripp

11

• amber sun

9

• keinstein

6

Gjest Ulvinnen Lurulf

Nei jeg vet ikke om det er noe man kan "lære" som du sier. Men jeg har ikke alltid hatt det sånn, dette er noe som har kommet mer etterhvert. Vanskelig spørsmål det der, morsan. hm..

"Men jeg har ikke alltid hatt det sånn, dette er noe som har kommet mer etterhvert."

Jeg tror jeg alltid har kunnet få multiorgasmer. Jeg kan ikke huske at jeg har vært det foruten.

Gjest KariKruskakli

Hos meg er det snakk om sekunder mellom hver, ikke minutter. Men jeg tror det er multiorgasme jeg har altså, ellers har jeg gått og trodd feil i alle år hehe.

Det hadde jeg trodd var en vanlig orgasme i alle år.

Hø, nå kan jeg skryte av multiorgasmer jeg også.

Jeg får også veldig ofte multiorgasmer.

Men når jeg snakker med venninner får jeg inntrykk av at det ikke er helt vanlig. Så det var hyggelig å lese i denne tråden at det er flere av oss.

Ikke minst at det gjelder alle bondpikene :-))

"Ikke minst at det gjelder alle bondpikene :-))"

Vi er jo ikke Bondpiker for ingenting ;0)

Både ved klitorisorgasme og vaginalorgasme, men oftest ved vaginalorgasme.

Jeg har opplevd å holde på så lenge at jeg har vært fullstendig utkjørt etterpå, så det hender jeg stopper meg før jeg behøver om det er om morgenen og jeg må avgårde like etterpå. Men om kvelden er det bare deilig, for da sovner jeg så raskt etterpå :-)

Hehe kjenner meg godt igjen. Det er kjedelig å holde igjen noen ganger, men jeg vet at jeg blir helt kjørt etterpå. Jeg kan faktisk bli ganske svimmel hvis jeg begynner å gjøre noe rett etter en multiorgasme.

Derfor egner de seg veldig om kvelden rett før leggetid. Da er det gjengjeld jævlig godt, og jeg sovner med et smil på munnen :)

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

"Ikke minst at det gjelder alle bondpikene :-))"

Vi er jo ikke Bondpiker for ingenting ;0)

"Vi er jo ikke Bondpiker for ingenting ;0)"

Skal vi gå over til å kalle Bond for multiorgasmeleverandør i stedet for orgasmeleverandør? Det er jo enda mer dekkende :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf

Hehe kjenner meg godt igjen. Det er kjedelig å holde igjen noen ganger, men jeg vet at jeg blir helt kjørt etterpå. Jeg kan faktisk bli ganske svimmel hvis jeg begynner å gjøre noe rett etter en multiorgasme.

Derfor egner de seg veldig om kvelden rett før leggetid. Da er det gjengjeld jævlig godt, og jeg sovner med et smil på munnen :)

:-)

Du verden, her var vi helt like jo!

Det kan være epilepsi. Hvis ikke, kan du jo invitere ambualsefolka opp i senga?

Jeg trudde det var multippel orgasme som det er så mye snakk om her.

Mennehh..hvis jeg bare har singelorgasmer, vil jeg fortsatt være en æret og aktet skriver her på dol, tror du? Eller vil folk støte meg bort? Er jeg mislykket? Er jeg en taper?

Mennehh..hvis jeg bare har singelorgasmer, vil jeg fortsatt være en æret og aktet skriver her på dol, tror du? Eller vil folk støte meg bort? Er jeg mislykket? Er jeg en taper?

Nei-ja-ja og ja.

Sorry.

Ikke en taper. De trenger fendere på danskebåten, og singelorgasmiske skulle funke like bra der.

Noen av mine beste venner er singelorgasmiske. Tror jeg.

Annonse

Jeg visste det, Sophie, jeg visste det..så fort du fikk vite at jeg ikke får serieorgasmer ville du støte meg bort...at du kunne. Dette skulle jeg aldri har skrevet.

Men eh..vi kan vel være venner fortsatt?

Unntaksvis gjør jeg fravik fra reglen om kun å oppta høyest oppegående, dypsindige, velreflekterte mennesker i min vennekrets, så av ren barmhjertighet innlemmer jeg også et par eksemplarer av samfunnets tapere.

2006 looser-kvote er fremdeles ikke fulltegned, så jeg lar deg, under stor tvil, gli inn på den.

Men du vet hva du har å øve på!

Ikke en taper. De trenger fendere på danskebåten, og singelorgasmiske skulle funke like bra der.

Noen av mine beste venner er singelorgasmiske. Tror jeg.

Det er jo storsinnet av deg.

Nå er det jo slik at singelorgasmiske sliter en del i arbeidslivet, og det vil være naturlig å sette i gang en forsiktig kvotering, synes jeg.

Tror du saken vil være tjent med at jeg stod fram med mine singelorgasmer?

Unntaksvis gjør jeg fravik fra reglen om kun å oppta høyest oppegående, dypsindige, velreflekterte mennesker i min vennekrets, så av ren barmhjertighet innlemmer jeg også et par eksemplarer av samfunnets tapere.

2006 looser-kvote er fremdeles ikke fulltegned, så jeg lar deg, under stor tvil, gli inn på den.

Men du vet hva du har å øve på!

Øve? Jotakk..på hva da? Det er vel allment kjent at vårt seksualliv (mitt og favns) ikke akkurat er noen lysfontene, eller hva det heter, men jeg skal gjøre mitt beste.

Øve? Jotakk..på hva da? Det er vel allment kjent at vårt seksualliv (mitt og favns) ikke akkurat er noen lysfontene, eller hva det heter, men jeg skal gjøre mitt beste.

Det er godt å høre, og jeg er overbevist at med litt hardtrening - så skal du ikke se helt bort i fra at du, om en stund opplever, kanskje ikke lysfontener i ditt indre, men om ikke annet - et aldri så lite stjerneskudd-gnist:-D

Det er jo storsinnet av deg.

Nå er det jo slik at singelorgasmiske sliter en del i arbeidslivet, og det vil være naturlig å sette i gang en forsiktig kvotering, synes jeg.

Tror du saken vil være tjent med at jeg stod fram med mine singelorgasmer?

De sliter, ja. :-)

Du vil nok bli imøtegått av de i opinionen som ikke får orgasme i det hele tatt, og en kraftig relativisering både fra dem og fra multiorgasmiske.

Det er godt å høre, og jeg er overbevist at med litt hardtrening - så skal du ikke se helt bort i fra at du, om en stund opplever, kanskje ikke lysfontener i ditt indre, men om ikke annet - et aldri så lite stjerneskudd-gnist:-D

Det er godt å kjenne varmen og omtanke strømme mot en. Egentlig burde vi jo øvd på dette sammen, men du vet hvordan favn er..

Det er godt å kjenne varmen og omtanke strømme mot en. Egentlig burde vi jo øvd på dette sammen, men du vet hvordan favn er..

Kjære, jeg trodde du hadde forstått det nå, jeg lider da ikke av det nevnte problem.

Som den meget bevisste kvinnen jeg nå engang er, så har jeg god kontakt med både mitt indre og ytre - og oppnår både jordskjelv og stjernesyn - gang på gang på gang på gang på gang....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...