Gå til innhold

Ang multiorgasmer - en slags FU

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf

Kjære, jeg trodde du hadde forstått det nå, jeg lider da ikke av det nevnte problem.

Som den meget bevisste kvinnen jeg nå engang er, så har jeg god kontakt med både mitt indre og ytre - og oppnår både jordskjelv og stjernesyn - gang på gang på gang på gang på gang....

Litt på siden (?); for noen dager siden etterlyste jeg referanse på McLoud sine egenskaper fra deg og Babette.

Jeg vet ikke om du fikk med deg det?

http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2920146

McLoud har intil nylig unngått min oppmerksomhet, men det virker som om han har hatt din?

Fortsetter under...

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

15

• gripp

11

• amber sun

9

• keinstein

6

Litt på siden (?); for noen dager siden etterlyste jeg referanse på McLoud sine egenskaper fra deg og Babette.

Jeg vet ikke om du fikk med deg det?

http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2920146

McLoud har intil nylig unngått min oppmerksomhet, men det virker som om han har hatt din?

Å, han er nok som mannfolk flest, når det kommer til stykket så har de det mest i kjeften, er rimelig handlingslamma og ganske så fraværende;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf

Å, han er nok som mannfolk flest, når det kommer til stykket så har de det mest i kjeften, er rimelig handlingslamma og ganske så fraværende;-)

"Å, han er nok som mannfolk flest, når det kommer til stykket så har de det mest i kjeften, er rimelig handlingslamma og ganske så fraværende;-) "

*LOL*

Takk for en veldig entydig og konsis beskrivelse! Da har jeg plassert ham i en passe bås og trenger ikke å fundere mer på ham.

*Imponert over MsSophies klare analyse*

"Vi er jo ikke Bondpiker for ingenting ;0)"

Skal vi gå over til å kalle Bond for multiorgasmeleverandør i stedet for orgasmeleverandør? Det er jo enda mer dekkende :-)

Det syns jeg vi skal gå for, lurulf!

Alle Bondpikene er nok enige om det. ;-)

Hehe kjenner meg godt igjen. Det er kjedelig å holde igjen noen ganger, men jeg vet at jeg blir helt kjørt etterpå. Jeg kan faktisk bli ganske svimmel hvis jeg begynner å gjøre noe rett etter en multiorgasme.

Derfor egner de seg veldig om kvelden rett før leggetid. Da er det gjengjeld jævlig godt, og jeg sovner med et smil på munnen :)

Svimmel ja. Kjenner igjen det.

:-)

Annonse

Øve? Jotakk..på hva da? Det er vel allment kjent at vårt seksualliv (mitt og favns) ikke akkurat er noen lysfontene, eller hva det heter, men jeg skal gjøre mitt beste.

Nei og nei... som kjent er vårt forhold (bla) fundert på full åpenhet og hengivenhet. Hvis man savner lysfontener, må man altså mao gjøre dette kjent for favn. Hvilken lysfontene kan jeg by på i kveld?

Jaaaa....? Hadde du noe på hjertet, kjære?

Om jeg har? Det har jeg, ja.

Her henges jeg ut på dol, kategoriseres som taper og nærmest tilbakestående og følelseskald..av hvem? Jo, av mine gode venner og medskribenter...og hvorfor? Fordi jeg er singelorgasmisk og ikke multippelorgasmisk? Jeg vet jeg ikke burde skrevet det, men nå er altså skaden skjedd...og selv Sophie - min gamle venninne, du vet - kaster seg på.

Så sånn kan det gå...

Nei og nei... som kjent er vårt forhold (bla) fundert på full åpenhet og hengivenhet. Hvis man savner lysfontener, må man altså mao gjøre dette kjent for favn. Hvilken lysfontene kan jeg by på i kveld?

Ja, vi burde absolutt gå for lysfontenen, men i kveld klaffer det litt dårlig. Danskebåten er jo slik i vinden i en annen tråd, så kanskje?...ikke det, nei.

Nei, da får vi benytte første anledning.

Det var fint at du stakk innom denne saiten. Jeg har savnet deg.

Om jeg har? Det har jeg, ja.

Her henges jeg ut på dol, kategoriseres som taper og nærmest tilbakestående og følelseskald..av hvem? Jo, av mine gode venner og medskribenter...og hvorfor? Fordi jeg er singelorgasmisk og ikke multippelorgasmisk? Jeg vet jeg ikke burde skrevet det, men nå er altså skaden skjedd...og selv Sophie - min gamle venninne, du vet - kaster seg på.

Så sånn kan det gå...

Slikt kan du elegant heve deg over. Har jeg noen gang klaget?

Slikt kan du elegant heve deg over. Har jeg noen gang klaget?

Du har aldri klaget, kjære, og ære være deg for det.

Men jeg tror vi er tjent med å innse at det er litt å gå på når det gjelder den mer kjødelige del av vår felles inderlighet :-)

Ja, vi burde absolutt gå for lysfontenen, men i kveld klaffer det litt dårlig. Danskebåten er jo slik i vinden i en annen tråd, så kanskje?...ikke det, nei.

Nei, da får vi benytte første anledning.

Det var fint at du stakk innom denne saiten. Jeg har savnet deg.

Jeg står over danskebåten.

Men vi kan jo treffes i skjærgården og se om ikke det er mer som bruser enn kjølvannet.

Du har aldri klaget, kjære, og ære være deg for det.

Men jeg tror vi er tjent med å innse at det er litt å gå på når det gjelder den mer kjødelige del av vår felles inderlighet :-)

Ja, akkurat der er det skrantende. Men vi har oseaner foran oss, ikke sant?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...